Sari la conținut

danut1984

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    niculescudanalexandru@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    MTS 1260, BMW r1250 GS
  • Numar Moto
    B 197 AIR
  • Club
    Doamne fereste

Informații profil

  • Motociclete detinute
    zx6r, 1100xx, Multistrada 1200s,1260, BMW R1250 gs

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

danut1984's Achievements

  1. Cbr xx- posed, este inghesuita bmw r1250 - posed, recomand multistrada 1200s - posed si recomand multistrada 1260 -posed dar nu o prea recomand este mult mai joasa decat 1200 Daca nu te regasesti in adv, la inaltimea ta, iti raman doar cruserele ! Bine ca e totusi din secolul nostru! Puteai sa il directionezi catre ceva discutii putin mai vechi !
  2. Cred ca tu esti foarte experimentat... Iti multumim, avem multe de invatat. Am observat ca cei cu GSXR in general au o experienta fantastica, care le permite sa mearga chiar si fara casca ! Acolo nu erau 50 de metri, sunt sigur ca omul nu a franat perfect, la fel de sigur sunt ca nici unul dintre noi nu o face. Singura lui greseala este ca nu a franat mai devreme. Atata tot ! E o greseala sa analizezi si sa spui ca tu ai fi franat pentru ca esti un ASS al ghidonului si ai un control bun pe motoreta pentru ca acolo e clar ca a intervenit panica, si omul avea supermoto din cate vad, care nu franeaza la fel ca o vitezana!
  3. Prietene acolo putea sa fie o persoana ivalida, un om lesinat, putea sa fie orice. Faptul ca era oprirea interzisa nu inseamna nimic. Daca vrei sa stii in lege scrie foarte clar ca poti imoboliza un vehicul pentru imbarcarea/debarcarea pasagerilor ... etc etc.... Prima problema: - vad ca ai o interpretare proprie asupra traficului si a legilor (specific majoritatii celor care nu au permis categoria A 2-a: -daca ti-ar lua permisul ti-ar face un serviciu (desi din pacate nu te incadrezi la asa ceva) P.S. din solidaritate, mi-am dat seama ca vinovati sunt cei de la Apa Nova, eu zic sa ii dai in judecata pentru ca este inadmisibil sa existe capace pe strada, si murdare, si probabil gri, care cred ca era si obraznic, delicvent (ascundea umezeala sub el). Sanatate si asfalt uscat... dar sa nu mai mergi cu motocicleta... asfalt uscat pe trotuar vreau sa zic Pentru cineva cu 40.000 km pe an eu zic ca e greu sa nu franezi chiar si pe canal... ori esti mincinos ori nu stii ca 40.000/365 = 109.5 km / zi. Daca ai vrut sa spui 400 e ok si se justifica.
  4. Da pai oricum am si plecat ca era pierdere de vreme..
  5. O sa vin si joi, azi vreau sa fac un prim drum la Magura sa mananc, estimez plecarea pe la ora 16. Daca este cineva interesat, 0727429509. Dan Niculescu Am ajuns la stadion... pana acum nimeni ))
  6. Salutare tuturor. Numele meu este Dan, sunt din Bucuresti, in toamna m-am angajat la Aerostar, nu am venit cu mana goala, am adus cu mine un Zx6r din 98, cu care merg de cativa ani. Sper sa ma primiti si pe mine la intrunirile voastre, de saptamana viitoare as vrea sa incep sa merg, cred ca sambata aduc mobra de la Bucuresti. Sa aveti o zi buna
  7. Salut, am avut si eu o problema similara. Cand mai face asa ceva, desfa imediat busonul de la benzina si vezi daca nu cumva ai o problema cu vacumul din rezervor. Daca fasaie inseamna ca trebuie sa cureti capacul, care are o fanta. La mine era infundata. Bafta, sper sa te ajute. Zx6r, trage similar cu 2 in linie de 500, daca ai o turatie suficient de joasa, undeva sub 5000 rpm, poti sa te uiti la curba de putere. Parerea mea, ca nu e nimic special la acea turatie !
  8. Am un Zx6-r din 98, sta foarte bine la fiabilitate, peste 7-8k este destul de nervoasa, dar bineinteles ca nu se poate compara cu Zx9. Error113, cred ca cel cu care l-ai comparat tu era defect ! Este compatibila cu orice fel de incepator daca schimbi in ture joase, in jur de 5000 rpm. Succes si sper sa-ti foloseasca.
  9. la roata fata nu am avut nici eu cheie... am folosit o PIULITA cred ca de 20 din cate imi amintesc. Bagi piulita jumatate si de cealalta jumatate invarti. Inca mai am sistemul daca nu te descurci ne auzim la un telefon ca il imprumut
  10. Asta are 585 HP. L-am gasit asa la repezeala. Si nici pe hartie nu iese ce spuneti voi. Se vede clar ca masina are un top speed ceva mai mare .... dar pana acolo nu se descurca prea bine vs GSXR 600. Oricum, are 150 de cai peste masina noastra. Btw... raiderul nu sta in pozitia corecta ... la viteza aia pierde enorm ... probabil ca 20-30 km/h din top speed
  11. nu stiu ce sa zic... oricum vorbim si de alta frecare cu aerul... alta frecare cu solul, plus ca raportul este in favoarea motorului chiar daca ar fi sa consideram ansamblul pasager+motocicleta=300kg ceea ce e exagerat de obicei. Inca sustin motorul... mai asteptam pareri !
  12. Pe ce te-ai bazat cand ai facut aceasta afirmatie? Asa din ochi sau ceva calcule?
  13. este posibil sa fie probleme cu zx6 vs astfel de bolid numai la viteze 230+... pana acolo nu cred ca are cum. Asta este parerea mea
  14. daca ai fi spus zx6 mai intelegeam desi masina nu are nici o sansa nici in situatia asta... vs zx9 .... poate daca motorul pleaca din a 6-a ... ... Evident exagerez... in realitate pentru ca lupta sa fie stransa motorul trebuie sa stea in treapta a 4-a... chiar ai spus zx6... a ok .. atunci mizez pe motor clar. scuze nu stiu dc am citit zx9!
  15. nu e prea nervoasa mane ... am 28 de ani si am inceput pe 600 anul trecut... totul depinde de tine !
×
×
  • Creează nouă...