Jump to content

replici

Membru
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

About replici

  • Rank
    Flãcãu

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.sbz.ro
  • Yahoo
    replici

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Micul Paris
  • Carnet moto din
    plastic roz
  • Motocicleta
    Pitbull
  • Numar Moto
    B XXX SSS
  • Club
    Cortina

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Neo's 79cc 2006, Hornet Black Beauty 2002, Hornet Snow White 2001, Hornet Blue Wasp 2001, Hornet Dark Knight 2001, Hornet Snow White Copycat 2001, Honda VFR Pitbull 2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eh, o fantezie mai veche de-a mea dar nimic special pt altii probabil, mai exact un E46 coupe 2.5 dublu vanos
  2. Salutare! Am pe cap un proiect auto si am cam amanat proiectul asta din lipsa de timp.... pana acum 3 zile cand m-am reapucat de el Fara prea multa vorbaraie va atasez cateva poze, stiu ca asta va intereseaza
  3. Nu cunosc istoricul, doar cunosc posesorul actual si chiar face ceva "bomba" din mobra aia. Pun o poza si cu ea la sfarsit de proiect Multumim de sfat! Are radiator de ulei marit (mult), s-a documentat destul de bine inainte, chiar sunt detalii care nu le faci "ochiometric"
  4. De la mine a luat si farul » Post actualizat in 24 Mar 2016 12:02 E tot bec H4, e plug & play, lumineaza chiar ceva mai bine decat cel stock pentru ca nu are sticla "texturata".
  5. Scuze de intarziere Salut. Am luat o pauza cu proiectul, am revenit ieri la garaj. Nimic nou, doar gandim cateva chestii minore de styling, saptamana viitoare trebuie sa ii adaptam si bug spoiler-ul, sa-i montam un alt amortizor spate si alte mici detalii, apoi urmeaza dezmembrarea pentru vopsitorie.
  6. @ MotoRocker Furca nu a fost direct swap, rulmentii au ramas aceiasi, s-a umblat putin la aranjarea axului, era cam lung si s-a fabricat un distantier. Radiatorul e de R6. Iti pun cateva poze maine sau marti cu un VTR cu radiator frontal, e tot la garaj, work in progress. La ala s-a modificat (marit) si radiatorul de ulei, just to be safe
  7. Nope, doar pe 2 Ghidonul il aveam prin garaj, nu e chiar ce vreau pt proiectul curent dar pana gasesc ce-mi doresc merge si asta Mersi, si eu sunt multumit de cum arata evacuarile, ideea ii apartine lui Robert. Masca mi-a dat-o Florin de la Dafway.
  8. "Este" poze, pun acus Sar'na, apreciez Da, asa planuiam din start Masca far: Welding art by Robert: Evacuare dreapta: Still a long way to go:
  9. Salutare! Da, te tin minte! Din pacate pastrez VFR-ul pentru mine, poate pe viitor mai fac un proiect similar dar nu promit nimic Noutati: Radiatorul e asezat in mare parte, etrierul spate a fost si el adaptat:
  10. Vom vedea, mai e pana acolo Multumesc! Si eu sper sa iasa cat mai bine Un mic teaser cu evacuarea de pe partea stanga, maine ne ocupam si de dreapta:
  11. Mersi! Janta ET 48, distantier 32mm Nu prea am ce sa pozez, acum suntem in stadiul de modificare jug si opritoare, adaptat etrier spate si montat radiatorul frontal, deci mare lucru nu se vede in poze
  12. Caterinca de garaj Progres: roata montata, cadrul codita Z750 adaptat, astazi ne-am apucat de evacuari. Se rezolva usor si cu CBS-ul, etrierul spate se va inlocui cu unul Brembo de la un Ducati donator.
  13. Am un set de furtune pentru radiator disponibil de culoare portocalie, coliere incluse, pret 200 RON + transport (Fan Courier) Compatibil cu Honda Hornet 1998 - 2006
  14. Etrierii fata sunt de CB1000R. Spatele se rezolva cu un mic research, ori varianta mentionata de tine mai sus ori un nou etrier spate. Da, arata foarte ok, dar la noi cu greu gasesti modele interesante de 17" cu 4x100. Am comandat un MAK Jackie W pana la urma, merge de minune cu ce vreau sa obtin la design-ul evacuarii. Poze noi in curand
  15. Da, clar. In functie de ET-ul jantei trebuie fabricat un distantier sau cumparat unul si eventual micsorat cu cativa mm. Totul este calculat, nu e panica
×
×
  • Create New...