Sari la conținut

diabollyq

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    diabollyq

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braila
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Suzuki TL 1000S
  • Numar Moto
    BR-xx-XXX
  • Club
    Not yet!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha YZF 600 Thundercat
  • Interests
    Orice, daca are motor si nu tre' sa-l imping prea des ca sa porneasca.

diabollyq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mulțumesc pentru aprecieri Referitor la masca, a fost la îndemână. Pe afară sunt cu nemiluita, în tara la noi...așa și așa, la mine în oraș. ..niciuna mă refer la masca și nu la proiecte custom. Și dacă aurezi așa un pic pe net pe site-uri de la noi vei observa ca nu prea ai de unde alege. E plin internetul de măști cyclop și alte derivate. Ținând cont de brutalitatea motorului de pe tl1000 asta mi s-a părut cea mai potrivita.
  2. Mai am de pus aripa fata si belly pan-ul care sunt tot custom, de alungit evacuarile si ridicate pe langa codita si de montat oglinzile retrovizoare. Pe viitor, cand va permite bugetul, urmeaza bascula alungita, monobrat cu anvelopa de minim 240mm. Pe mine, aspectul stock la motocicleta asta nu ma dadea pe spate. Am luat-o fix pentru ce poate sa faca motorul in V si pentru sunetul demential care il scoate ajutat de evacuarile sport. E foarte posibil sa o pun la vanzare dupa ce termin cu ea, imi face cu ochiul rau tare un zx10r. dar...voi vedea.
  3. prima iesire am intors ceva capete
  4. bordul e cumparat de la cineva din Bucuresti. il cumparase pentrru el dar nu l-a mai folosit. din Romania se poate comanda aici http://moto-gear.ro/index.php/ceas-indicator-bord-rx2-produs-18777.html dar se gaseste mai ieftin SH pe Ebay.de. Eu l-am vrut nou, cu toate ca nu mi-a dat factura, era in cutie cu foliile pe el. Am avut ceva probleme la senzorul de apa si de ulei, nu se potriveau la filet si a trebuit sa le refacem la strung.
  5. Mulțumesc pentru aprecieri. De munca mai este la mobra, mai am de montat oglinzile care sunt tot aftermarket și de ridicat tobele. Pe viitor de vopsit jantele, vreau o bascula alungita, monobrat și cu o guma de cel puțin 220. La bord nu e nimic defect, delay-ul e tot un artificiu așa, la fel cum sunt și cele 7 culori diferite de pe fundal...bugetul nu a fost prea mare și a trebuit sa mă opresc deocamdată. Măcar am reușit sa o aduc într-o stare de mers cu ea și nu ca e mobra mea dar chiar arata bine ))
  6. Pentru ca aspectul nu era punctul forte la Suzuki TL 1000S, am inceput sa caut solutii pentru imbunatatire. Bord KOSO RX2, masca fata `Predator` style, cu bi-xenon, aripa fata, belly pan, crash cage. Crash cage-ul si aripa fata nu sunt montate deocamdata, necesita oarece adaptari. Revopsita partial. Urmeaza sa ii ridic tobele mai spre codita si sa renunt la scaritele pasager. Am atasat cateva poze. Pun si un link catre pagina mea de facebook cu filmari. Sper sa va placa. https://www.facebook.com/photo.php?v=10152147767579564&set=vb.756774563&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?v=10152147771879564&set=vb.756774563&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?v=10152117510774564&set=vb.756774563&type=3&theater
  7. Felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos! Acum in iarna vreau sa o dezbrac si eu pe a mea si sa ii aduc ceva modificari de ordin estetic. Sa ii pun bug spoiler, sa ii schimb farul, sa ii ridic codita si sa ii lungesc putin evacuarile. Uite aici link pentru bug spoiler, eu nu am luat inca dar de acolo vreau sa cumpar http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html Este o motocicleta extraordinara, power-wheelie este punctul ei forte iar la a mea a fost pus de catre fostul proprietar evacuare sport cu finale Micron care scot un sunet demential. O sa am una alta de vanzare de pe ea, gen carene, parbrizul double bubble, farul, oglinzile. Dupa cum ziceam acum in iarna intra la modificat, vreau sa o aduc mai aproape de un streetfighter. Este o motocicleta periculoasa, nerecomandata incepatorilor. Sa auzim de bine!
  8. Eu personal nu am mai fost la nicio intrunire de genul asta pana acum. Sunt posesor de moto din 2012 insa timpul nu mi`a permis pana acum. Am vorbit cu un prieten sa ne punem la drum si sa venim si noi. Primiti si straini printre voi? Ca daca se bea votca si se mananca leguma mea preferata eu voi fi in mediul meu. Din cate am inteles se poate sta si in cort pe acolo, nu? Va doresc asfalt uscat si sa auzim de bine!
  9. diabollyq

