Sari la conținut

ix.paul

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Muntenia - Dobrogea
  • Motocicleta
    Honda VTR1000F

Informații profil

  • Motociclete detinute
    in ordine cronologica : Minsk 125, Cagiva w8, Suzuki xf650, Honda VTR1000F

ix.paul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. da... am uitat sa precizez. ca si contractul de vanzare cumparare intre mine si fostul proprietar + cartea sunt tot la el ... am zis ca se rezolva rapid ..dar se pare ca nu ... motorul nu este inmatriculat pe numele meu .. are numerele vechi ,fostul proprietar .. talonul la fel ... mobra figureaza pe numele meu doar la fisc
  2. este vanduta deja ... deci celui cui am vandut o i am dat talonul si fiscalul proprietarului precedent (insa talonul este completat cu numele meu la "instrainat catre") ... insa nu i am dat si fiscalul meu .. mobra figurand in continuare pe numele meu la impozite » Post actualizat in 05 Oct 2014 10:18 pai tocmai asta este.. ca n am copia ...
  3. Problema consta in felul urmator... acum ceva timp am vandut o mobreta care avea numerele si talonul fostului proprietar (talonul fiind completat si semnat la "instrainat catre" cu numele meu si semnatura de catre fostul proprietar ) ... am luat o in evidenta la taxe si impozite dar n am mai inmatriculat o pe numele meu .. la vanzare am inmanat talonul si fiscalul fostului proprietar .... urmand ca viitorul proprietar sa mi lase o copie a buletinului pentru a face contractul de vanzare cumparare si ulterior a scoate fiscalul meu .. insa acest lucru n a mai avut loc (diverse motive) ...iar eu am ramas cu una bucata mobra la impozit ... Cum s ar putea rezolva o astfel de situatie
  4. consum normal pentru vtr1000f .. cam 7 la suta afara ..
  5. "socul este in pozitia inchis mereu" in sensul ca nu l folosesc ... iar cand am incercat sa l folosesc ... se tragea greu si nu prea statea in pozitia "on" .. trebuia sa l tin cu mana ..
  6. la rece .. relatiul este undeva la 1000 rpm ... iar la cald undeva la 1300 +- 100 rpm asa cum se specifica in cartea tehnica ... socul este in pozitia inchis mereu ..iar cand il deschid nu prea vrea sa stea .. tinde sa se inchida incet incet ..trebuie sa tin de el ca sa stea deschis
  7. .... si cum se poate rezolva asta ? ... presupun ca se regleaza din carburator
  8. da... dupa ce o pornesc o las 3 - 4 -5 minute .. pana urca acul indicatorului de temperatura la prima liniuta ... nu stiu cum va porni cand o sa vina "iarna".. dar acum mi se pare suspect sa porneasca asa... chiar daca o las si cate 3 zile nepornita
  9. MotoForumisti, am o intrebare care tare ma apasa n piept ... este normal sa porneasca mobra la rece fara soc ? ... porneste din prima la sfert ... din auzite am inteles c ar fi amestecul bogat si nu e prea bine ..este vorba de o Honda VTR1000f din '98 .. multumesc anticipat
  10. multumesc frumos pentru raspunsuri .... robinetul este dat pe direct, nu pe vacum,dar de acum voi folosi vacumul... m am uitat la geamul de nivel ulei.. era peste orice limita.... am desfacut surubul de jos am scurs uleiul ... avea vascozitatea apei si mirosea puternic a benzina ... era mult peste 2 litri (cat trebuie sa fie) de lichid in baie ... trebuie sa ii mai fac ceva ? .. sa spal cumva/cu ceva baia/cutia care a stat in benzina cu ulei ? .... si ce sa ii mai fac in momentul asta in afara de desfacut carburatoare si aerisit (operatie pe care o va face un mecanic) ? ...
  11. Suzuki xf 650 freewind ... am uitat sa precizez ..... monocilindru cu doua carburatoare si doua bujii
  12. salut ... apelez din nou la voi ... duminica am iesit la o plimbare ca in fiecare zi ... la un moment dat am oprit la cedeaza trecerea si mi a murit motorul .... sau l am oprit eu nu stiu exact ... am dat sa pornesc nu pornea ... am mai incercat de vreo 5 ori si nimic.... a inceput sa miroasa puternic a benzina, din carburatoare nu curgea nimic ... dar in cutia filtrului de aer un pahar de benzina baltea .... am scurs benzina... am scos bujiile ude ... am dat la automat cu bujiile scoase si din cilindru a mai iesit cred ca un pahar de benzina ... arunca benzina pe toate gaurile ... am lasat bateria peste noapte la incarcat, a doua zi dimineata am incercat din nou ... am impresia (sau doar am impresia) ca a dat sa porneasca... dar degeaba .. acum arunca benzina doar pe toba .... in cutia filtrului de aer pare ca nu mai arunca ... binenteles bujiile ude dupa fiecare automat ....
×
×
  • Creează nouă...