Sari la conținut

APOCALYPSE

INACTIV
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    valentin_tozar

Profil

  • Locatie
    Braila
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    BR-06-YZF

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA, MINSK, MZ ETZ, IJ PLANETA 5, JAWA 350 TS

APOCALYPSE's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Chiar daca s-a intamplat in 2004, am vrut sa se clarifice lucrurile ca erau in pom.
  2. S-a intamplat in 2004, pe data de 26-06-2004, de asta spune ca am 22 de ani. acum am 27, multumesc lui DUMNEZEU. Probleme la coloana nu am. mai jos o sa va descriu ce s-a intamplat: Primarul din Braila a accidentat grav un tanar motociclist. Sambata seara, in jurul orei 22.30, in intersectia Calea Calarasilor cu strada Tineretului din Braila, s-a produs un accident rutier mai putin obisnuit, in ceea ce priveste protagonistii. Primarul ales de braileni, Constantin Cibu, conducand autoturismul BR-01-PHX, a patruns in intersectie, venind de pe strada unde se afla sediul Partidului Democrat, cu intentia de a vira la stanga, moment in care a tamponat o motocicleta inmatriculata cu numarul GL-90-ALL, pilotata de studentul Tozar Valentin, in varsta de 22 de ani, din Braila, care avea pe saua din spate o tanara. Un eveniment rutier si foarte multi curiosi. In urma coliziunii, motociclistul a suferit traumatisme multiple si a fost transportat la Spitalul Judetean, pentru investigatii medicale amanuntite si primul-ajutor. Accidentul, pana la urma unul care se putea intampla oricui, a facut valva, in cateva clipe, la fata locului, sosind numerosi braileni, curiosi sa vada reactia lui Cibu si a celor care erau in preajma lor (Daniela si Horia Vasioiu,Corneliu Burada, Vasile Varga "varfurile PD-ului si PNL-ului). La scurt timp de la producerea evenimentului, importante forte politienesti au sosit la fata locului pentru a cerceta si stabili conditiile in care s-a produs. Politistilor li s-a alaturat insusi comisarul-sef, Antonel Colceag, prim-loctiitor al comandantului I.P.J. Braila, care a participat la primele cercetari. O motocicleta cu modificari. Dintr-un spirit de fair-play, a venit si presedintele CJ Braila, Aurel Simionescu, care s-a interesat indeaproape de situatie. La scurt timp dupa eveniment, primarul Cibu a declarat, chiar daca avocatul Aurica Avram i-a recomandat sa nu o faca: "Imi pare rau de ceea ce s-a intamplat si nu imi pot explica de ce". La aflarea vestii despre acest eveniment rutier, la intersectia amintita au sosit si prietenii victimei, de asemenea motociclisti. Unul dintre acestia, care a dorit sa-si pastreze anonimatul, ne-a declarat: "Cu siguranta, prietenul meu a condus cu viteza mai mare decat limita legala, dar, uitati-va in spate, la semnul de circulatie (n.r., STOP). Modificarile aduse acestei motociclete pot induce in eroare ancheta facuta, cu privire la viteza de deplasare. Roata din spate, cu un cauciuc mai mare, dezvolta, la o putere a motorului deosebita, o viteza mica, de la 115 km/h, din fabricatie, la 90 km/h in prezent. Mai mult nu. Oricum, sistemul de franare este defectuos din constructie". Victima a fost diagnosticata, in urma investigatiilor de specialitate, cu traumatism cranio-cerebral acut inchis si fractura de piramida nazala. Dosar penal pentru primar Pe toata durata investigatiilor si ingrijirilor medicale, victima s-a bucurat de o atentie deosebita din partea angajatilor spitalului, fiind insotit tot timpul de medicul Dan Sabau, presedintele PNL-Braila, care insa nu a influentat diagnosticarea