Jump to content

razvano

Membru
  • Posts

    429
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda CRF 250X, KTM 990 Adventure

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XTZ660 '98, XT660Z '09, XT660Z '11, BMW F800GS '14

Recent Profile Visitors

909 profile views

razvano's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut , mai ai manerul ala pasager pentru 800 gs. daca da merge 100 lei pe el. 

  2. Asta fiind unde? Prin Europa libera este in stoc, intri la orice dealer respectabil si il testezi/cumperi pe loc. R-ul e mai problematic, pe ala nu il gasesti acum.
  3. Dat fiind dimensiunile movilei, treaba cu semnalizarea este hilara. Omul s-ar fi bagat chiar daca erau puse panouri. Ar fi fost primul scuterist care nu ar fi facut-o si ar fi mers ca omul normal...asta daca ar fi avut cine sa o povesteasca.
  4. Pentru buget. Si pentru ca poate lua ceva mai nou decat Dominatorul. Oricum ar fi o cheltuiala mult mai inteleapta decat Tenere.
  5. Daca ar fi sa controlez bugetul si as vrea ceva similar cu KTM 690 Enduro, as lua BMW G650 XChallenge. Singura chestie mai dubioasa la motocicleta asta, ca sa zic asa, este amortizorul spate care e pe aer. Evident se poate inlocui cu unul normal si performant, exista la Ohlins. XT660Z nu are ca cauta in discutie, cu exceptia motorului foarte rezistent in rest e in epoca de piatra. Si grea ca naiba pentru ce centru de greutate are. Daca totusi vrei ceva sa sara de 220 kg poti sa te uiti spre F800GS, dar musai dupa 2013, e alta motocicleta prin comparatie cu generatia anterioara. Si va fi foarte buna pe strada si super ok pe offroad, cu limitarile date de masa. Insa evident ca bugetul trebuie sa fie consistent. La 2-3000 iti iei un jaf, de fapt nici nu cred ca poti gasi daca e vorba de 690 Enduro. Daca astia sunt banii atunci solutia de compromis ar fi un XT660R. Nu are 150kg dar nici 200, plus ca poti sa o incarci serios daca ai nevoie sa pleci la drum mai lung, gasesti si o gramada de accesorii si o poti adventuriza (daca nu gasesti una deja accesorizata).
  6. Exact, multumesc! Am fost oricum mai devreme la inmatriculari si am intrebat, nu e dracul asa negru, am inteles ca in UK imi vor opri actele romanesti si placuta cu numarul si o sa primesc un certificat sau whatever, cum s-o numi. Pe ala trebuie sa il trimit in tara si da, asa cum spui tu, ar trebui sa las procura pentru cineva sa faca si radierea fiscala.
  7. Nu am inteles, procura pentru ce...radiere? Asta inseamna sa las si documente originale plus numar de inmatriculare, ori nu are sens din moment ce intentionez sa merg o perioada cu motocicleta (cat si daca imi permite vremea). Altfel fac direct radierea inainte de a pleca, pentru ca motocicleta va fi oricum transportata pana acolo.
  8. Salut! Exista varianta de a aduce motocicleta inmatriculata ro iar la inscrierea in UK sa fac radierea din Romania "prin posta"? Vreau sa circul o perioada cu ea asa, ca na, am platit asigurarea si ITP am gramada, dar pe de alta parte nici nu vreau sa fac un drum inapoi in tara pentru radiere.
  9. Bre, nu vorbi cu pacat! Poate parbrizele stock de KTM creaza turbulente cand le pui pe Dominator. ) Eu nu am problema asta. Bine, acum depinde despre ce modele de motociclete vorbim.
  10. Da, dreapta si apoi pădure. Șleauri mari si un pic umed. Dacă ar fi plouat nu era bine de noi.
  11. Da, v-am vazut in benzinarie la iesirea din Campina. Noi terminasem de ceva timp traseul si ne-am despartit cumva, am avut obiective separate pentru dupa-amiaza.
  12. Salut! Cat ma costa transportul unei motociclete din Ro (Bucuresti) in UK si cand ar fi posibil?
  13. Mergi spre Bolboci, Cheile Tatarului. Poti sa faci si TransBucegi.
×
×
  • Create New...