Jump to content

jorj 500

Super Membru
  • Content Count

    606
  • Joined

  • Last visited

About jorj 500

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Yamaha fz6
  • Numar Moto
    SWF

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, jawa 350, Honda CB 500, BMW 650GS.
  1. Vad si niste manusi. nu au pret, si marimea lor care ar fi. ?
  2. Salut , mai ai manerul ala pasager pentru 800 gs. daca da merge 100 lei pe el. 

  3. Vand Yamaha FZ6-S2 2008 model cu ABS. Motoreta are acum 32915 km la bord in crestere. In Aprilei 2016 cand am si cumparat-o la 26000 km sau schimbat anvelope noi, servisat furca , schimbat rulmenti de jug, si alte verificati pentru buna functionare. In 2017 sa schimbat bateria cu 4 ani de garantie , se da si factura de achizitie. Anul trecut dar mai spre sfarsitul sezonului sau schimbat urmatoarele: Ulei Motul, Filtru aer, Filtru ulei. Motoreta este pe numele meu cu actele in regula. ITP valabil pana in 2020. ABS-ul functioneaza doar fata, pe spate sa rupt conducta si momentan sa pus o conducta pe direct in pompa, costul ar fi 200 euro achizitia unui conducte care duce direct in centralina. Locatia unde se poate vedea este in Bucuresti. PRET. 3500 EURO.....Tel. 0722436397 George Pentru alte detalii la fata locului sau la un telefon.
  4. A fost la reprezentanta BMW si sunt praf , este o duduie care nu stie cu ce se mananca, o da cotita ca sa vada ca nu stie. Ar fi o psibilitate s-o urc in duba si dusa la reprezentanta ,dar aia scot butucul vechi inlocuindu-l cu unul nou, costa de te seaca, Cheia motoreta nu are cip ,este simpla. Pana acum doar pareri pe care le stiam si eu. Astept persoana care intr-adevar a patit-o sa vedem cum a rezolvat-o.
  5. Salutare, am si eu o intrebare referitor la un BMW F 650 GS din 2004 la care sa pierdut ultima cheie, motorul nu-i al meu ci a unui prieten care este disperat ca nu poate sa-l foloseasca si nici sa il poata lua de unde se afla,, chestia este ca motocicleta are ghidonul blocat si ca sa poti umbla la butuc trebuie deblocat, stie cineva sau a patit-o careva sa poata sa-mi de un indiciu ceva .
  6. Intrebare, are cineva acea cheie de reglat amortizoarele spate pentru piaggio beverly 250 , nu pot sa le invart cu mana, vin eu cu scuterul undeva , este vorba de cateva minute .
  7. Hai ca il ametim pe om cu ABS si fara , cum ar fi mai bine si cum nu, asta cu ABS sunt pereri impartite, eu nu am avut la nici una ABS pana sa lau acest fz6-s2, si sincer nu am avut o urgenta in care sa-mi intre ABS-ul, am gume noi ,asta conteza foarte mult la o motocicleta . nu va ganditi ca am mers cu ia cu 50 la ora de nu mi-a intrat ABS-ul, am ars-o pe autostrada si cu 210 km. am facut 2 ore de la mare , dar aici intervine si experienta pilotului, Probabil lui ai trebuie una cu ABS ca nu are experienta . Cum zicea un coleg de pe forum ....( un motociclist adevarat nu-i trebuie ABS ).
  8. Transalp cu ABS sare de 4000 euro, la cel de 700 cm care de fapt sunt 680 cm parca, dar este mai ok fiind pe injectie, doar ca nu are bani de asa ceva, cel de 650 sunt pe carburatie , am fost eu pe transalpina cu pasager si top case plin ochi, si sa descurcat de minune, atata timp cat nu-i ceri sa mearga cu viteza mare, sincer o perioada de drum am ars-o cu 170 km , trebuia sa ma tin dupa 3 vitezane si un KTM 690. Cred ca un transalp de 650 cam din 2007 se cam lipeste. dar ma indoiesc sa ia un transalp, din ce vad eu la el vrea una misto rau sa aibe cai multi, canapea pentru pasager sa consume cat un scuter si daca ar fi si 2500 euro ar fi minunat, la bani astea ori iei un cazan aratos, cu defecte ascunse , ori una mai uratica dar cu mecanica mai ok.
  9. Dupa ce iti iei mobra perfecta sa treci pe la biserica sa-i faci o slujba , si acolo popa iti va face niste incantatii ca sa fie bine sa nu fie rau, pretentios incepator, nici nu are permisul luat si deja pretentiile sunt activate, eu am inceput pe mobra super 49 cm in 1988 si nu imi mai trebui vreun sfat, am cumparat-o si m-am pus pe treaba, si sunt inca viu, , Eu am inceput cu mobra super 49 cm, dupa care Java 350 cm, honda CB500, BMW F650 GS, Honda Transalp 650, Yamaha virago 535, Yamaha FZ6 S2, si vreo 2 scutere 250 cm, si un aerox 50 cm. Cele mai comode mi sa parut transalpul si bmw-ul, asta daca vrei sa te plimbi, daca vrei viteza iti iei vitezana, asta este doar parerea mea si numai a mea. Nu toate sunt comode pentru pasager, doar pe turing sta pasagerul mai comod , Ia-ti BMW F650 GS ,e comoda si economic, inveti pe el si dupa 1 sau 2 ani treci la ceva mai superior. FZ6-S2 am eu ,este super la drum, doar ca o sa te doara putin sezutul , SA putin cam tare, doar daca o duci la un specialist sa ti-o mai incarce cu burete. Hai ia-ti carnetul si vezi tu ce mobra iti iei ,ca sfaturile noastre iti fac capul varza.
  10. Da este un filtru , am sa pun o poza sa se vada motorasul si acel filtru benzina.
×
×
  • Create New...