Sari la conținut

mad_max924

Membru
  • Număr conținut

    97
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    voluntari
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    dnepr
  • Numar Moto
    b90djn
  • Club
    nu mai e cazul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ij,dnepr,mz
  • Interests
    muzica rock,motoare,chitari,bere

mad_max924's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. mersi frumos,pacat ca nu am avut timp azi sa montez conducta de ulei,imi mai luam o grija
  2. azi am gasit saibele la mag de piese pt camioane pe soseaua viilor,aveau intradevar 2 ladite de plastic pline cu saibe de cupru,multumesc pt sfaturi as mai avea o rugaminte la dvs,inainte sa le montez ar trebui sa le decalesc ?
  3. noroc oameni buni,stie cineva unde as putea gasi saibe de cupru pt instalatia de ungere,sunt identice cu cele de la conductele de frana,am incercat sa o schimb cu una de clingherit si nu merge,tot plange pe langa ea multumesc
  4. ok,mersi frumos,sper sa fie pe stoc,cu ocazia asta am aflat si cum se cheama mare respect
  5. pare a fi pt pompa de pe ghidon,mie imi trbuie pt pistonul de pe motor,care impinge tija de ambreiaj
  6. noroc oameni buni,continui cu resuscitarea cadavrului uni fz750 din 87 cu ajutorul dvs am refacut incarcarea(inca mai functioneaza) acum am ajuns la ambreiaj,inca decand am luat motorul am vazut ca nu debraia am luat-o pe firul -rezervor lichid,pompa de la mana,pistonul mare de pe motor cel din urma era blocat,dupa ce am aerisit instalatia(ca la dacie) si l-am batut cu o bucata de lemn s-a deblocat,dar cand trag levierul de ambreiaj musteste lichid pe langa el si asta imi inchipui ca nu e bine chiar daca pistonul se misca inca nu stiu daca are forta sa debraieze pt ca si capacul de la lant in care vine prins bineinteles ca e spart si trebuie sa vad ce piesa tr sa inventez ca sa stea la locul lui ce va intreb eu pe dvs pistonul mare care impinge tija de ambreiaj ar trebui sa aiba niste oringuri care probabil sunt uzate --oringurile astea difera in functie de model sau sunt universale si se pot gasi? -capacul de lant pe care se prinde pistonul se poate suda(pare aluminiu)?eu deja am conceput o piesa din niste platband-uri dar o sa arate tare rau multumesc in avans pt raspunsuri mai e ceva,in rezervorul cu lichid de frana de la maneta de ambreiaj am gasit o garnitura ciudata care sta umflata ca un balon,la ce foloseste?
  7. ok,o sa incerc maine cand vin de la munca,ar fi tare sa scap asa usor e adevarat ca cele 2 fire erau legate la instalatia motocicletei,dar eu le am taiat cand am dat jos instalatia veche in dreapta cadrului are un suport identic cu cel pe care vine prins cdi-ul pe stanga,asa am dedus eu ca lipseste ceva » Post actualizat in 15 Sep 2014 15:04 oameni buni asa a fost pana la urma am legat maro la + din contact,am pornit motorul si am masurat intre firul rosu si masa,a iesit cam 19v am oprit motorul,am legat firul rosu direct la baterie,am pornit motorul si am masurat 14v(aprox) acum sper ca e totul ok si ca nu o sa ia foc,nu am tinut motorul pornit prea mult pt ca nu are lichid de racire(in principal pt ca radiatorul lipseste),vorba lui Hagi sa facem bine ca sa nu facem rau multumesc pt scheme si pt raspunsuri,ma consider dator niste beri
  8. pe 49 l am masurat conform schemei dvs,dar eu nici nu aveam cum sa le incurc pt ca am masurat direct pe firele care ies din alternator ce e bine ca si pe schema generatorul are 2 fire,totusi la nr 44 pare a fi o punte cu diode schema asta am folosit-o si eu cand am facut legaturile la aprindere cel mai bine cred ca ar fi sa dau jos si sa l desfac sa vad daca are puntea pe el,dupa aia sa revin cu alte intrebari multumesc frumos pt raspunsuri
  9. dar nu imi trebuie si punte de redresoare? » Post actualizat in 14 Sep 2014 12:09 intre timp am masurat tensiunea la cele 2 fire imi arata 3v c alternativ,cred ca e dus si asta
  10. noroc oameni buni,am cumparat in primavara un cadavru de fz750 de pe forum,l-am lasat deoparte vreo 2 luni ca nu am avut timp de el iar acum m-am apucat iar de surubarit am reusit sa pornesc motorul,cu aprindera pusa pe direct,instalatia electrica era varza asa ca am dat-o jos toata,pe mine ma intereseaza sa mearga doar aprinderea si incarcarea deoarece nu va circula pe drumuri publice problema e ca partea de incarcare lipseste,adica am 2 fire care ies din alternator si atat,pe cadru nu am gasit nici releu nici punte redresoare ce as vrea eu sa va intreb-e normal sa aiba alternatorul doar 2fire?-am vreo sansa sa fac o improvizatie cu vreun releu de la alta motocicleta? trebuie sa va spun ca nici alta japoneza nu am mai avut,am avut doar comuniste va multumesc anticipat pt raspunsuri iar daca am postat unde nu trebuie rog un admin sa mute postul
  11. mad_max924

    Ij (izh)

    ok,o sa incerc sa iau legatura cu el
  12. mad_max924

    Ij (izh)

    poate stii pe cineva de pe forum din buc care merge acolo
  13. mad_max924

    Ij (izh)

    nu,da ce e la mizil,vreo intalnire moto?
×
×
  • Creează nouă...