Sari la conținut

pixi

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Kawasaki Gpz 500s
  • Numar Moto
    B-07-GPZ

pixi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ma tot roade problema cu saritul pe liber cand decelerez de la 5000rpm in jos dar numai in treapta a 2-a, ma intreb ce o fii stricat si cat ar costa sa o repar...vreo idee un sfat un mecanic? Am rateuri numai pe decelerare usoare dar din motor ca se simte cum zvacneste dar numai de la 4-5000 in jos, in urma carora imi iese pe liber si e atat de stresant inainte de viraj dai o inferioara si cand sa o apleci bang sare din viteza.Carburatoarele urmeaza sa fie curatate dar mai spre toamna vreau. Ma intreb poate sa ma pregatesc cu bani si cu piese pt cutie.
  2. Super bine arata,felicitari Mihai.
  3. O sa ma uit in manual si o sa verific la cat e strans
  4. O sa ma uit in manual si o sa verific la cat e strans
  5. Foarte bine,desi nu sunt adeptul tobelor galagioase se aude perfect la orice turatie,mi-ar fii placut sa aibe in dotare si silencere pentru vecinii mei
  6. Bafta cu roata, daca aveti nevoie de ceasuri de sincronizare vreodata eu stau in Militari, si ma pot deplasa sa ne cunoastem.
  7. Si doua poze cu prietena si sotia mea una peste alta
  8. Am citit despre problemele ce apar la amortizorul spate daca nu e uns/gresat la doi ani, iarna asta voi da carburatoarele jos la curatat, rotile la echilibrat si verificat de unde vine voblajul, poate fii si din furca si din bucsa de la amortizorul spate, faptul ca am un cauciuc pe spate mult mai mare decat originalul de la 120 am 150 + topcase-ul poate accentua orice joc in ceva.Vreau sa schimb ulei la furca, lichidul si placutele de frana, tot ce inseamna consumabil pentru ca motorul chiar arata si merge bine si vreau sa il tin cativa ani buni.
  9. A fost un tur rapid pe Transfagarasan dar e interesant consumul 4.9% media pe autostrada in conditiile de viteza 120-140 la dus, 4% la deal si vale cu pana in 100km/h si 5% media pe autostrada la intors in conditiile de viteza 130-160 dar si 190 de vreo 2 ori pentru mici portii de andrenalina.Pe autostrada mi-ar fii placut sa gasesc scaritele mai in spate, si astept sa vina iarna sa vad de ce vobleaza ghidonul la viteze de peste 40km daca il las pe liber sper sa fie cauciucul sau sa fie nevoie de un echilibrat.
  10. Salut, din Decembrie 2012 sunt si eu posesorul la un gpz 500s, sunt incepator am de 2 ani permis moto si am avut inainte tot un kawa un z440 din '83.Sunt sofer si posesor de dacie 1300-1400 de 14 ani si mai fac pe mecanicul amator la masina mea, z440 a fost un examen pentru mine ca am cumparato intr-o stare destul de rea (neingrijita) cu o membrana din carburator sparta cu multi kilometri si improvizatii. In schimb gpz luat in Decembrie e impecabil sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Eugen din Campina care mi la vandut, e din '92 si dupa ce am studiat manualul si wikipedia ex500 forum am inceput sa inteleg mai bine motorul si problemele din fabricatie deci treapta a doua e un stres pana incepi sa te obisnuiesti sare pe liber cand tie lumea mai draga dar numai pe decelerare si nu la 8000 de ture ci de la 6000 in jos, nu, nu e uzura pinioanelor cum au mai presupus unii ci doar defect din fabricatie aleator la modelele pana in 94 de noi sare din viteza pe liber.Consumul e zic eu ok, eu imi monitorizez consumul pe un site http://www.spritmonitor.de/en/detail/546141.html media de consum fiind de 5,27 la un total de 2800 km, majoritatea prin oras distante scurte 2-3 km.Am bujii iridium nu stiu daca fac vreo diferenta dar asta am gasit pe ea asta am pus noi, ulei motul 10w40, topcase si un cauciuc de atentie 150 pe spate.Detest la modelul asta cricul lateral si cel central de cand am cumparato a cazut o data de pe fiecare.In schimb iubesc ca desi e din '92 e impecabila vopseaua carenele sunt neumblate, revin si cu poze curand.
  11. Am fost pana sus la Balea Lac dinspre Curtea de Arges e uscat tot drumul, prea uscat as zice mult nisip exact in viraje, cateva pietricele pe drum si numai motociclisti majoritatea straini.Am plecat marti de dimineata la ora 8.00 din Bucuresti doua motociclete un Kawasaki GPZ 500s si un Suzi SV650s pe la ora 11.40 respiram aer curat si rarefiat la Balea. E foarte bine in cursul saptamanii pentru ca e mai mult pustiu pe Trasfagarasan e mai recomandat decat in weekend.
  12. Salut, batranica mea avea aceasi problema , era doar din carburatoare, mai precis de la una din membranele de vacuum pe care am gasito pe jumate rupta. Eu am un Kawasaki z440a *83, pateam exact aceasi problema treptele 5 si 6 erau degeaba. Bafta.
×
×
  • Creează nouă...