Salut si multumesc de raspuns. Mai am o intrebare. Rezerva de benzina ramane tot in rezervor sau e stocata in alta parte (sunt incepator dupa cum se vede). Am vorbit azi cu un mecanic si mi-a explicat asa: in rezervor sunt 2 tije prin care trage benzina...una mai lunga si una mai scurta. Cand benzina scade sub tija lunga iar comutatorul de benzina este pe ON motorul cumva intra pe rezerva....si trebuie comutat pe RES. Daca benzina ramane de rezerva ramane tot in rezervor atunci are logica...
Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI?