Jump to content

Bart Bz

Super Membru
  • Content Count

    785
  • Joined

  • Last visited

About Bart Bz

  • Rank
    refuse/resist!

Contact Methods

  • Yahoo
    tenebryo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    KW VN 800 Classic
  • Numar Moto
    BZ 84 ROK
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta5 si Kawasaki VN 400
  • Interests
    to live before I die

Recent Profile Visitors

953 profile views
  1. Mare adevăr grăiești! Adevărate-s și astea, valabile DOAR pentru modelele de 1500 și 1600. Cunosc și eu câteva cazuri, care, întâmplător sau nu, au fost importate din Canada, la niste preturi pe care multi dintre noi le-am putea numi chilipiruri.
  2. Domnule, o sa rămâi surprins. Noi chiar avem impresia că avem niște super-motociclete. Îmi permit să folosesc pronumele "noi" deoarece am o mulțime de cunoștințe care călăresc VN-uri, începând de la 400 cc si pana la 2000 cc. Si suntem atât de inconștienti, încât majoritatea investim/cheltuim mii de € după ce le achiziționăm pt a le "costumiza". Drept dovadă, uite mai jos "tomberonul" meu, e din 2000, are peste 100.000 de kilometri la bord, problemele tehnice de care m-am izbit de-a lungul timpului fiind minore și cauzate exclusiv de modificările pe care i le-am făcut de-a lungul timpului la meșteri mai mult sau mai puțin profesioniști. Ca fapt divers, cu un plin(15 litri), fac aproximativ 300 km. Dacă ținem cont că motocicleta are vreo 260 de kilograme și că e pe carburație, înseamnă un consum cel puțin decent, zic eu. Suta o prinde in vreo 6 secunde iar cu un pic de insistenta poate ajunge, chiar și depăși 180 la oră. Ca ținută de drum e superbă, iar pentru pasager(ă) orice ieșire de până-n 600 km e o adevărată plăcere. Ca si ciclistica, pentru categoria ei cel puțin, se comporta extrem de bine. Dacă dai "zoom" pe scărițe poți observa că s-au tocit zdravăn de cat ne-am distrat împreună. Iar pentru tot ce-ți spun nici măcar nu-ți cer să mă crezi pe cuvânt, te aștept oricand sa dam o tură împreună printre dealurile și munții Buzăului, apoi o sa te rog sa intri din nou pe forum sa povesti impresii de călătorie.
  3. Pt puțin. Nu ești dator cu absolut nimic, e o chestie normala intre motocicliști, ar trebui sa fie între oameni, in general, păcat că nu se întâmplă chiar intotdeauna așa. Daca ai de gând să faci vreo plimbare in zona Buzăului, poți da un semn, avem niște drumuri superbe de "motociclit".
  4. Daca intri in curând "in paine", nu vei simți nevoia unui batwing, deoarece e cald și bine acum. Până în octombrie te vei obișnui sigur cu ea și atunci îl poți monta fara probleme. Un ghidon lat e f fain la drum lung, dar te poate încurca in oraș. Acum depinde unde vei circula mai mult, nu le poți avea pe toate... Dacă te apuci de modificări, in special la capitolul putere, vorbește tot cu Răzvan, îți poate explica toate plusurile și minusurile oricărei intervenții. Daca nu ești specialist in domeniu și le faci după ureche, poți dezechilibra motorul și ar fi păcat, Shadowul este una dintre cele mai fiabile motociclete de pe piața. Pune accent pe echipament/echipamente (dacă mergi și cu soția), nu fa rabat de la calitate, o protecție corespunzătoare poate face diferența, in caz de Doamne-fereste. Toate cele bune.
