cine a bagat bani in el cred ca are de unde, nu stiu ce ma face sa cred asta ) dar nu mai este de mult M600 a depasit episodul asta
Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri: - Cilindru receptor ambreiaj; - Capac monopost (special); - Evacuare full Ducati Performance (Remus); - Stop spate LED; - Codita speciala cu semanle LED;
- Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat; - Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance; - Pinten; - Capace curele distributie transparente; - Buson baie de ulei cu termometru;
- Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600); - Dublu disc de 320mm; - Furca de M620 (sau mai noua); - Amortizor de ghidon; - Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.). Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600.