Jump to content

petre.s

Membru
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

About petre.s

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    CBR 600 F4I

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. aprope ca ma pacalisei, te-ai jucat putin cu logica: chiar daca nu e vb de suspendare pe macara sau platforma asta inseamna doar ca nu se incadreaza la acel alineat, nu ca ar scapa de tot din definitia remorcarii. Exista pe undeva prin lege definita remorcarea si semi-remorcarea? Asta ar spune clar daca e legal sau nu. » Post actualizat in 16 Nov 2016 00:36 am gasit asa: Se interzice remorcarea unui autovehicul cu două roţi, cu sau fără ataş, a autovehiculului al cărui sistem de direcţie nu funcţionează sau care nu este înmatriculat ori înregistrat sau când drumul este acoperit cu polei, gheaţă ori zăpadă. Se interzice şi remorcarea a două sau mai multe autovehicule, a căruţelor, a vehiculelor care în mod normal sunt trase sau împinse cu mâna ori a utilajelor agricole. Prin excepţie de la prevederile de mai sus, se permite remorcarea unui autovehicul al cărui sistem de direcţie nu funcţionează numai în cazul când remorcarea se realizează prin suspendarea roţilor directoare ale autovehiculului remorcat cu o macara sau sprijinirea roţilor directoare ale autovehiculului remorcat pe o platformă de remorcare. deeeci... probabil ca daca blochezi furca (se considera ca directia nu functioneaza) si ridici roata fata pe sistemul de asta (care ar putea fi considerat macara) ai putea sa intri in acea exceptie.
  2. nu stiu cum se numesc...am pus poza mai jos. stie cineva daca e legal in RO?
  3. ai ceva pt mine, imi trebuie un spate, pt asfalt: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_400_ex%2003.htm
  4. petre.s

    Costuri trackdays

    Asta sa o zici la nevasta/prietena, pariniti, si necunoscatori daca vrei sa-i pacalesti. Realitatea e ca vei merge MAI TARE pe strada dupa ce vei incerca circuitul. Asta "din cauza" skilului si increderii castigate pe circuit. Ori nu mai mergi deloc pe strada, ori iti iei mobra mai moale (touring, chopper etc). Cu aceeasi motorteta sau cu alta motoreta sport vei merge pe strada mai tare ca inainte!
  5. petre.s

    Costuri trackdays

    Din experienta, pot sa-ti zic ca treaba asta cu mersul cu motoreta pe pista e un fel de fata morgana, alergi dupa ea, conteaza unde te opresti. Sa zicem ca iti servisezi motoreta, ii pui cacuciucuri de pista, scarite si mergi. Acolo o sa vezi diversi baieti cu tot felul de jucarii atractive pe mobrele lor si o sa vrei si tu. O sa cauti despre suspensii, cauciucuri, incalzitoare, carene de pista, poate o alta mobra facuta doar pt pista? Asteptarile o sa-ti creasca, o sa vrei sa scoti cu cateva secunde mai putin, o sa mai si cazi incercand asta.. Incercand sa reglezi o suspensie poti sa toci un cauciuc spete lejer. Un set de cauciucuri e 300E. Daca mai introduci in ecuatie si un power commander deja reglajul s-a complicat exponential. Toata treaba asta incepe cand o sa vrei sa devii competitiv, sa scoti timp bun sau mai bun ca ala. Daca te rezumi la mers lejer si grupele de incepatori cred ceva mai lesne. Daca te amesteci cu baietii buni, precis o sa vrei sa-i egalezi macar. Sfatul meu ar fi sa mergi macar o data sa vezi cu ochii tai si sa judeci cu capul tau, fiecare poate avea viziuni diferite.
  6. Vreau sa incep prin a va zice ca despre choopper & custom nu prea am idee deloc, deci e posibil sa zic multe prostii, sper sa aveti rabdare cu mine Imi cam plac motoretele facute "bobber" dar e o singura chestie ce am vazut la 99% dintre acestea si pe care eu as vrea altfel. Nu vreau ca saua sa fie pe arcuri si nici sa nu existe spatiu intre sa si aripa spate sau intre sa si cadru. De exemplu saua asta imi place: http://www.cyclecrazy.com/2007-Suzuki/1.jpg dar asta nu: http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2010/07/yamaha-xs650-bobber-3.jpg si nici asta http://www.botoxbeerbling.com/wp-content/uploads/2014/05/botox_beer_bling_custom_bobber_motorcycle.jpg Intrebarea ar fi, e vreo chestie tehnica din cauza careia care majoritatea bobberlor sunt asa, este indispensabil dpdv al confortului (adica stai ff rau daca nu ai arcuri sub sa)? Inrtebarea 2 ar fi, exista motorete care permit mai usor astfel de sa, e in functie de suspesie spate, trebuie hardtail sau ceva in genul? Exista motorete care nu permit sub nicio forma saua asa? Si inca o chestie, vreau si aripa spate sa nu fie distantata mult de roata.
  7. salut, am nevoie de rear pt asfalt pt http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_400_ex%2003.htm thanks
  8. Nu mai exista pic de respect pentru opinia altuia? Cine isi cumpara mobra o cumpara pt el cu banii lui, si face ce vrea el cu ea. In opinia unor incuiati ar trebui sa existe 1 singur model de mobra pe lumea asta. Este diversitate fratilor, fiecare face ce vrea cu banii lui.
  9. petre.s