  5. Când spui că vrei sa montezi baggers cred că te referi la coburi(gențile laterale), nu? Coburii nu influențează semnificativ mersul motocicletei, dar batwingul cu siguranță o poate face. Eu am o motocicletă asemănătoare, Vulcan de 800, și i-am pus asa ceva. De la 100 la ora începea să vobleze, și cu cat creștea viteza, cu atât vobla mai tare. Apoi i-am montat lowers, adică niste protecții in dreptul părții superioare a furcii. Situația s-a schimbat radical, îmi mai vobla doar de la 140 in sus, și nici atunci prea tare. Ca avantaje ai o protecție extraordinară împotriva vântului si frigului, in perioada rece a anului, la care poți adăuga faptul că nu mai încasezi toate insectele direct pe viziera/între dinți, in partea caldă. Ca dezavantaje, riscul de voblaj, afectează un pic atât cuplul cât și viteza maximă, creste puțin consumul, iar în perioada calda nu mai simți aerul cum te răcorește. Personal pun batwingul și lowers-ele in noiembrie și le dau jos in aprilie, dar aici e o chestiune de gusturi. Eu le-am comandat din București, de la Răzvan Popescu (Metricmotion), e un tip foarte de treabă, are preturi bune, și, foarte important, are răbdarea necesară de a-ți explica ce și cum(înălțimea "parbrizului", tipul de lowers potrivit, etc.). Insanatosire grabnica și să te bucuri de noua jucărie, dacă e în mințile ei, Shadowu' de 750 e o motocicletă foarte faină.
  6. Aici de acord 100% cu tine. Dar dacă proprietarii ar fi fost dezamăgiți de produsele achiziționate, n-ar fi mers in continuare pe același producător. Tinând cont că în lumea cruiserelor/chopperelor Harley-ul este singurul brand care atrage doar prin nume, sa reușești să vinzi atât de mult in continuare zic eu că spune ceva despre VN-uri. Și faptul că își păstrează destul de bine prețul și pe piața sh iarăși ar trebui sa zică ceva.
  7. Uau, e prima oară când aud asa ceva despre VN-uri! Și noi care credeam că avem printre cele mai "jmechere" motociclete, se pare că ne-am luat mare țeapă. Atât ăștia de pe forum cat și sutele de mii de posesori din întreaga lume care sunt sau au fost posesori a uneia dintre cele mai de succes linii de cruisere din istorie. Despre Kawasaki ce sa mai zic, adevărați kamikaze, din moment ce au continuat și continuă producerea acestor panarame...
  8. Mi-ai dat mat cu astea, trebuie sa recunosc... La capitolul ăsta sunt lămurit. Cartea de care zici cu siguranță ar ajuta enorm la ieșirea poporului din starea de vegetație și l-ar lumina. Deodată ar deveni cult, nu? E știut că religia a ajutat foarte mult la progresul omenirii. Sărăcia nici nu merge mână-n mana cu religia, iar despre omul care a citit o singură carte știi (probabil), ce se zice. A nu se confunda credința cu religia. Tot ce ai de făcut e sa deschizi ochii. Știu că nu e ușor, dar am încredere în tine. Asfalt uscat și multă sănătate tuturor, asta a fost ultima mea postare pe acest topic.
  9. Îmi pare rău că ai tăi te-au privat de chestia cu încurajările gândirii, altfel nu te-ai intreba cum pot face niste părinți asta. Dar mă voi strădui să-ți răspund cat mai concis: prin a-ți arăta logica in orice, începând cu o simpla lecție de matematică și terminând cu discuții despre invenții, politica sau religie. Alta metodă f buna a fost aceea de a mă face să-mi pun veșnic întrebări și să mă ajute mereu să-mi găsesc singur răspunsurile. Și ultimul exemplu, prin ajutarea la dezvoltarea personală prin conștientizare și încurajare permanenta. De-aia niciodată nu voi fi de acord cu așa ceva: "Religia transforma poporul intr-o masa de oameni culți" "Intre un laureat al premiului Nobel care nu s-a idiotizat complet si a ramas religios si un taran analfabet nu exista nici o diferenta" "Eu cred ca razboiul nu e facut de oameni; e mult prea serios. Il face Dumezeu. Cum ne da si cutremure, ne da si razboi" "La puscarie am demonstrat vreme de doua ore ca istoria romanilor dezgolita de crucile de pe scuturile voievozilor e