Sari la conținut

mitzuuu84

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    honda cbr f4i
  • Numar Moto
    88 ryb
  • Club
    niciunul deocamdata

Informații profil

  • Motociclete detinute
    e prima motocicleta pe care o detin ( newborn)

mitzuuu84's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut colegi. Imi puteti spune si mie va rog la ce suma ar trebui sa ma astept din partea unui service sa imi ia pentru manopera, fara a include pretul pieselor, pentru a schimba semeringurile de praf si ulei de pe furca fata, plus schimbul de ulei din furca? O alta intrebare, la o honda cbr f4i cat ulei de furca intra in furca, deoarece nu stiu de cati litri sa dau comanda pentru schimb/completare?! Va multumesc pentru informatii.
  2. Salut colegi. Imi puteti spune si mie va rog la ce suma ar trebui sa ma astept din partea unui service sa imi ia doar pentru manopera, fara a include pretul pieselor pentru a schimba semeringurile de praf si ulei de pe furca fata, plus schimbul de ulei din furca? O alta intrebare, la o honda cbr f4i cat ulei de furca intra in furca, deoarece nu stiu de cati litri sa dau comanda pentru schimb/completare?! Va multumesc pentru informatii.
  3. Salut baieti. Azi am rezolvat, slava Domnului. Dupa multa incercari nereusite cu diverse lucruri, inclusiv cu telescopul magnetic, de a scoate capul de tubulara din chiuloasa, am venit cu o idee ce a mers, si anume... am luat o bara de fier beton groasa cat degetul mic, am taiat-o in 2 pe o lungime de 3 cm, am taiat una din parti si am eliminat-o, iar pe cealalta am format-o la polizor ca pe o surubelnita dreapta, insa ceva mai groasa.I-am facut niste coturi astfel incat sa pot trece pe langa bara transversala a cadrului si sa ajung in camera bujiilor pe fata interna a capului de tubulara(practic intre bujie si capul de tubulara). am aplicat poxilina una din fetele barei de fier beton, am introdus acesta din nou inauntru si l-am impins pe fata interna, cu; am explicat(atentie la cantitatea de poxilina, astfel incat sa nu aplici poxilina pe peretii camerei si sa ramana acolo forever sau pe bujie si sa ramana acolo forever). Am tinut cateva minute sa se lipeasca, am scos capul de tubulara pana sus, iar cand mi-a permis locul, am venit si cu telescopul magnetic sa ajut. Am reusit asa sa scot capul de la tubulara. Mare bucurie mare. Chiar mare. Dupa asta, am scos bujiile cu o cheie de bujii de 16(este in comert si de 21 la fel), cumparata cu 8 RON de la magazin piese auto, unde am gasit si telescopul magnetic. Cheia a trebuit sa o tai cu flexul intrucat introdusa in chiuloasa venea exact in dreptul barei transversale a cadrului. Deci, am taiat 5-8 cm din bratul cheii dupa care am sudat manerul la loc cu autogenul. Fff stranse erau bujiile, nu am desfacut nimic mai strans de atat in viata mea, insa cu multa determinare si forta am reusit(si cu o cheie mox cu care m-am ajutat sa invart cheia de bujii intrucat la mana nu am reusit primele 5 ture). Dupa asta a fost simplu, am scos fiecare bujie in parte, am uscat-o cu autogenul si curatat-o cu peria de sarma. Dupa asta, le-am remontat, am remontat toate piesele,multumesc lui Dumnezeu ca am stiut cum,pt ca a fost pt prima data cand am umblat la bujii si motorul a pornit la cheie. Bujiile le-am strans tot cu aceeasi cheie, la mana, pana cand am considerat ca e de ajuns... tare insa nu prea tare. Astfel, desi in seara asta a batut vantul, dupa 2 zile de plans in jurul motorului, am facut vreo 30 de km pe motor. Priceless senzatia. Abia in seara asta am vazut mesajele voastre, cand m-am dat jos de pe motor si am venit in casa. â Va multumesc pentru sfaturi, sper ca experienta mea sa ajute si pe altii si asfalt uscat. PS Nu sfatuiesc pe nimeni sa desfaca bujiile cu cheie tubulara si sa pateasca asa ca mine, ci sa o faca doar cu cheie de bujii. Honda CBR 600 F4i are bujii de 16. A mea asa le are.
  4. Salut baieti. Vin si eu cu problema mea, sper sa gasesc ajutor la voi. Acum 2 zile am scos motorul de la iernat din garaj si i-am facut schimbul de ulei, curatare lant si ungere,etc. in speranta ca la cat de cald este, ma voi da cu el, insa m-am lovit de niste complicatii. Motorul e o Honda CBR F4i, din 2001. Deci, acum 2 zile l-am scos din garaj, l-am pornit,a pornit fara probleme(era pe rezerva de benzina, insa la maximum ei), am lasat uleiul sa se incalzeasca vreo cateva minute, dupa care am inchis si am inceput sa fac schimbul. In filtru deoarece vine pe orizontal,am decis sa nu pun deloc ulei, iar pentru asta, cand am umplut baia cu ulei si am ajuns la nivelul maxim indicat, i-am dat o cheie(a pornit fara probleme) si dupa vreo 20 de secunde, cand am vazut ca scade nivelul uleiului in baie(prin umplerea filtrului) am inchis, am recompletat, dupa care i-am dat iar o cheie pentru vreo 20-30 de secunde, apoi iar am oprit-o si am recompletat. cand