Sari la conținut

Piro

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Guzzi

Piro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am îndoit sârma de arc la rece fără nici un tratament special ,ce-i drept a fost destul de tare dar a meritat ,funcţionează perfect ,acum să văd câţi ani mă ţine. » Post actualizat in 01 Jun 2015 10:31 Nu am vrut să risc să decalez sârma,chiar dacă era mai uşor să o îndoi , mi-ar fi luat mai mult timp să o calez şi din câte am auzit de la alţi mecanici care au mai încercat nu mai iese cu rezistenţa ei originală din fabricaţie unde se respecă parametri termici şi chimici cu precizie.
  2. Arcul de torsiune din cutia de viteze ce aduce selector în poziţia iniţială ,la unele motociclete mai vechi şi rare se găseşte foarte greu ,cum a fost în cazul meu şi pentru că nu am vrut să risc din nou să cumpăr o piesă de la mii de kilometri ca să aflu că nu se potriveşte aşa că am făcut-o singur cu nişte scule simple : Patent , Gură de lup,pânză de tăiat , o ţeavă mai mică sau maxim egală cu diametru interior al arcului original şi un arc de pat gros , rezistent în condiţie bună. 1 Se taie o o bucată mai lungă de arc din zona unde nu a fost solicitat. 2 Se lasă la ambele capede o distaţă mai lungă neîndoită. 3 Se presează sârma pe ţeavă cu gura de lup ce prinde pe o parte arcul iar pe cealaltă interiorul ţevii 4 Se îndoie cu mâna presat către interiorul spirei fără a lăsa spaţii între rânduri. 5 Se lasă o distanţă de 1-2 centimetri toleranţă şi se taie capetele . 6 se îndoie capetele după modelul arcului original cu ajutorul gurei de lup şi a patentului 7 se verifică pe selector şi în interiorul cutii dacă se potriveşte 8 după ultimele rectificări se taie capetele la mărimea originală 9 Arcul trebuie să funcţioneze perfect , prin torsionare îndoitura trebuie să se facă din inelul spirelor fără a se trage dinţii de pe suport şi fără ca arcul să se încline . 10 Dacă nu vă iese din prima mai încercaţi , nici mie nu mi-a ieşit primul arc , să folosiţi sârmă de grosimi apropiate iar dacă arcul original era mai tare îndoiţi dinţii mai tare apoi puneţii arcul încordat pe selector,selector cu noul arc trebuie să revină rapid în poziţia iniţială fără avea joc sau alte probreleme.
  3. Piro

    Guzzi !

    Am achizitionat sezonul acesta un Moto Guzzi Nevada 750 cc din 1996, sincer la inceput cand am auzit de firma asta ma punea oarecum pe ganduri . Un prieten mecanic mi-a spus ca sunt cam stricacioase (a surubait 1 la viata lui) , am facut pana acum 2500 de Km si singurele probleme au fost ca a sarit ciocanelul de plumb de la sufa de ambreaj ,ma costat 4 lei sa cumpar o sufa noua ,15 minute sa o schimb si un bec ars de pe spate 2 lei si 5 minute sa il schimb. Nu am avut alte modele dar sunt foarte multumit de aceasta ,motorul toarce frumos cu toate ca de 4 ani nu a mai umblat nimeni la el (inafara de schimbatul uleiului) Din cate am citit pana acum la Moto Guzzi cutia de viteze nu este una din cele mai bune dar dupa o perioada de timp te inveti cu ea . La viteza a cincea din cate am auzit si la altii scoate acel sunet mai ciudat cand accelerezi .
×
×
  • Creează nouă...