victimei. In urma acestui accident, primarul Constantin Cibu s-a ales cu un dosar penal. Asta a fost ce au scris ei in ziar, apoi am venit eu cu completare: Ptr. cei care nu stiu cum s-a petrecut accidentul : In primul rand ma cheama TOZAR VALENTIN SI NU "TOZOR" (asa m-au botezat unii pe forumul PRO-KIKE) apoi casca am avut chiar o casca(ARAI) destul de buna(pret-160 euro al vremea respectiva atat dadusem pe ea) traumatism cranio-cerebral deschis acut inseamna in traducere libera sau mai exact ce am avut eu arcada stanga sparta si taietura sub ochiul stang piramida nazala rupta.M-am lovit pe partea stanga a fetei deoarece nu am avut viziera trasa (aveam viteza mica nu am depasit 60km/h si m-am lovit de ghidonul motocicletei) si am avut la bratul drept multipla fractura,rupt in 2 locuri, iar osul dintre cele 2rupturi a fost facut bucatele, acum am in mana o placa 4 suruburi si patru sarme. Bratul mi l-am rupt in pragul de la jeep care la randul lui s-a rupt si el in urma impactului(forta impactului in locul unde mi-am rupt bratul a fost de 1 tona).Am ajuns in starea asta deoarece am protejat-o pe fata care am avut-o cu mine, ea nu s-a ales decat cu mica lovitura la laba piciorului stang si o vanataie un pic mai sus.Nu a avut nici cea mai mica julitura sau zgarietura. Iar cu domnul primar e alta treaba, apropo l-am si votat. Singura lui vina este ca nu a avut sofer deoarece venise de la o sedinta si era obosit (la acea data am crezut ca e mai de treaba, dar m-am inselat deoarece m-am impacat cu el de abia in aprilie 2005). Nu pot sa-mi dau seama ce a fost in capul lui fiindca eu il vazusem cum a iesit un pic sa se asigure apoi a tasnit in mijlocul Calarasului si s-a oprit acolo. Nu inteleg cum de nu m-a vazut caci aveam lumina aprinsa.Distanta intre mine si el a fost in jur de 30 metri in momentul in care s-a oprit acolo.De la 60km/h am redus pana la un 35-40 km/h apoi am culcat motocicleta pe partea dreapta findca mi-am dat seama ca nu se opreste pana la el.Am culcat-o pe dreapta pentru ca pe partea stanga nu am avut cum deoarece din spatele meu venea un tramvai.Am fost constient tot timpul,nu mi-am pierdut cunostinta mai rau a fost dupa operatie, care a durat 4ore 30min(initial sa zis ca nu dureaza mai mult de o ora jumate dar in momentul cand m-a deschis doctorul a vazut cat de naspa este si...)am fost operat de doi doctori,un asistent si inca un doctor ce se consulta cu ceilalti doi prin telefon. Cam asta este povestea, tot ce as putea sa va mai spun este ca fara costum si casca, esti foarte expus-valabil pentru cei care nu obisnuesc sa poarte asa ceva. Poate reusesc sa postez niste poze facute dupa accident. Dupa toata chestia asta, intr-un final am reusit sa ma impac cu el, cum ziceam si m-ai sus in aprilie 2005, tot prin aprilie dar pe la sfarsit m-am operat ptr. a doua oara ca sa-mi scoata fierataniile din mana. Au urmat alte probleme deoarece m-am dus sa ma operez la bucuresti, nu am ramas la braila unde ma operasem prima data asta fiind o mare greseala deoarece cei care m-au deschis prima data stiau ce este acolo. Desteptul de doctor de la spitalul universitar mi-a scos aproape toate fiarele mai putin 2 sarme, plus ca mi-a atins nervul radian si m-am ales cu pareza tempora la mana dreapta. Din cauza celor 2 sarme, mi s-a strambat si mana un pic, plus ca ma jenau tot timpul (un capat de la o sarma se indoiese si imi agata bicepsul). Dupa o serie de recuperi facute si dupa prima operatie si dupa a doua, mi-am revenit cu mana.In noiembrie 2006 m-am operat ptr a 3-a si ultima oara, ca sa