Salut. Am auzit si eu de accident. Am si eu cateva intrebari ... daca stie cineva sa imi raspunda ... para presupuneri va rog. Sunt curios unde a fost impactul dintre motor si TIR ... in care parte a TIR-ului ... in capul tractor sau in semiremorca? ...
Din ce am inteles eu pe margine ar fi pomi. Automat si cu capul tractor trebuie sa iesi la maxim de vizibilitate. Daca impactul a fost la inceputul capului tractor ... nu cumva e posibil ca soferul sa fi iesit ca sa se poata asigura?
Daca a intrat in semiremorca ... ganditiva ca un ansamblu de genu are 17.5 metrii ... daca a apucat sa iasa cu 15 metrii ... nu credeti ca motociclistul ar fi trebuit sa aiba timp sa il vada ... eventual sa franeze?
Stie cineva viteza TIR-ului si a motociclistului?
Ma gandesc ca poate fi vina soferului daca nu a incetinit sa se asigure, nu a apreciat corect spatiul de franare, sau nu au tinut franele ... si a iesit mai mult decat trebuia sau pur si simplu era obosit sau neatent. Dar poate fi si vina motociclistului daca avea viteza mare, sau era obosit sau neatent. (exclud variantele consumului de substante ... ca nu am auzit nimic de subiectul asta).
Am vazut o gramada de pareri ... unii sar la gatul soferului, altii la gatul motociclistului. Nu ar fi mai ok sa aflam de la cineva care a fost acolo filmul complet? si apoi sa stim clar a cui a fost vina ... si daca putea fi facut ceva ca pe viitor sa evitam cu totii astfel de situatii?
Si eu am intalnit soferi prosti, nesimtiti, etc ... dar si eu era sa omor cativa motociclisti de genu ... care au incercat sa ma depaseasca pe o banda prin dreapta ... si a trebuit sa iau dita groapa ... ca idiotu nu putea sa mai astepte 10 metrii ... si daca evitam groapa facea cunostiinta cu un pom.
Dupa mine cea mai mare greseala a unui motociclist va ramane faptul ca nu are inainte de permis de motor, permis de auto, ca sa invete cum gandeste un sofer si sa stie sa se pazeasca ... sa nu depaseasca in oglinda in care nu se uita un sofer (cea din dreapta cand e pe banda 1, ca are trotuarul langa, sau in cea din stanga pe ultima banda cand are contrasensul in stanga) sau sa incerce sa adapteze viteza la conditiile de trafic si pur si simplu sa incerce sa se gandeasca ca pe lumea asta sunt multi prosti si nesimtiti.
Nu stiu daca voi stiti ca e o gluma ... ca exista 3 prioritati ... de dreapta ... de smecher si de gabarit ... si ca de smecheri si de gabarit e bine sa te feresti u in primul rand ... de smecher ca sunt idioti si de gabarit ca e mult mai greu de controlat.