    Vanucci RVX-2

    alor mele li s-au rupt materialul textil de pe degetul aratator, dupa un sezon.
  10. Nemultumit ca nu puteam am tot gazul disponibil fara sa schimb pozitia mainii pe ghidon, am cautat pe net ceva kituri in privinta asta dar ori erau cu tot cu maner si mecanism de tras cablul ori era un banal inel de plastic pe care dadeai 30 lire. ce sa o mai lungesc. mi-am facut eu un plastic de cam 2mm grosime pe care l-am lipit peste rola de tragere, marind diametru. am facut si un usor canal pe mijloc pentru ghidarea cablului. Rezultatul a fost chiar peste asteptari: pe langa faptul ca am tot gazul in mana mereu, mobra da impresia ca e mai puternica, evident, pt ca te indeamna la mai mult gaz nu stiu exact daca merge pe orice moto, la a mea (f4i) a necesitat minore adaptari in carcasa rolei stiu ca pare banal dar nu e operatiune ce trebuie facuta acasa pe genunchi. daca e facuta prost poate bloca acceleratia, deci mare grija.
  11. Poti sa-mi zici te rog ce se poate regla la injectie ?
  12. exista vreo modalitate usoara de a imbunatati raspunsul acceleratiei la F4I? Nu ca m-ar deranja cum este acum, dar de exemplu e rece si are socul automat activat raspunsul este ffff rapid si ar fi fain daca ar ramane asa si dupa ce se incalzeste. dar nu ramane, se face mai lent nitel.
  13. Adam, cum poti sa spui asa ineptii ? Cum poate fi un obiect negru mai vizibil decat unul verde sau galben, cum nu poate o casca mai mare sa ti se rasuceasca pe cap? Chiar si unul beat, daca nu se asigura, un far cu faza lunga venind din lui la o distanta de 100m e destul de improbabil sa nu observe. De fapt tu ce vrei sa spui, ca putem sa ne luam orice casca (eventual cu 2 numere mai mari ca sa fie comoda), ca putem merge linistiti cu far stins si sa ne echipam in negru complet, ca oricum, daca intra unu' beat in noi nimic din astea nu mai conteaza? Stii povestea cu drobul de sare? Iar la aia cum ca daca era linie continua.... ai fost wow.
  14. Tovarasul meu motociclist, ideea ce voiam s-o exprim era relativ la conducerea preventiva, daca ai auzit de asa ceva. Crede-ma ca ajuta, decat sa mori cu dreptatea in mana.
  15. Dumnezeu sa-l ierte... Haideti totusi sa si invatam ceva din aceasta jale ce i s-a intamplat colegului. Pe langa cauzele evidente (alcool, neacordare prioritate) eu vad si alti factori care sigur au influentat: - casca i s-a rotit pe cap, deci probabil ii era mare/uzata/calitate proasta - soferii in mediul rural nu sunt obisnuiti cu traficul si motociclistii, ca sa nu mai zic cei bauti (si sunt multi) - oamenii (si in special cei din mediul rural) nu stiu sa acorde prim ajutor si mai de fapt fac mai mult rau. - motocicleta neagra, mai greu observabila - Farul, nu stim daca il avea aprins. Eu merg ziua cu faza lunga mereu. Sa fiu injurat cat doriti, dar mai degraba le bag la toti faza in ochi decat sa-mi intoarca in fata. Un echipament bun cred ca l-ar fi salvat in cazul de fata. Din ce observ impactul a avut loc cu partea din fata a masini, deci motociclistul ar fi trebuit sa sara peste. Ce l-a nenoricit de fapt a fost impactul cu solul.
×
×
  • Create New...