egala cu zero. Ca doar voievozii nu s-au batut pentru ridicarea nivelului de trai! Istoria se face cu Biserica." "Fara nemurire si mantuire, libertatea e de neconceput. Omul, daca nu are in substanta lui ideea nemuririi si mintuirii, nu e liber. Seamana cu berbecul, cu capra, cu oaia..." "Ateii s-au nascut, dar s-au nascut degeaba" "Stii unde poti capata definitia omului? - te intreb. In templu. In biserica. Acolo esti comparat cu Dumnezeu, fiindca exprimi chipul si asemanarea Lui. Daca Biserica ar disparea din istorie, istoria n-ar mai avea oameni. Ar disparea si omul" Iar marele intelectual care a scornit toate astea, care, repet, a trecut de la comunism la legionari și apoi la liberali spune că a făcut închisoare pe o nație de idioți?! Nu, nu sunt de acord. România a schimbat taberele in ultima sută de metri a războiului pt că și-a urmărit interesul național, și a luat decizia corectă. Petre Țuțea a schimbat taberele din motive de convingeri personale și a pierdut. Merita să fie închis? NU A făcut închisoare din cauza nației? NU Sunt de acord cu tine că și-au ucis valorile. Dar asta au făcut mai toate națiile lumii, la un moment dat. Hai sa discutam despre cum au votat românii în ultimii 30 de ani. Au început cu a-l vota pe Iliescu. De ce? Pt că el a fost în prim plan tot timpul la televizor, și marea majoritate a românilor credeau că el a fost artizanul principal al înlăturării dictaturii ceaușiste. Apoi s-au lămurit și au votat cu miile de specialiști ai lui Constantinescu. Dezamăgire a fost mare, și astfel a început ascensiunea sceleratului de Vadim, care a pierdut în fața fricii unui conflict armat cu vecinii. A urmat perioada Băsescu. Românii au fost cat de cat mulțumiți și l-au votat și a doua oară. Al doilea mandat a fost de coșmar pt noi, sfidarea poporului de către Băsescu & co ducând la ascensiunea nesperată și bazata pe nimic a PSD-ului. Românii de mult nu mai votau pro, ci doar contra. Cei 500.000 de români ieșiți, pașnic, in stradă, precum și modul cum au votat la ultimele europarlamentare nu au făcut decât să-mi confirme că NU suntem niste idioți. Iar despre litera & spiritul legii am vorbit cu un judecător, motociclist de-al nostru. Eu vad lucrurile un pic diferit. Daca eram atât de tonți, stăteam cu toții și sufeream în tăcere pe vechea glie strămoșească. Dar nu toți au făcut-o. Unii au plecat să-și câștige pâinea pe alte meleaguri, nu o dată lasandu-si copiii în lacrimi acasă. Ajunși acolo au văzut că se poate și altfel. Acum au început să se mai și întoarcă, și cu bani, și cu experiență, și, poate cel mai important, cu alta viziune. Cei care au rămas afara formează comunități destul de omogene, in care se ajuta foarte mult unii pe ceilalți, niciodată renegandu-si originile. Foarte putini sunt cei care urăsc România. Românii au fost dintotdeauna niste supraviețuitori, și așa vor rămâne. 40 de ani de comunism & îndoctrinare, urmate de o democrație sălbatică normal ca și-au pus amprenta pe comportamentul nostru, dar eu zic că nu e totul pierdut. Dar asta e doar părerea mea. O zi minunată tuturor.
  10. Îmi dai un citat dintr-un comunist inrait convertit in legionar și care a murit liberal? Nu, nu suntem, dacă am fi fost n-am mai fi existat ca popor.
  11. 1: Mergi cu mașina pe un drum cu o singura banda pe sens, ai linie continuă. Pe sensul tau o dubă parcata jumătate pe șosea, jumătate pe bandă ta. Nimic pe contrasens. Ce faci, suni la 112 și aștepți cuminte în spatele ei, sperând să găsească poliția in aceeași zi șoferul dubei sau treci peste linia continuă? Sa zicem că treci și te vede polițistul din boscheți. Crezi că vei rămâne fără carnet? 2: accident în față, circulație întreruptă pe ambele sensuri, linie continuă. Tu hotărăști că mai bine întorci și o iei pe alta rută. Crezi că vei fi tras la răspundere? Te-ai lămurit sau sa mai continui?
