Jump to content

claudeel

Membru
  • Content Count

    309
  • Joined

  • Last visited

About claudeel

  • Rank
    LEVEL 2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Aprilia Falco
  • Numar Moto
    x595nwl

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ZX6R-R6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eu văd puțin mai altfel situația, nu este totul lapte și miere dar este mult mai ok decât in România! Eu de exemplu câștig 2200-2300£ pe lună, muncesc doar eu soția stă cu fata acasă nu muncește, din banii ăștia imi permit să plătesc toate facturile ( mă scoate rata la casă 400£ față de o chirie in jur de 700£ aici in zona unde stau eu), să plătesc și pensie alimentară pentru fiul meu în țară, motocicletă, mașină, telefoane etc. Nu trăiesc in lux dar trăiesc decent, mult mai decent decât în țară!
  2. Eu plătesc 445£ pe an third party fire and theft, Aprilia 1000cc, 0 ani no claim bonus, garaj. Scumpicel dar și salariul este altul. Am avut un incident, la semafor s-a urcat un nene pe mine rezultând evacuările îndoite, in 6 ore de la declararea accidentului aveam banii in cont plătiți de asigurare, contravaloarea evacuărilor de noi conform facturii, factura și poze cu paguba la motocicletă trimise prin e-mailul companiei de asigurări și aia a fost. Nu mi-a venit să cred cât de repede s-a rezolvat!
  3. Piesele le-am achiziționat la recomandarea unui camarad care deține două ZX10R, una de stradă și una pentru circuit, pe ambele a mers pe configurația asta de stator și releu și după un an de zile încă funcționează bine ambele mobre. Într-adevăr locul unde este amplasat releu este unul nasol in ambele privințe, ventilație și intervenție mecanică, m-am julit bine până am reușit să scot releul.
  4. Am terminat munca mai devreme azi și am dat jos și statorul și este prăjit bine Am dat comandă de releu și stator aftermarket că pe original erau 500£ Sper să țină și astea macar 10k.
  5. Merci mult pentru explicație! Rebobinatul iese din discuție, o operațiune ce mă depășește total . Le cumpăr pe ambele noi și aia este!
  6. Salutări! Dacă puteți să mă ajutați cu o părere despre statorul și releul unei ZX10R 2006, nu încarcă bateria deloc. Statorul nu face masă cu motorul, toate cele trei faze indicând o rezistență de 0.1 ohmi conform manualului, problema este că pe două faze voltajul este mai mare față de ce spune manualul ( astea două sunt ok) iar o fază are mult prea puțin de ce spune manualul. Releul de încărcare este și el total diferit ca valori față de cele din manual. Este posibil să fie arse amândouă? Vă mulțumesc foarte mult! VID20200830193734.mp4
  7. Asigurarea îți dă maxim jumătate din valoarea motocicletei, pentru restul trebuie să îți faci o asigurare Gap separată și durează cel puțin 6 luni in majoritatea cazurilor și asta dacă stai bine pe capul lor. Civilizație
  8. Da, aici este o problemă extrem de mare. Furaciuni ziua in amiaza mare de față cu lumea care doar stă și se uită la hoți cum pleacă cu motociclete oamenilor, nimeni nu are curaj să se bage. La o săptămână după ce motocicleta fratelui meu a fost furată au încercat să ii fure motocicleta prietenului meu, soția lui a avut inspirația să se uite pe geam, din senin așa total aiurea când a observat o dubă parcată lângă motocicletă și vreo 3 inși gata pregătiți să urce motocicleta in dubă, au țipat la ei și au fugit cu ușile deschise, au sunat la poliție iar poliția a spus că să revină cu un apel in c
  9. Nu știu dacă se încadrează la categoria exotice dar Aprilia SL Falco dar numărul lor scade tot mai mult.
  10. Eu o țin in curte cu lanț și alarmă, poarta încuiată, fratele meu o ține cu două lanțuri și alarmă în fața casei că nu are curte, se fură in dracii ăia mari aici in UK, anul trecut i-au furat motocicleta fratelui meu in 10 minute, a urcat până sus să să ia ceva și când a coborât motocicleta era pa. Acum ne este frică rău să nu rămână și fără asta!
  11. Înseamnă că nu ai văzut "țiganiile" englezilor, am un vecin om în toată firea posesor de Acura Type R evacure racing cap coadă, pur și simplu îți sparge urechile. Mai am pe strada unu cu un S1000rr nu știu ce evacuare are dar motocicleta ăia in frana de motor face exact ca o mitralieră, rateuri ca la balamuc, la cateva străzi de mine este unul cu un Kawasaki Vn2000 il auzi de la un km, "țigănie" găsești la tot pasul aici. Mi-am făcut un semn la șoc unde stă la 1300rpm cand este rece și imediat după ce o pornesc am și plecat, cand este rece nu este asa gălăgioasă, dupa ce se încălzește atunci d
  12. Astazi am scos văcuța la o plimbare, se pare că jiglerul de ungere al ambreiajului își face bine treaba, roata spate nu mai are tendința să se blocheze la frâne de motor puternice. A primit un set nou de tobe, alea negre erau niște pocnitori chinezești și nu îmi plăcea sunetul absolut deloc. Am prins la ofertă o pereche de evacuări Fuel fabricate in UK, garnatie pe viață (nu știu in ce constă asta , oricum dacă am ceva probleme cu ele pe viitor mi-au spus că pot să le trimit la reparat in schimbul unei sume modice), calitatea microfonului este absolut mediocră, in realitate când stai in s
  13. Sincer să fiu nu mă deranjează așa tare doar că nu mă așteptam la așa frână de motor puternică
  14. Nu am găsit nimic despre membrană prin actele de service. Se simte o diferență la acționarea ambreiajului cu motorul pornit/oprit, oricum am in vedere să inspectez membrana ambreiajului, nu este foarte scumpă, in jur de 200 ron cea de origine si intre 50 si 100 ron aftermarket dar o să merg pe cea de origine.
×
×
  • Create New...