Sari la conținut

B60cmb

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki Freewind
  • Numar Moto
    B 650 ZEN

B60cmb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. DE VANZARE Motocicleta care mi-a incantat ultimii 3 ani Este vorba despre Suzuki Freewind, 1999, manere incalzite cu 2 trepte, cric central, priza 12V, parbriz MRA touring, handguards, buton avarii, semnalizatoare tunning, sa modificata de Darian. Motocicleta este fabricata in 1999 iar in 2013 am facut o revizie generala in care am vopsit cadrul si multe piese electrostatic, am schimbat toti rulemtii (jug, furca, roti...), am gresat toate locurile posibile, am schimbat uleiul si simerigurile la furca, bujiile, bateria, filtrul de aer... PRET: 1700 EURO
  2. Salutare, Impulsionat de iesirea voastra si profitand de doua zile la Campulung cu motorul am incercat sa-mi duc calutul pe crestele Iezer-Papusa. Sambata am urmat traseul: http://goo.gl/maps/FPwk7 dar dupa un sat de tigan si dupa ce am ocolit un pod rupt am ajuns la un dead end, lipseau 15-20 m din drum si nu se putea ocolii. Asa ca dupa o ora, o ora si jumatate a trebuit sa fac cale intoarsa. » Post actualizat in 10 Aug 2014 19:05 Duminica insa a fost cu noroc. Am mers prin Leresti, pe barajul lacului de acumulare, prin dreapta lacului, si dupa vreo ora eram sus pe creasta. Drumul e practicabil pentru orice soft-enduro iar peisajele de sus merita efortul. In total am facut vreo 20km de creasta si daca nu apareau ceva nori negri nu cred m-as mai fi oprit nici acum. Peisajul si linistea a fost bruiata doar de cainii ciobanesti care m-au alergat putin dar Freewindul a invins. E o tura care merita facuta daca aveti timp si va place muntele Pozele sunt facute cu telefonul pentru ca legea lui Murphy s-a aplicat f bine. Cum am ajuns sus bateria de la GoPro s-a terminat:).
  3. Placutele sunt ceramica iar la disc o sa ma uit diseara mai atent, dar nu cred sa fie tocit excesiv in partea din mijloc ca l-as fi schimbat .
  4. Salut, Am si eu o problema si poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat. Frana fata tine foarte jos, trebuie sa fie lipita de maner ca sa actioneze. De cand am cumparat motorul frana era un pic elastica. Anul trecut am facut o revizie generala am schimbat furtunasul de frana cu unul metalic, am curatat etrierul cu cilindrii si pompa si parca tinea un pic mai sus. In weekeend am schimbat si placutele si de atunci insa frana tine f f jos. Am vazut ca sunt niste kituri pentru reconditionat pompa de frana in care sunt garniturile de schimb, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema. P.S. De aerisit am aerisit-o pana n-am mai putut .
  5. Cum a ramas pana la urma? Se mai pleaca k as veni si eu.
  6. Vreau sa fac si eu traseul de pe malul Argesului maine daca vremea e ok. O sa merg pe la 10:30-11 si daca se mai baga cineva va astept.
  7. Din pacate eu nu am apucat sa o testez prea mult. De tras mi se parea ca trage mai bine dar consumul nu am apucat sa-l fac. Sper totusi ca in cateva saptamani sa o repar si sa vad daca chiar merita diferenta de putere raportata la consum si daca chiar e o diferenta. In service mi-au facut un deviz de 13900 ron+TVA, asa ca sigur va fi dauna totala. Acum astept sa vad si care este valoarea de despagubire pentru dauna totala.
  8. Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie. Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala. Pagina de unde am preluat informatia: http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428 Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu.
×
×
  • Creează nouă...