Sari la conținut

OctavianG

INACTIV
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    gorga_octav@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki Gs 450 S
  • Numar Moto
    IS 90 CYX

Informații profil

  • Interests
    Ciclism.MOtociclism.Foto

OctavianG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Oricum ramasese sa ajung la voi Thunderbyte in urmatoarea perioada pentru mai multe operatiuni, asa ca o pun mai multe intrebari atunci:). Intre timp astept o roata de fata de pe ebay. Ramane de vazut daca germanii se tin de cuvant cand vine vb de tranzactii ebay.
  2. Mersi de raspunsuri probabil nu m-am exprimat corect in postul initial. Incerc sa aduc o motocicleta intr-o conditie cat mai buna, estetic si tehnic. Nu doresc sa o schimb pe o perioada destul de lunga si din acest motiv in timp sunt sigur ca o sa investesc mult. Dar probabil ca in cazul in care toata tarasenia legat de tobe ajunge prea mult:) atunci e mai usor sa cumperi un set nou:) Pacat ca nu locuiesc in state, e incredibil cate piese aftermarket,originale si custom poti gasi pentru moto. O zi buna tuturor Totusi revenind pe topic, cam care ar fi preturile pentru 1 sau 2 tobe? Precizez ca una din tobele finale, a pierdut complet stratul de crom( a fost complet polizata) si nu se poate lustrui, folosi polis. Asta orientativ.
  3. Buna ziua, si un sezon fericit pentru toti! Am 2 tobe finale de pe un suzuki gs450 S din 87 pe care as dori sa fac o cromare( in special pe una din ele care a fost dat complet deoparte stratul de crom prin sablare sau alta metoda de catre vechiul proprietar) In iasi se poate face undeva cat de cat o lucrare decenta? Cat despre achizitii , in afara de Dime City Cycles din Usa unde transportul este costisitor , si in afar de ebay(300 euro set) nu exista.
  4. Buna seara, Eram dator cu un raspuns pentru a inchide topicul. Multumesc pentru ajutor si mai ales pentru promptitudine. Pana la urma a fost vorba de alternator si nu de releul de incarcare care functioneaza foarte bine. Am pus un Stator nou cu ajutorul lui Ionut(Madras iasi) si motocicleta functioneaza foarte bine . De fapt trage acum mult mai puternic ca inainte. Pentru cei 44 de cai putere care probabil ca ii mai are avand in vedere vechimea motocicletei, dar starea buna a motorului trage imens de tare pentru greutatea mea:) 1.70 58 de kg. O seara buna, si multumesc din nou! Va urez o Iarna fara zapada:))
  5. Da, aceasta este motoreta, pe acte anul de fabricatie este 1987. este exact la fel ca cea din manualul de reparatii pe prima pagina. Am sa vad in decursul zilei de luni de unde provine problema mai atent. Poate este de la alternator
  6. Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/itm/370513999564?item=370513999564&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item56445af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50.
  7. Mda, am fost la un service pe langa zona unde lucrez. Releul de incarcare mai mult ca sigur este problema. Cand se ambaleaza motorul da sa incarce , dar foarte putin, nu ajunge la 13. cand sta la relanti consuma din baterie. Aveti vreo idee unde pot gasi un releu de incarcare?
  8. Multumesc Foarte mult de raspunsuri. Nu ma asteptam sa le primesc asa de repede. Cand ma duc la servici oricum iau moto cu mine, si ma uit mai atent la ce ati scris. Ma asteptam la mesaje directe spre releu, dar tinand cont de vechimea motocicletei si starea pe partea electrica mai sper. Motocicleta nu a mers in ultimii 2 ani decat 1 luna, dar a fost pornita cu regularitate, si intretinut motorul. Cat despre cabluri , a trebuit sa curat odata o siguranta cu shimrghelul pentru ca nu se facea contact. Poate e si de la cabluri, am sa le fac pe rand (referitor la posturile de mai sus) Acum partea mai interesanta. Daca presupunand ca releul este dus, este posibil sa fie compatibil cu relee de suzuki gs 500? sau alte modele? Am gasit doar pe wemoto.ro pentru gs 450 la un pret cam de 80-100 euro( un pic scump , dar cei drept nu cunosc piata de piese moto inca)
  9. Pe scurt. Detin un suzuki gs 450 S din 89, intretinut foarte bine pe care abia l-am inmatriculat si am facut 2 3 iesiri cu el. Imi consuma toata bateria. Am pus voltmetru pe baterie dupa ce am incarcat-o de la redresor de vreo 2 ori, odata imi indica 12.15 sau 12.10.( acum e in casa la 12.30) Cand pornesc motorul si incep sa il ambalez nu urca mai mult de 12.30, cu farul aprins chiar imi coboara in 11.90 11.95. La cablul de la minus am o fisa normala, dar la cablul de la plus care il conectez la baterie sunt doar fire care le invart si le strang de borna. Este vreo posibilitate sa fie de la cabluri, sau Diode? Sau mai rau Releu incarcare, alternator. CUm pot verifica alternatorul sau releul de incarcare daca este bun . Multumesc mult pe ajutor
×
×
  • Creează nouă...