Jump to content

iaco

Membru
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About iaco

  • Rank
    h8er

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    929, k1200s
  • Numar Moto
    aco
  • Club
    mahmuRRacers

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    hornet, f4i x 2
  • Interests
    motosticlism viteza

Recent Profile Visitors

523 profile views
  1. Update: a primit ambreiaj nou (+ schimb de ulei/filtru) si a ajuns la ~87k km. Pret nou: 4700E
  2. Am auzit pareri destul de bune despre VFR, ca si pozitie ar trebuie sa fie intr-adevar mai ok decat F4
  3. Pe F4 am mers si eu mult timp, dar ziceam de RR Dar pt Tit si F4 era mic rau :))
  4. Ii mai trebuiau un nas rosu si niste portocale pe RR, ca sa faca un numar misto
  5. Inaltimea si greutatea ta + 600RR =
  6. Are cineva o duba si 2 cagule? Ca mi-a venit o idee
  7. Ce ratati... daca se duce Xael pe acolo si trece cu 2-300 peste ele, ce se intampla?
  8. Pai daca trasa ta de pe linia dreapta trece peste conurile alea de cauciuc, alea o sa fie ultima ta problema :))
  9. @ilarionciobanu Are dreptate Goe, dar aici nu se aplica. Eram curios daca eu procedez cum trebe, asa ca ma interesa cum se asigura @LimpTA si @JAGI atunci cand intra pe adancata
  10. Era vorba de o cultura de porumb, nu va bagati daca nu stiti pls
  11. Oglinzile/farurile/semnalele se acopera ca sa micsoreze riscul de a sari cioburi si pt a acoperi lumina, ca sa nu deranjeze pe ceilalti. Si numarul de inmatriculare trebuie scos, tot din motive de siguranta.
  12. Si imi scapa ceva aici... voi cum va asigurati cand intrati pe adancata?
  13. Ce ai mai vrea sa se discute legat de accidentul in cauza, din care sa ai ce invata? Ca din zisele tale pare chiar o conspiratie facuta ca sa nu afli tu informatii atat de importante pentru tine
×
×
  • Create New...