Sari la conținut

Spyked

Membru
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Spyked's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Din pacate s-a vandut, insa multumesc mult de ajutor SrgX!
  2. Va salut! Caut un Kawasaki Versys 650 2007, ce era de vanzare pe OLX pana recent. Anuntul nu mai este disponibil, nu stiu daca s-a vandut sau nu, insa m-am gandit ca merita sa incerc pentru ca nu am luat legatura cu proprietarul la timp. Motocicleta se afla in Targu Mures, din poze, numarul de inmatriculare pare a fi MS-10-LKI, am atasat si 2 poze cu motocicleta. Mentionez ca nu am absolut nimic cu proprietarul, vreau doar sa cumpar motocicleta daca mai este de vanzare. Sper ca nu deranjez pe nimeni, dar daca il cunoasteti, va rog sa ma anuntati. Multumesc!
  3. Asta cred ca a si fost problema, acum l-am reglat cu motorul la cald si pornit si mi-am dat seama ca de fapt era destul de larg lantul incat sa faca galagie.
  4. Salut, am rezolvat, trebuia o idee mai strans intinzatorul, multumesc de ajutor!
  5. Salut, merci de raspunsuri. Am mai incercat sa reglez azi si sa ascult zgomotul. Cel mai pronuntat este pe partea cu ambreiajul la starter clutch (unde se invarte motorul manual pt TDC) nu stiu insa ce ar putea fi de acolo.
  6. Salut, asa am crezut initial, insa are intinzator manual si dupa multe reglaje si incercari zgomotul e inca acolo, la fel face si cu cel OEM.
  7. Va salut! Este vorba de un CBR 600RR 2006. De ceva vreme mi-a aparut din senin un zdranganit/sau huruiala ce pare sa vina de la ambreiaj, sau din zona respectiva. Se manifesta in felul urmator: incepe de la ~3500 RPM in sus cu motorul mai rece (~35 grade in bord) se aude mai tare la relanti daca e turat la 3500-4000 rpm si mai putin in mers cu motorul cald se aude mai putin la relanti si mai tare in mers daca decuplez ambreiajul zgomotul scade putin in intensitate dar tot este sesizabil se aude in toate treptele in intervalul 3500-6000 RPM, poate si mai sus insa nu il mai disting este mult mai pronuntat cand este tinut la viteza constanta in intervalul mentionat nu pare sa afecteze performanta motocicletei in vreun fel Cateva detalii despre motocicleta: 41000 km ulei motul 7100 10w40 lant de distributie/patine/intinzator schimbate jocul la supape se afla in tolerantele din manual la ambreiaj nu s-a umblat de cand e la mine Am mers 200 km cu zgomotul asta si nu s-a schimbat in vreun fel. Seamana foarte tare cu un lant de distributie larg, ceea ce m-a si pacalit sa le schimb. Pun si un link cu o filmare sa va faceti o idee. Daca stie cineva cu ce ma confrunt sau poate asocia zgomotul respectiv cu ceva ce a mai auzit si imi poate da o parere as fi recunoscator. Video: https://www.youtube.com/watch?v=tmpMu-looMY
  8. sa fii sanatos, bine ca ai gasit problema!
  9. In manualul lui ii scrie toleranta 0.11-0.19 pe admisie parca. Da-mi te rog un PM de unde ai luat pastilele si in cat timp ti-au venit ca si eu fac jocul acum la modelul din 99
  10. S-ar putea sa ai amestec bogat daca iti porneste cu spritz, asa am avut eu, daca o turezi la relanti si iti scade sub turatiile la care ai setat-o tu, ai amestec bogat, vezi si tu bujiile,mirosul,parerea mea de amator
  11. Nu am apucat sa testez dar cred ca am gasit problema, surubul pilot de aer la carburatorul 3 avea filetul crapat in doua, cred ca tragea aer pe acolo, ar fi logic necasarul de benzina la carb 3 pentru a functiona corect la relanti si ture joase
  12. Da, totul e stock in ea inafara de evacuare bolt-on,dar tot asa face si cu cea stock
  13. Dupa cateva experimente am ajuns la concluzia ca e ceva de la carburatoare, la mine suruburile de reglaj amestec regleaza benzina, la carburatoare 1,2,4 e deschis cam la 2,7 ture. La 3 cu cat dau drumul mai mult la surub adica la benzina cu atat ezitarea incepe sa dispara,am ajuns cu el si pe la 6 ture unde ezitare dispare complet si totul e normal, asta cand motorul e relativ cald (2 linii in bord). Insa asta imi creeaza probleme cu pornirea la cald. Pare ca pe undeva intra mult aer si dand drumu la benzina se regleaza amestecul,dar pe masura ce motorul se incalzeste problema dispare pentru ca in motorul cald aerul nu mai este asa mult si la fel amestecul devine egal. Pare a fi aer fals ( vacuum leak ) insa am dat peste tot cu spray de pornit si nu am reusit sa depistez nimic. Bujia are o culoare gri/albicioasa
  14. Am pus si bujii normale si la fel. Daca aveam probleme cu jocul supapelor nu imi afecta si compresia? cilindrul 3 are compresie buna
  15. Sincer nu cred ca e daca vorbesti de reglajul la pastile alea.insa am zis ca am vreo 2 pastile care se aud dar le aveam si cand mergea ok motorul. Daca tin bine minte problema a aparut dupa ce i am pus bujii noi si i am curatat filtrul de aer care este standard. Cam la o saptamana am observat pentru ca am plecat cu ea mai rece de pe loc. Asta fiind in octombrie anul trecut,am mers 2 saptamani asa si am bagat-o la iernat. Acum cand am scos-o problema nu disparuse si am dus-o la sincronizat. Ce e drept anul trecut nu am facut testul cu apa sa vada daca tot asa nu arde bine in cilindrul 3.
×
×
  • Creează nouă...