Jump to content

claudeel

Membru
  • Content Count

    286
  • Joined

  • Last visited

About claudeel

  • Rank
    LEVEL 2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    FZ6N 2004

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ZX6R-R6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. La modelul asta de carburatoare nu se pot schimba tuburile emulsoare și nu se găsesc tuburi emulsoare de schimb. Problema este ca am găsit carburatoare ok doar in America iar cu transport și taxe undeva la 300£ Am trimis carburatoarele la un service specializat in reconditionarea carburatoarelor și aștept sa văd ce răspuns îmi dau.
  2. Salutari! Întâmpin o problema cu al meu sv650 care se pare ca nu ii da nimeni de cap. Carburatorul din spate are o pierdere de benzina pe la cuiul de dozaj atunci când motorul este la ralanti lucru care nu este normal. Pana acum au fost făcute următoarele lucruri la motor : Reglat jocuri supape, curățat carburatoare de câteva ori, schimbat cuiele pontou și supapele acestora, reglat nivelul in carburatoare la 7mm ( cu nivelul in carburator mai mic face același lucru) conform manualului, șuruburi amestec noi (șurub+arc+o ring), ace dozaj noi, sincronizat carburatoare. Înainte aveam pierdere de benzina la ambele carburatoare, după schimbarea pieselor doar carburatorul din spate mai are pierderi. https://youtu.be/I86-ILnB-Ko
  3. Salutari. Sunt proaspat poses or de Sv650 1999, intampin o problema destul de ciudata, cu motorul cald si motocicleta pe cric relantiul are in jur de 1300rpm,cand indrept motocicleta relantiul scade in jur de 1000-1100rpm, pun motocicleta pe cric creste iar la 1300rpm. Cablurile de acceleratie sunt OK, face asa si cu ele montate si fara. Care sa fie problema?
  4. Eu am avut o problema asemanatoare la Logan ( 1.5 dci euro 3), cand venea frigul incepea sa porneasca greu, uneori chiar si la a 7-8 a incercare, cand era cald si frumos nu mai avea nici pe dracu. Am bagat la tester-e pe ea gramada si nu imi aratau nimic, pana la urma mi-a dat pe un tester ca este senzorul de la axa cu came dar il arata cand avea chef. L-am schimbat si masina merge perfect de atunci. Incearca sa faci rost de unul doar pentru proba sa nu dai banii degeaba pe el.
  5. Daca vrei poti sa o parchezi pe strada langa a mea. In Colentina Andronache zona linistita nu se atinge nimeni de ea sau cum a spus colegul in Parcare Subterana de la Obor, din cate stiu eu este 15 lei pe zi.
  6. Pe filet nu se vad urme de uzura (aici ma refer la cel vechi) nu mai imi aduc aminte bine ce forma are cand ajung acasa ii fac o poza, capul care se infileteaza pe ax nu are joc. » Post actualizat in 02 Aug 2016 18:54 Revin cu un update. Pana la urma le-am desfacut pe amandoua ca ma dispera sunetul ala si sunt exact la fel. In poze piesele din stanga sunt de la intinzatorul nou iar cele din dreapta de la cel vechi. https://www.youtube.com/watch?v=SRNRZ81TBFk
  7. Sincer nu vreau sa il desfac pe asta nou, intai sa vorbesc sa vad daca il schimba sau nu. Nici cel vechi nu avea arcul rupt sau ceva lipsa doar ca prinde un joc intre axul cu filet si saiba din interior. Dupa amiaza o sa fac ceva poze sau video. Din cate am citit pe net nu sunt singurul care a patit asa, cineva din Australia a schimbat 2 intinzatoare la reprezentanta si deabea la al 3 lea a scapat de problema, altul dupa 1000km a patit exact ca mine.
  8. Nu stiu ce sa mai zic . O sa vorbesc sa imi aduca altul. TPS-ul l-am schimbat si eu dar pe banii mei.
  9. Este mecanic. Contrafacut nu cred, am cumparat de la cineva de incredere iar montaj incorect imposibil. Am studiat problema la cel vechi si nu este din arcuri, in interior are 2 seibi care intra pe un canal ( ori ele sunt prea mici ori canalul este strunjit aiurea si de aici are jocul). La cel vechi daca mai adaug o saiba subtire jocul dispare.
  10. Saluatri. Cred ca sunt cel mai ghinionist om . Dupa ce am schimbat toata distributia la FZ6 2004 ( lant,patine,intinzator) dupa vreo 150 de km a inceput sa tacane iar intinzatorul. Toate piesele au fost noi si OEM. Imi da batai mari de cap. Nu inteleg de ce s-a stricat atat de repede. https://www.youtube.com/watch?v=-m7uNoi53vI
  11. http://www.manualedereparatie.info/categorii/Honda.html uita-te aici, vezi mai jos ca ai manuale pentru toate modele de VFR.
  12. Zilele astea am terminat cu mesteritul la motocicleta. Am rezolvat si problema cu discul de frana, am dat roata jos am slabit furca, am strans tot la loc si acum merge perfect iar distanta dintre discuri si portetrieri este egala.
  13. Se intampla ceea ce a explicat ThunderByte, ce lant ce manete si alte acarete.
×
×
  • Create New...