Sari la conținut

leoangi

Membru
  • Număr conținut

    89
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    BMW K1200S
  • Numar Moto
    Fu-2-10-cu-r
  • Club
    IndependentRidersRomania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 RC46

Vizitatori Recenți Profil

914 citiri profil

leoangi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu. Am vorbit de doua treburi diferite. Protectia termica din prima fotografie este lipita cu prenadez (de calitate ....nu balarii). La fel cred ca a fost lipita si in fabrica, avea aceeasi consistenta si aspect cu ce am folosit eu . Cu un fel de poxipol, rezistent la benzina, am incercat, fara succes, sa rezolv crapaturile din flansa pompei de benzina.
  2. Nu te-a ajutat colierul pentru ca fisurile existau deja. Te ajuta daca nu erau fisuri... Eu le-am descoperit cu o lupa puternica. Prin schimbarea mufelor, aparent rezolvi problema dar in timp fisurile se extind si incepe iar sa curga. E o greseala de fabricatie, materialul folosit la k 1200 crapa. Au schimbat materialul flansei pompei de benzina abia in ultimii ani de fabricatie a lui K1300. Ca si sfat...cand dati jos rezervorul sa aveti foarte mare grija. Nu fortati furtunul in conector. Trebuie doua persoane, una departeaza usor rezervorul de corpul cutiei de aer, celalalt baga mana si declipseaza mufa.
  3. Ce nu ai inteles? Da-i o fuga la BMW pentru recall dar nu iti schimba pompa...... Iti pune un colier si atat.
  4. L-am uscat. Am spalat cu jet de apa. L-am lipit cu prenadez. Dupa 2 ani tine foarte bine. Si da...este pe filet. Dar in 90% din cazuri se crapa filetul. Cred ca dati bani aiurea pe cele doua mufe. Din acest motiv au pus ulterior colierul metalic, ca si rechemere in service. Am incercat poxipol din SUA, rasina, schimbat mufe, etc. Nu a fuctionat pana nu am schimbat pompa de la un K1300. Dupa 2 ani merge perfect.
  5. Multumesc KHK. Nu cred ca se pune problema la transportator de a se imparti costul. Fiecare isi plateste agregatul.
  6. Va salut Va rog sa-mi dati o idee despre cum as putea sa duc doua moto in Barcelona. Vreau sa fac in vara înconjurul Spaniei și nu îmi iese timpul sa ajung și sa ma întorc pe roti. Vreau sa plec cu avionul și sa preiau motocicletele de acolo.
  7. completezi dupa 20 s de mers in gol al motorului. Motocicleta trebuie sa fie dreapta, motivul este pentru ca, initial, ai demontat cricul lateral, ca sa poti sa schimbi filtrul de ulei. Logic, la fel este si atunci cand numai verifici. » Post actualizat in 13 Oct 2018 20:26 Am gasit si modalitatea concreta de verificare, argumentata, in manualul de utilizare. Ai dreptate, uleiul trebuie sa aiba temperatura de functionare, motocicleta dreapta, lasi sa functioneze motorul un minut, opresti si verifici.
  8. gresit....din nou. K1200S a fost prezentata in iulie 2004 si fabricata pana in august 2008. K1300S a fost prezentata in octombrie 2008 si fabricata pana in septembrie 2015.
  9. leoangi

    Accident

    ....agree! Modul de manifestare al CTP-ului asta motociclist s-a inscris pentru un tratament psihiatric urgent!
  10. Pai de ce nu ai spus asa bro ca e doar o singura baterie. Acum e perfect justificata intrebarea ta. wt_f
  11. In cazul asta nu mai inteleg rostul intrebarii. Vrei sa storci curentul din 2 baterii de 10 ron din telecomanda? Schimba-le oricum si te vor tine 3 ani fara grija.
  12. O sa-ti apara in bord ca s-a descarcat bateria de la alarma.
  13. Cum ati rezolvat cu echilibrarea rotii fata? Nu gasesc, in zona mea, aparat care sa poata echilibra din cauza formei jantei fata.
×
×
  • Creează nouă...