am vazut ca nu mai scade nivelul, am inchis capacul la baie si am remontat motorul, iar cand am vrut sa plec cu el, nu mai pornea. Pompa se auzea, dadea sa o ia insa nu o lua. Am fortat-o vreo 20 de minute in ziua aia, incercand sa o pornesc insa nu a pornit. Am impins-o,de mai multe ori, insa nu a vrut nici asa. Am lasat-o vreo 4 ore, dupa care seara iar am incercat prin ambele metode. Nu a vrut. Noaptea am pus bateria la redresor si am incarcat-o, dupa care, ieri am incercat din nou sa o pornesc. I-am pus 10 l de benzina in rezervor, just in case, am incercat sa o pornesc de pe loc insa nu a vrut prin nicio metoda(cu acceleratia inchisa, deschisa, cu pompa de benzina pornita-oprita,etc). Am impins-o si am incercat sa o pornesc de mai multe ori impinsa si din mai multe rapoarte de viteza, insa nu a luat-o nici asa. Am incercat sa ii dau benzina la filtrul de aer cu o pompita insa nici asa nu vrea. Inevitabilul era acolo. Mi-a ramas sa o demontez si sa ii scot bujiile. Desi eu nu stiu sa fac asta, la indemnul unor colegi de motor care mi-au zis sa o desfac singur si vin si ei in 15 minute sa ma ajute, m-am trezit cu motorul demontat iar colegii de negasit. Complicatii. 1.Vrand sa incerc sa scot bujiile cu o tubulara, am scapat capul de la tubulara in chiuloasa, iar capul de tubulara a incalecat bujia si a cazut pe langa ea. 2. Am un furtun care nu mai stiu unde vine montat, nu ii gasesc locul(e furtunul care vine din fata capacului de la filtrul de aer, prin dreapta cutiei si se coteste in spatele cutiei de la filtrul de aer). Va rog, ajutati-ma cu sfaturi, sa pot sa montez si eu motorul si sa ma bucur de asfaltul uscat. 1. Vreau sa fac comanda de un telescop cu cap magnetic pentru a scoate capul de tubulara din chiuloasa(sper sa reusesc, deoarece capul bujiei depaseste nivelul capului de tubulara- e mai inalta bujia). 2. Ce parametri are bujia de Honda CBR F4i din 2001? Vreau sa comand si o cheie de bujii sa imi scot bujiile din chiuloasa, sa le verific daca sunt ude,urmand sa le curat-usuc si sa imi pot remonta motorul, sperand ca va functiona. 3. Ce credeti ca s-ar fi intamplat cu motorul meu? Eu banuiesc ca am incecat bujiile, din moment ce am incercat 2 zile sa o pornesc si nu am reusit iar pompa de benzina se aude. 4. Daca nu e de la bujii, ce credeti ca ar mai trebui sa verific? Sper ca raspunsurile voastre sa mai ajute si alti incepatori ca mine , in cazul in care se lovesc si altii de aceleasi probleme. Va multumesc.
  5. IASI intr-adevar mi-ai zis astea si la telefon,cam messed-up treaba asta. De asta am si deschis topicul pe aici, poate gasim baieti care au mai trecut prin asa ceva. thx trebuie sa imi caut CDI, aparent nu se mai poate face nimic altceva decat sa schimb cdi-ul, dupa cum zice ThunderByte. aveti vreo idee daca s-ar mai poate face ceva sau eventual unde as gasi un CDI de cumparat? multumesc pentru raspunsuri
  6. salutari baieti. sunt si eu nou in domeniul motociclismului si deja am intampinat o problema cu honda mea. la un drum de 100 de km, dupa 40 de km de rulare, dintr-o data mi s-a oprit motorul. practic nu mai aveam curent , iar bordul nu imi mai afisa decat niste bare orizontale ( de la cifrele de la kilometraj). bun, bornele de la baterie erau prinse bine, insa am gasit o siguranta arsa( aparent era siguranta care trebuia sa se asigure ca bateria mea se incarca). Am mers la cineva la o vulcanizare pe acolo si am pus bateria la un redresor, bateria era moarta, nu primea curent deloc. Am schimbat siguranta arsa, am pus o alta baterie pe motor( avea omul de la vulcanizare), imi afisa corect kilometrajul, se initializa ca la fiecare pornire, insa nu imi auzeam pompa care trebuia sa imi pompeze combustibil in camerele de ardere( asa cred ca se numeste), iar cand apasam pe starter imi dadea impulsul insa nu pornea( exact ca in video-ul postat de Ionut Razvan Soacate pe youtube). Bun, am crezut ca am innecat motorul, asa ca am asteptat 2 ore dupa care am repetat procedura insa am obtinut aceleasi rezultate. Am decis sa astept pana a doua zi, insa aceleasi rezultate. Dupa 5 zile, acelasi raspuns negativ asa ca am dus motorul intr-un service moto al carui nume nu il voi dezvalui momentan. De 5 zile baietii au verificat diverse relee,etc. insa nici dupa ce le-am aratat filmul de pe youtube nu au gasit ce are motorul meu. aparent motorul nu da scanteie si nici nu lucreaza pompa aia, si nici nu se aprinde becul din bord de la cheie. baietii se gandesc ca s-ar putea sa fie cdi ul ars sau sa nu imi mai recunoasca cip-ul din cheie cititorul( singura mea cheie, mai am una insa fara cip). Daca are cineva vreo idee sau a mai patit asa ceva, please HELP. Eu eram sigur ca e aceeasi treaba ca in filmuletul de pe youtube de mai sus insa baietii spun ca au verificat insa tot nu vrea sa dea scanteie in bujie.... :-??
×
×
  • Creează nouă...