Sari la conținut

Snickers

INACTIV
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    gixxer.cristian@yahoo.com
  • Skype
    kid_rock21

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    undeva in Ardeal la aer curat
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR 600
  • Numar Moto
    BH-09-JUN
  • Club
    nu merci

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra,Hoinar,ETZ 250,Suzuki VX 800,Suzuki GSXR 600
  • Interests
    MotorBikes

Snickers's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da asa e,ai dreptate pana la urma am rezolvat problema,si intradevar am scapat de mers la service.Multam frumos si asphalt uscat
  2. I-am dat de cap,erau pilot screw-urile reglate aiurea;merci ptr sfaturi.Asphalt uscat.
  3. Am reusit sa ii dau de cap regland pilot jetul,numai zgaltaie cand e incalzit motorul,dar un pic tot pute ceva la sincronizare,dar iar o sa pun vacuumetrul pe el,de unde as putea cumpara un carbtune?meritaCat de precis se poate lucra cu vacuummetrul? este cumparat de pe louis;nu de alta dar ma gandesc ca poate sa ma induca in eroare,poate nu este precis.
  4. Eu cu Syncroniser am facut un fel de vacuumetru,nu este pe Hg,sunt cu ace,arata ca un fel de ceasuri.Cred de de la carburatuare sunt pentru ca inainte de asta nu-mi facea asa,sa ma zgaltaie la cald si doar in treptele 1-2.Ma mai uit sa vad,poate ii dau de cap cumva.
  5. sau ai putea incerca sa reglezi ambreiajul,eu pot la Suzuki al meu din 98 GSX-R 600,din cauza bujiilor n-are cum,daca iti merge motorul normal in 4T si trage normal cum trebuie atunci nu sunt de vina bujiile,mai degraba discurile de ambreiaj sunt uzate.Si nu imi prea vine a crede ca la 19000 sa fie atat de uzateVerifica cartea tehnica la cati km trebuie verificate si reglate.
  6. Sal,ai masurat generatorul ? daca nu ma in insel trebuie sa ai pe cele 3 fire care vin la releul de incarcare aprx 55V AC la 5000 rpm,pe toate 3 fire si verifica sa nu traga la masa,dar 99% releul; in relantiu incarca si mers nu.Releu bun de aruncat,exact asa am patit si eu.Bafta
  7. Salutare din nou;iar revin cu o problema;sincer nu am pe nimeni care sa ma ajute si nici service aproape;Problema este in felul urmator:Am un SRAD din 98 am mers ok pana la un moment dat cand incepea sa zgaltaie si murea motorul in mers cand incetineam.Am desfacut usor carburatoarele le-am curatat,si le-am pus inapoi am asamblat cum scrie la carte.M-am apucat de sincronizat,am incalzit motorul si am vrut sa il tin la 1750 rpm aproximativ cum scrie in cartea lui de service si aici vine problema: cand sa-l reglez pana la 1750 el sare direct in 5000 rpm,trebuie sa scad din relantiu la 1300.Am reglat pilot-screw la 3 si 1/4(sfert) asta la carburatoarele 1si4 si carburatoarele 2-3 la 2,1/4 asa scrie in carte.Ce ar putea fi cauza?m-am gandit ca trage aer fals,am verificat tot,nu am crapaturi nicaieri,colierele de la air box sunt stranse si cele de la garniturile acelea sau cum li se zice care fac legatura dintre carb si motor ,si la membranele de la carburator m-am uitat si acolo sunt in stare ft buna.Sa fie vreo supapa?Pilot Screw-urile ar fi putin tocite si ar trebui mai mult aer decat benzina?Un ajutor sau ori si ce ar fi bine venit.Asfalt Uscat.
  8. Verifica si bornele de la baterie care pot fi oxidate, trebuie sa fie curate,si firul de masa al electromotorului.Daca ai un spray de contact la mana WD 40 nu ar fi rau sa dai pe la butonul de pornire si toate cele.Eu am patit cu motocicleta mai demult.Seara a functionat ok.A doua zi cand sa dau RUN nimic.Am crezut ca sunt sigurantele,am cautat peste tot.Intr-un final am ajuns la borne,care erau oxidate rau le-am curatat bine cu smirghel fin (800-1000)si la prima cheie a pornit.Bafta.
  9. Am motorul de un an dar inainte nu facea asa,puteam sa pornesc frumos cu ea in treapta 1 si nu zgaltaia,si nici in a 2-a,un ex,porneam cu a 1-a pana in 3500 dupa aceea 2-a pana in 4000 si mergea lin,nu zgaltaia.acum de un timp asa fac doar dp 25-30km. Da,trebuie sa-i dau un sprit cand dau la demaror,si porneste al draqu' de greu parca e infundat careva din carburatoare sau parca numai are benzina,aceste simptome are si de inecat,dupa aceea ma zgaltaie de 3-4 ori si parca prinde viata si porneste.Dupa aceea n-am treaba plec frumos sin a 3-a si tot asa pana in treapta 6-a.
  10. Cum adica ce caut eu cu a 2 la 1200 ture,n-am spus ca o las sa cada la 1200 ture pentru ca daca o las moare,trebuie sa pornesc turat,inainte nu facea asa ceva,pornea frumos nu zgaltaia,tu in a 2-a pornesti turat ca animalu' la 5000 de ture?,nu merg pe pista omule.Poate tu asa pornesti eu nu.Numai fi atat de ironic.
  11. Salutare,am un SRAD din 98' si problema mea e urmatoarea:pornesc mobra la rece e totul ok,dupa aproximativ 20-25km dupa ce e incalzit motorul vreau sa o pornesc invarte ce invarte dar nu porneste numai daca trag de maneta de acceleratie.asta 1 problema,a 2 este urmatoarea: cand incetinesc si vreau sa bag din a 2 in 1 si iar vreau sa o bag in a 2 -a se zgaltaie motoru merge aiurea parca as ramane fara benzina o ia foarte greu merge parca inecat,asta de la 1200rpm pana la 3500 rpm dupa aceea numai face asa,toate astea doar in treapta 1; dupa treapta 2 pana la 6 numai face si doar cand e incalzit motorul.Am verificat fisele de la bujii,le-am masurat sunt ok,bujjile nu sunt chiar noi le-am pus anul trecut prin octombrie,carburatoarele sa fie de vina?o sincronizare ar rezolva problema?
  12. Nu papa ulei deloc,adica RK mai detaliat ..... ?
  13. De ce esti ironic?asta stiam si eu. Ok,am inteles - multam fain de indrumari.Asphalt Uscat
  14. Salutare la toti bikerii,m-am gandit sa deschid acest topic cu privire la bujiile pe care le folosim.Eu sunt in dilema cu ele m-am interesat ici colo dar n-am gasit un raspuns concret.Ce bujii folositi ce fel si de care (calde sau reci)Cum imi dau seama daca sunt calde sau reci?Eu folosesc buji NGK CR9E la 34 ron /buc acum nu stiu daca sunt calde sau reci,desi am probleme cu ele,unii spun ca ar fi contrafacute;chinezarii.Sunt cele cu iridium CR9EIX care costa dublu,acum care sunt indicate sa le folosesc,unii spun ca nu am de ce sa dau o gramada de bani pentru ca nu folosesc mobra intenziv,adica pe pista si la turatii mari ( 10000rpm ).Acum nu stiu ce fel de bujii sunt indicate ieftin sau scump?.Motocicleta detinuta Suzuki GSX-R 600 an fab. 1998.Ma ajuta cineva si pe mine?Asphalt Uscat.
×
×
  • Creează nouă...