Jump to content

iaco

Membru
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About iaco

  • Rank
    h8er

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    929, k1200s
  • Numar Moto
    aco
  • Club
    mahmuRRacers

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    hornet, f4i x 2
  • Interests
    motosticlism viteza

Recent Profile Visitors

375 profile views
  1. M-as mai chinui sa ii explic si faptul ca F4i este o motocicleta sport, nu sport-touring, dar pare in zadar
  2. Nu e nicio suparare, dar mai degraba ne place sa citim pe sarite, ca in diagonala aveam mai multe sanse sa vedem diferentele intre ce a cautat omu' in martie si ce cauta acum
  3. Nu se caca nimeni, dar sa spuna omu' de la inceput: vreau doar F4i, ca sa fie clar si pt noi. PzKpfW i-a recomandat k1200s si i-a enumerat si o lista de avantaje (as mai mentiona si franele superioare + majoritatea de pe site-urile de anunturi vin cu genti laterale din fabrica, alarma), iar omu' zice ca nu e comoda aici as fi vrut eu mai multe detalii, pt ca am impresia ca ai probat alt model @Barzone . Am avut F4i inainte de k1200s, iar cel din urma are o pozitie mult mai relaxata (am verificat recent si pe cycle-ergo pozitia, de curiozitate, iar k1200s este mai ok la toate aspectele de acolo). Singurul avantaj dpmdv este costul mai mic de intretinere la F4i.
  4. Deci F4i cu saua banana este mai confortabila decat k1200s? Cand vreodata?
  5. Salutare! De cateva luni am o problema enervanta la al meu k1200s: cand plec usor de pe loc, intre 2000 si 3500 are doua intreruperi (da in nas), ca si cum ceva taie gazul (pare electric, din punctul meu de vedere habarnist). Problema se reproduce mai des atunci cand motorul este cald si doar cand plec usor; daca turez si plec mai tare, nu se mai simte. Voiam sa intreb daca a mai avut cineva probleme similare si de la ce ar putea fi Multumesc
  6. Pleaca cu taxiul ala Glumesc si eu, dar parca e putin piperat pretul Spor la vanzare @op!
  7. yep, si f bun pretul pt un k1300s
  8. Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :))
  9. Ok, si pe unde se umple lichidul din centrala? Ce capac ar fi trebuit sa desfacem atunci cand am schimbat placutele, ca sa nu ajungem in situatia asta?
  10. Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo
  11. Poate par habarnist, dar unde se afla acest rezervor? Ca din ce am tot citit, sunt circuite separate de la maneta de frana si de la etriere catre pompa de servo/abs
  12. Cand o sa fiu 100% decis ca vreau sa il schimb, vin cu o oferta
  13. Pai cui i-ar conveni sa dea mai mult decat este la magazin?
  14. Anul trecut a facut pana unul din colegi care avea PR5 pus recent, nu cred ca e atat de relevanta treaba cu gumele noi
×
×
  • Create New...