Jump to content

michellix

EX+
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About michellix

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Numar Moto
    bubu
  • Club
    Bull Bikers
  1. Plimbarica de primavara pana unde ne-a lasat zapada. Vreamea superba, nici prea cald nici prea frig, drum de tot cacao-ul. Da asta l-avem, cu(pe) asta defilam, ce mama dracu' sa facem! Nisip pe drum la greu din Cartisoara pana la Balea Cascada. Mai sus... bolovani cat casa in mijlocul drumului Stapanele inimii mele (ambele... ), je si un prieten pe-o bomboana de GS 1100 R. Enjoy
  2. daca bajbai mai mult de cateva secunde dupa robinet e cazul sa-l lasi dracu' in pace si sa tragi ambreiajul... faina aventura... cred ca sunteti primii de pe vremea lui Decebal!
  3. michellix

    Moto/Motto

    BIKES DON'T KILL PEOPLE! PEOPLE KILL PEOPLE!
  4. Iti trebuie simeringuri pt tipul tau de motocicleta. Uleiul trebuie sa fie special pt furca 10W sau 15W, depinde ce spun specificatiile tehnice ale motorului tau
  5. Gata, puteti gasi manualul in format pdf la adresa http://motociclism.zino.ro la sectiunea Manuale Manual Haynes - Yamaha XJ600 51J 84-92.pdf
  6. Dupa indelungi cautari (prin bunavointa lui Michu, din Polonia) gasit manual Haynes Yamaha XJ/FJ/FZ600 si XY600 Radian '84-92 Aveti mai jos link-urile la manual si scheme explodate Din pacate este facut din poze dar 99% din pagini sunt perfect vizibile. L-am transformat in PDF azi-noapte o sa incerc sa-i fac up-load saptamana viitoare pe motociclism.zino.ro http://yahoo.allegro.pl/manual/Yamaha.xj60...shop.manual.zip : http://www.icpnet.pl/~macko/xj/fiszki/
  7. am si eu exact aceeasi problema cu un ETZ... problema e ca habar n-am care e jiglorul principal
  8. sar'na nene si multam fain! sa vedem ce-i de facut...
  9. ok.... nu-mi mai pornea motorul asa ca am demontat voiniceste carburatorul si-acu ma uit la el ca curca-n lemne... adevarul e ca e tare frumos ... Mie mi se pare cam varza inauntru asa ca as avea nevoie de ceva scheme de carburator BVF 30 N2-5. Un manual tehnic de ETZ 251 ar fi ideal, si-n chineza:blink: - nu conteaza, numai sa aiba poze cu carburatorul. Serios, daca are cineva manual tehnic de ETZ 251 in maghiara, de exemplu, e perfect. Am un prieten mecanic de Trabant care stie ungureste si ne descurcam. Intr-o alta ordine de idei, in plimbarea mea din seara asta am gasit schema electrica de la ETZ 251, poate ii trebuie cuiva. Iata varianta simpla:
  10. salut, tot la capitolul "ce sa aleg" sunt si eu bine, pentru mine este prima alegere, sunt virgin... (scoala nu se pune ) ma gandesc destul de serios sa-mi iau in primavara un Kawa ZZR 250, mi-a facut o impresie foarte buna. Adevarat, am auzit ca te plictisesti repede de astea mici... dar eu unul tot stau si ma intreb: cum dracu sa ma plictisesc de ea daca are - la 140 de kg - tot atatia cai putere cat are si masina mea ?!? Plus ca daca sar de 180 de kg o sa trebuiasca sa ma ajute altii sa o ridic de jos, correct?
×
×
  • Create New...