imi scoata cele 2 sarme, bineinteles ca la braila. Nu au reusit sa-mi scoata decat jumate dintr-o sarma si vreo 3 sferturi din a doua, deoarece se prinsesera in os. C-am asta a fost povestea mea. Acum sunt bine, ,mana e un pic curbata dar nu ma deranjeaza, pot sa o folosesc bine am forta in ea, si ma dau iar cu motocicleta . Sa auzim numai de bine si sosea intinsa, dreapta si uscata fara primari pe ea sau alti conservari(mai bine zis idioti-idioate si (cuvant urat)-cretine care nu stiu ce sunt alea oglinzi retrovizoare sau nu stiu sa foloseasca frana) pe ea ! ! ! DRIVE SAFE P.S. : Legat de folosit frana, o baba cretina m-a dat jos de pe motor (m-a lovit din spate), explicatia care mi-a dat-o fiind ca ea pana acum a condus un matiz si nu e invatata cu cielo cu care era . Vb politaiului de parca cielo nu are pedala de frana. Eu sunt ok si motorul la fel, crash-pad-urile si-au facut datoria.
  3. AM SCAPAT SI TOTUL E OK ACUM. MANA DREAPTA E PUTIN STRAMBA, DAR ASTA E. BINE CA SUNT SANATOS SI POT CONDUCE IAR MOTOCICLETA.
  4. Alea vechi chiar nu mai erau bune. deci nu am cum sa fac proba cu ele. oricum acum vad ca imi merge bine. ieri dupa amiaza a mai facut nasol vreo cateva minute apoi si-a revenit.
  5. e pe carbuelitoare . ce anume ar trebui sa verific?
  6. Ok mersi de raspuns. o sa fac poze. aer fals nu ar avea cum sa traga. deoarece ar fi trebuit sa mearga tot timpul asa. dar problema e ca nu face tot timpul. de exemplu de vreo 2 zile merge bine pot sa zic. ma gandesc sa nu fi avut apa in carburatoare.i-am pus o solutie de eliminat apa din rezervor. care ar fi cea mai buna benzina dupa parerea voastra?ce bujii imi recomandati?
  7. Scuze tomina ca iti zic, dar baiatul asta care a venit la tine nu tot client se numeste? Si ce legatura are prioritatea cu o lucrare facuta de (cuvant urat)? Era de inteles sa fi durat un pic mai mult decat ati zis, dar lucrarea sa fi fost ok. Dar voi nu ati facut nimic bun si baiatul are dreptate la ce zice. In locul lui v-a dadeam in judecata. Si inca o chestie legat de ce ai scris mai sus. Daca erati asa de seriosi cum ziceti ati fi facut chestia cu sunatul si datul banilor inapoi, inainte sa inceapa lumea sa va borfaie. Nu dupa ce au inceput sa zica adevarul despre voi. Poate ca acum ati devin seriosi, si daca e asa... tineti-o tot asa ! ! !
  8. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu problema urmatoare: Am o yamaha r6 model 2001. Am schimbat bujiile in urma cu vreo 1500 de km, caci cele vechi sau uzat. dupa ce le-am schimbat cu astea noi a mers ok fara probleme, pana cand am facut vreo 1000 si ceva de km. Indiferent daca e motorul rece sau se incalzeste cand sta in relanti nu merge rotund ci intrerupe. acul turometrului scade apoi iar creste, iar scade si tot asa. Dupa ce trece de 2000 de ture nu mai am nici o problema. Cand plec dupa loc motorul merge intepat sau nu stiu cum sa zic apoi dupa ce sare de 2000 de ture isi revine dar am senzatia ca parca ii da un shut dupa faza asta.Chestia e ca nu face tot timpul asa. Ce are oare? sa fie de la bujii? am CR10EK. Simptomele astea le-am avut si cu vechile bujii dar atunci chiar erau ele de vina ca erau duse. Mi-a mers perfect dupa ce le-am pus pe astea noi dar cum am zis dupa 1000 si ceva de km face iar pe nebuna. VA ROG DIN SUFLETUL SA MA AJUTATI ! ! !
  9. Salut....sunt Valy din Braila ....motorul meu e o Yamaha R6 YZF si bantui pe raza judetelor Braila Galati Tulcea. Permisul il am din 2003 A, B+E . Asfalt uscat la toti si sa va fereasca Dumnezeu de incidente neplacute!!!
×
×
  • Creează nouă...