Sari la conținut

FloRider

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda CBR
  • Numar Moto
    De Romania
  • Club
    Lemon Bikers

FloRider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cica erau infundate niste "chestii" pe acolo....furtune, etc. S-au curatat si acum si-a revenit! Va multumesc tuturor. Asfalt uscat!
  2. Multumesc tuturor pentru raspunsurile date. Multumesc si celor care au devenit irascibili (nu v-a pus nimeni). Sincer eu nu inghit Suzuki-urile....cat despre "motorul in V" ma refeream ca sunet....are sunet gen V. Si daca pun intrebarea ce treaba are dimensiunea filtrului nu trebuie sa sara "colegul" ca ars! Eu tot ce am scris aici, am scris in numele prietenului meu cu Suzuki....el imi spunea simptomele si problemele (el mergea cu ea si o stie bine, nu eu). O sa-i recomand alt mecanic (doctor) sa vedem o a 2-a parere. Poate doar au zis ca i-au reglat carburatia dar nu au facut-o! PS: Honda Love!
  3. S-a facut revizia la ea. Deci dupa sincronizare s-a schimbat.
  4. Scrie CLAR in deschiderea topicului despre filtrul de aer!
  5. N-are miros....n-are fum....e totul normal. Cat despre rateuri, orice motor da...numai ca nu iti dai seama la modelul asta (2 cilindri in V)
  6. Daca-i carburatie....are asa mare importanta filtrul de aer? (ca dimensiuni)
  7. Poate fi limitata? Si daca da, de unde se scoate limitatorul? Inaintea lui a fost o femeie proprietara!
  8. Evacuarea e stock si se aude zgomotul ala in " V" (cand am condus-o m-am simtit "ghiocel de asfalt" numai ca nu aveam sirena) Miros si culoare nu are! Cineva imi zicea daca modelul asta are "avans" ca la daciile vechi. Nu stiu dar banuiesc ca are daca e carburatie. Daca-l cunoasteti pe Razvan "Trancanici" - acolo s-a facut service-ul. Mie unul, nu-mi place la el.
  9. Bujiile sunt noi. Pornirea este ok. Socul nu stiu dar cred ca este ok. Rotile merg usor. Am condus-o eu si nu e infranata. Cat despre turatie....i-am dat in prima treapta peste 8000rpm. Doar ca se duce greu in ture. (bine eu am si sportiva si urc altfel dar sigur e ceva naspa la Suzuki asta).
  10. Sal'tare tuturor. Am un prieten cu un Suzuki Gs 500F si are o problema. (el n-are cont aici si scriu in numele lui) S-o descriem pe d-na problema: Te sui pe mobra, o pornesti, bagi in viteza si urca treptat in ture, nu are explozie de putere la nicio turatie (e constanta). Bagi a 2-a si face la fel. La a 3-a cica nu trece de 5000ture si ca mai mult de 100km/h nu merge. Simptomele sunt: Zici ca-i limitata "electronic". Parca ar merge in "3 pistoane din 4" (totusi nu balbaie, sta frumos la relanti). Vlaga n-are (te depaseste si scuterul de pizza). Au fost schimbate urmatoarele: placute de frana, uleiul (mobil 10w40), bujiile, filtru de aer, etc. S-a facut si carburatia (curatare si sincronizare) cel putin asa a spus "mecanicul". Are careva vreo idee despre ce ar putea fi vorba si cam ce ar trebui sa-i faca sa depaseasca si el melcul la semafor? Multam' anticipat!
  11. Verifica releul de incarcare. Eu am patit aproximativ la fel cu Hondana mea! Din fericire la mine au fost "papucii" oxidati.... Multa bafta
  12. Ce am inteles eu din discutiile de pahar cu prietenii mei este ca tre' sa introduca in scoala motociclete care sa aiba exact caracteristicile de cmc-kw-kg. Ma intreb ce motociclete vor folosi? Si faza cu varsta cum a ramas?
  13. Eu azi era sa mi-o iau de la un taximetrist. S-a gandit el ca poate sa intoarca pe Nerva Traian (3 benzi pe sens) de pe prima banda (eu fiind pe banda 3 langa linia de tramvai). Am calcat niste frane de m-am mirat si eu ca le am! Ride safe my friends! PS: Sper ca baiatul cu R6 sa-si revina complet. Asfalt uscat tutuor si fara incidente.
×
×
  • Creează nouă...