    yamaha r1

    E o asemanare la username, eu am `diabollyq` iar amicul meu are `diabolyk` (drepturi de autor pe nick-name, il folosesc din 1999) On-topic - Eu am trecut de la 600 4L la 1000VTwin si imi doresc mai mult. TL-ul meu e o motocicleta de 11,3 secunde pe 400m (cel mai bun timp al meu scos pe 06.07.2013 pe aeroportul de la Tulcea, eu prima data `participant` la un asemenea eveniment) dar nu vreau sa ma opresc aici. Sunt pasionat de motociclism dar nu imi prea permite timpul sa ma dedic macar 50%. Inteleg perfect decizia omului de a vrea mai multa putere si mai multa capacitate cilindrica. Eu asta vreau, asta imi cere pulsul cand vad ca imi taie injectia in treapta a 3`a si eu nu am atins 180Km/h . Sper sa ma linistesc dupa ce o sa reusesc sa imi iau Hayabusa. Mi`am propus ca la cursele de anul viitor de la Tulcea sa ajung calare pe asa ceva. Am ajuns la urmatoarea concluzie, si cititi cu atentie, o sa vedeti ca am dreptate: Esti un cocalar obosit care porti lantu` de inox pe afara, zici la femeie `FA!` doar ca asa e `cashto`, razi de batrani pe strada, ai respect putin spre deloc fata de orice autoritate statala (si aici nu ma refer la faptul ca nu oprim la semnalul militiei cand ne ia radaru cu 100+Km/h in localitate, asta fac si eu ) , nu te intereseaza de binele aproapelui tau, etc., etc., exemplele ar mai putea continua, atunci sigur sigur o sa faci POC! mai devreme sau mai tarziu, indiferent de ce calaresti. Impresii de mare artist pe scuter am vazut la o gramada de cacatoi care nu stiu nici macar sa mearga bine pe bicicleta da a luat el la combinatie un scooter jmecher care prinde 140 si in 2 saptamani il face praf. Idea e in felul urmator, educatia de motocliclist are la baza (o baza foarte importanta) educatia de acasa si simtul civic al fiecaruia. Nicio persoana cerebrala care are minimul de instinct de conservare, nu va cadea grav din vina lui niciodata. Ca iti taie unu si altu calea si o trantesti la 50 Kmh , e cu totul alta treaba. Esti un baiat bine crescut, cu bun simt si minte mai lunga de 1 metru, atunci poti sa iti iei orice vrea inima ta, cu conditia sa fi stat 1 sezon pe un 600, indiferent de care, sa vezi cu ce se mananca mersul pe mobra. Numai bine si asfalt uscat!
  10. De fapt eu traseul la A l-am dat saptamana trecuta pe 4 noiembrie. Ieri, 10 noiembrie, am dat ultima proba practica ( E), deasta am zis ca sunt posesor de categoria A de o zi. Cred ca saptamana asta care s-a incheiat a fost ultima pe anul asta pentru categoria A.
  11. Salut prieteni! Ma numesc Nick, am 25 de ani, sunt din Braila, posesor de permis categoria A de doar 1 zi . Detin o Yamaha Yzf 600r Thundercat, pe care sper sa o calaresc fara incidente prea grave. Sa auzim de bine !
  12. Salut motociclistii din Braila si nu numai ! Sunt proaspat posesor de permis categoria A. De fapt, A B C D E, dar A`ul il asteptam cu nerabdare. A trecut vara pana m-am hotarat eu sa imi misc oasele sa dau de permis. Sper sa ne vedem prin oras. O sa calaresc, fara incidente sper, o Yamaha YZF 600r. Sa auzim de bine !
×
×
  • Creează nouă...