Sari la conținut

Cheliuta

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2008

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Cheliuta's Achievements

  1. Cheliuta

    Off-topic

    Nu inteleg de ce am incetat sa fim o comunitate si am inceput sa ne certam intre noi. Sunt sigur ca ne-ar fi tuturor mai bine daca ne-am intelege si ne-am ajuta reciproc, atatea bisericute, certuri si impresii... pentru ce? Eu unul as vrea sa fiu prieten cu toata lumea, dar se pare ca la noi in iasi la "motociclism" daca esti prieten cu unu nu poti fi si cu altul, sunt doua variante ce se exclud reciproc. Speram si inca sper la ceva mai mult. Ce importanta are ca unul a avut 10 accidente sau nu a cazut niciodata? La urma urmei nu toti ne nastem talentanti in orice domeniu, dar asta nu inseamna ca nu putem avea pasiuni.
  2. Si pentru protectie la ploaie nu se gaseste o husa ceva?
  3. Multumesc tuturor pentru raspunsuri In primavara sper sa ma alatur oficial grupului de SV-isti si poate cu putin noroc vom ajunge sa ne cunoaste, dar totusi sper sa nu avem prea multe multe intamplari nefericite de povestit .Va doresc tuturor o iarna usoara si o primavara "precoce". Sa ne vedem cu bine pe strazi!
  4. Mult succes si multa sanatase pentru Matei!
  5. Mai revin cu o intrebare: Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european). So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N?
  6. Nu cred ca are importanta volumul lantului ci densitatea materialului din care e facut. Mai concret: Un corp scufundat in apa disloca un volum de apa egal volumul corpului scufundat. Cat timp ancora se afla pe vapor/barca fie ca are 1 gram si 10 metrii cubi volum, fie ca are 10 tone si 1 cmc, ancora disloca un volum de apa egal cu masa ancorei.(asta conform fizicii cel putin) Nu conteaza din ce material e facuta barcuta, nici lungimea sau latimea, eventual daca nu e destul de mare si ancora e prea grea se duce la fund cu totul . Cand ancora e aruncata in apa normal ca disloca mai putina apa pt o ancora cu un volum de 2 metrii cubi disloca 2 metrii cubi de apa, DAR de exemplu o ancora de 2 tone e posibil sa disloce doar 1 tona de apa sau mai putin. In niciun caz o ancora cand e aruncata in apa nu o sa disloce o masa mai mare de apa decat masa proprie, intotdeauna masa apei dislocate cand ancora e aruncata va fi mai mica, altfel inseamna ca ancora pluteste si care mai e scopul ei atunci?
  7. Costa destul de mult unul ~300 euro, probabil de asta nu sunt atat de apreciate. Din acelasi motiv din care nu sunt apreciate nici cauciucurile noi de calitate, samd.
  8. Atat timp cat are densitatea mai mare ca apa, se scufunda in apa, iar vasul/barca se ridica => nivelul apei scade
  9. Probabil se presupune ca ancora e facuta dintr-un material cu o densitate mai mare ca apa. Radu86, in aproximativ o luna ies la "cumparaturi". O sa merg in italia si in functie de ce gasesc am sa ma pricopsesc cu un SV
  10. Nu stiu exact termenii de specialitate asa ca ma voi exprima la nivelul la care inteleg eu problema Ancora are o greutate X care apasa nava in apa iar astfel nivelul apei este mai ridicat. Daca ancora este aruncata sunt 2 situatii: 1. Ancora nu ajunge la fundul marii, si astfel ea apasa/trage nava in apa, deci nivelul ramane acelasi. (posibil totusi ca si in cazul acesta, cat timp ancora e scufundata in apa, ea sa traga vasul mai putin in jos decat atunci cand e ridicata) 2. Ancora ajunge la fundul marii si lantul nu mai trage nava in jos => nivelul bazinului scade. Am castigat?? Daca da, ce?
  11. Probabil cel mai indicat ar fi sa pleci imediat dar sa nu o duci in turatii mari. Parerile sunt impartite si fiecare poate aduce argumente pentru a-si sprijini "cauza".
  12. Prin februarie urmeaza sa devin posesor de un geaman de asta de 1000, problema e ca urmeaza sa fie cumparat din IT si probabil va fi greu de probat "pe roti", in functie de vremea de afara. Stiu ca e o motocicleta construita destul de solid cu un motor bun, dar nu cred ca exista motoare perfecte. Prin urmare, care ar fi principalele hibe la modelul asta (1000 sau 1000s) si la ce ar trebui sa aiba grija un viitor cumparator? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...