  12. George, de acord cu tine in mare parte, mai puțin cu afirmația că suntem o nație de rușine. Eu nu am o părere proasta despre români, in general. Am avut(mi-am creat) ocazia să mă plimb prin toată țara asta, și nu numai. In interiorul arcului carpatic se circulă altfel. La noi daca e soseaua mai liberă și circuli legal, netinand cont de viteza cu care circulă "turmă" pe tronsonul respectiv de drum ești în mare pericol. Am avut nefericita ocazie sa merg cu o colega începătoare posesoare de Matiz pe gaz până la Ploiești. Nefiind sigura pe ea, mergea ceva mai încet, dar nu sub limita legală. Sa vezi cum e sa te depășească TIRu' și să se replieze la limita în fata ta... Toți o depășeau, pur și simplu aveam senzația că încurcăm traficul. O sintagmă universal valabilă: "nu te adaptezi, dispari"! Silver: am avut șansa imensa de a avea niste părinți care să-mi încurajeze gândirea. Regulile si legile sunt bune, chiar necesare, dar trebuie respectate în special în spiritul lor, nu neapărat literalmente. Și am întâlnit și mulți polițiști, chiar de la rutieră, care gândesc la fel. Nu suntem roboți și nici nu îmi doresc să ajungem la stadiul ăsta. Spui că nu infrastructura e de vina. Hai să-ți dau câteva exemple din propria-mi experiență: Buzău - Bicaz Chei 280 km - 7 ore, Buzău - Râșnov 180 km - 5 ore, Buzău - Tulcea 200 km - 4 ore. Timpii ăștia scoși cu masina. Si, tine cont, niciunul dintre aceste drumuri nu le-am făcut în weekend! Tu in ce tara trăiești???
  13. Cel mai în măsură să-ți răspundă la întrebare ești tu însuți. Gândește-te cum a fost sa parcurgi 800 km, apoi fa un exercițiu de imaginație cam cum ar fi fost sa mai faci inca 200 și ai răspunsul.
  14. Pt că ar fi aproape imposibil. De ce? Lipsa infrastructurii ar fi principalul motiv, cred eu. Hai sa îți dau exemple doar din zona mea. Atât intre Buzău și Ploiesti, cât și între Buzău și Brăila sunt drumuri cu o singura banda pe sens, pe care îți circula, pe lângă TIR-uri, și utilaje agricole, și adesea, in special în localități, căruțe. Nu mai zic că e plin de localități pe aceste drumuri. Daca nu ai tot timpul din lume si nervi de oțel, e f greu sa nu mai scapi un pic mâna-n gaz, într-o depășire. Alt exemplu: mergeam către mare, de la Slobozia am făcut prin Drajna Noua pt a ieși pe A2. La un moment dat, blocaj total, coloana pe kilometri. Se lucra în jurul prânzului, acum, in plin sezon, la asfaltare. Ca motociclist, ce sa fac, sa stau oare în rând cu celelalte mașini si să mă coc in suc propriu, sau sa depășesc coloana, încet? Ce nu trebuie încălcate niciodată sunt regulile nescrise ale bunului simț. Dar s-ar întâmpla asta, cu toții ne-am simți mult mai confortabil într-o țară în care Statul, in primul rand, nu-ți oferă respectul cuvenit. Îmi vine extrem de greu sa cred că există cineva care merge legal non-stop, dar poate nu cunosc eu... Cat despre cei decedați, Dumnezeu să-i ierte... O singură secundă de neatenție poate duce la asemenea nenorociri...
  15. Din cate am înțeles și am observat în fotografii se pare că i-a sărit de pe cap nenorocita aia de casca. Se pare că și protagonistului din accidentul petrecut în pasul Tihuța i s-a întâmplat același lucru. Mare atenție fraților, de multe ori alegerea mărimii potrivite și ajustarea căștii pot face diferența între viață și moarte. Dumnezeu s-o odihnească...
×
×
  • Create New...