Sari la conținut

marinu

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki GS500E; CBR 600 F4i;Yamaha XC 300

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

marinu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. marinu

    B 44 KAJ

    Din păcate am văzut acelasi model de accident alaltaieri. Din fericire fără victime; ieri a fost un accident pe strada Traian cu str . Energiei iar astăzi o seferita grăbită și-a pus mâinile în cap după ce l-a lovit în spate pe un motociclist oprit pe linia de tramvai la crangasi.... Adică dă-o în puii mei ... Poate mai trebuie un marș moto..
  2. marinu

    B 44 KAJ

    Va mulțumesc la toți pentru grija si urări. La fel as fi făcut și eu. Am o plăcută în mana si operația este ok. Am adus mobra acasă și ar fi: carena fata+laterala stânga,far fata ,radiator,capac motor stânga, poate air ram stânga, sper ca furca e ok. Va țin la curent. Dacă cineva are piesele sh sau noi să îmi dea msg . Mulțumesc » Post actualizat in 28 Aug 2016 09:15 La piept sunt doar contuzii iar cu capul nu eram bine nici înainte. Ct-ul a fost ok.
  3. marinu

    B 44 KAJ

    Va mulțumesc la toți
  4. marinu

    B 44 KAJ

    Încă mai trăiesc cu mâna operată la,pieptul zdrobit si amnezie
  5. Cum se cheamă piesa in limba română?
  6. salut , de unde as putea gasi placile pe care se fixeaza amortizorul spate la CBR F4i ? Este piesa numarul 6 din link : http://www.bikebandit.com/oem-parts/2003-honda-cbr600f4i-rear-shock-absorber/o/m143309sch311314 Second hand sau noua. Multumesc.
  7. Va mulțumesc pentru sfaturi. Problema era că nu se aerisea corect instalația. Poate din cauza lipsei termostatului. În orice caz acum funcționează corect
  8. Salut, am si eu o enigma cu un beverly pe care l-am cumparat recent. Am reusit sa ii fac motorul sa functioneze in limitele bunului simt dar ma lovesc de urmatoarea problema: in loc ca apa sa iasa din motor catre radiator pe circuitul normal ea are tendinta sa se duca spre radiator tocmai invers si incomplet.Furtunul care iese din capacul termostatului are tendinta sa se cam umfle de la presiune. Am scos furtunul care iese din capacul termostatului si i-am dat la automat si tasneste apa in sus ca si cum pompa ar functiona corect. Am verificat radiatorul sufland prin stuturi si nu este infundat. La fel si prin furtunul care intra prin motor si iese si nu e vreo problema. Am remarcat doar ca lipseste termostatul dar nu stiu daca asta influenteaza circuitul apei ( adica nu cred ca este o clapeta de sens). Va rog poate cineva se pricepe si ma poate ajuta. Va multumesc.
  9. Oricum vroiam sa fac o plimbare mai lunga prin tara asa ca nu e o problema sa ajung la Arad. Sper ca m-ati inscris la curs si nu vin degeaba.
  10. Doresc sa ma inscriu pentru curs. Ma numesc Dan Marinescu si detin o Honda CBR 600 F4i. Multumesc!
  11. Salut, as vrea si eu sa particip la eveniment. Cat costa acest curs? Sau tariful de circuit.
  12. A fost o iesire frumoasa, va multumesc pentru invitatie.
  13. Ok. Am mai fost impreuna in decembrie anul trecut. Am cbr f4 gri.
×
×
  • Creează nouă...