Sari la conținut

galecsc

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/GAlecsC
  • Yahoo
    galecsc2004

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    --------
  • Numar Moto
    --------
  • Club
    --------

Informații profil

  • Motociclete detinute
    --------
  • Interests
    TIR, auto, moto

galecsc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. stie cineva exact care a fost cauza oficiala a mortii? ... care rana a fost cauzatoare de moarte? ... ca din cate stiu eu ar fi una principala ... desi nu cred ca in astfel de cazuri se face autopsie sa se vada exact ce anume a cedat si care a fost cauza directa a decesului.
  2. Din ce inteleg eu ... si ce se vede pe respectiva poza ... singurul mare ghionion ... ar fi fost sa intre cu motorul sub semiremorca ... si sa se fi lovit in zona pieptului sau gatului ... si apoi daca a ricosat in anvelopa ... si a facut explozie ... e posibil si suflul ala de 8-9 atmosfere sa omoare un om instant (sunt destule cazuri) ... deci e posibil ... desi accidentul sa fi fost unu usurel ... ca motorul nu pare foarte distrus ... sa fi avut foarte mult ghinion baiatul si ori sa se fi lovit in zone unde sa ii afecteze respiratia sau sa fi nimerit in explozia pneului ... sunt multe presupuneri ... cert e ca daca a intrat in axa 2 de la cap tractor ... e neatentia soferului ... daca intra in ultima axa a semiremorcii ... deja aveam grave indoieli ... ca daca a apucat sa treaca cu 15 metrii de masina plecata de pe loc si tu nu ai apucat sa franezi cu vizibilitate 500 metrii si sa opresti ... deja intram la banuieli de viteza ... dar asa ... din datele oferite de voi ... pare cel mai probabil o neacordare de prioritate cumulata cu mult ghinion (de ambele parti, mai mult a celui decedat). Putem doar sa ii dorim odihna in pace ... si sa incercam sa invatam cate ceva din experienta altora.
  3. Salut. Am auzit si eu de accident. Am si eu cateva intrebari ... daca stie cineva sa imi raspunda ... para presupuneri va rog. Sunt curios unde a fost impactul dintre motor si TIR ... in care parte a TIR-ului ... in capul tractor sau in semiremorca? ... Din ce am inteles eu pe margine ar fi pomi. Automat si cu capul tractor trebuie sa iesi la maxim de vizibilitate. Daca impactul a fost la inceputul capului tractor ... nu cumva e posibil ca soferul sa fi iesit ca sa se poata asigura? Daca a intrat in semiremorca ... ganditiva ca un ansamblu de genu are 17.5 metrii ... daca a apucat sa iasa cu 15 metrii ... nu credeti ca motociclistul ar fi trebuit sa aiba timp sa il vada ... eventual sa franeze? Stie cineva viteza TIR-ului si a motociclistului? Ma gandesc ca poate fi vina soferului daca nu a incetinit sa se asigure, nu a apreciat corect spatiul de franare, sau nu au tinut franele ... si a iesit mai mult decat trebuia sau pur si simplu era obosit sau neatent. Dar poate fi si vina motociclistului daca avea viteza mare, sau era obosit sau neatent. (exclud variantele consumului de substante ... ca nu am auzit nimic de subiectul asta). Am vazut o gramada de pareri ... unii sar la gatul soferului, altii la gatul motociclistului. Nu ar fi mai ok sa aflam de la cineva care a fost acolo filmul complet? si apoi sa stim clar a cui a fost vina ... si daca putea fi facut ceva ca pe viitor sa evitam cu totii astfel de situatii? Si eu am intalnit soferi prosti, nesimtiti, etc ... dar si eu era sa omor cativa motociclisti de genu ... care au incercat sa ma depaseasca pe o banda prin dreapta ... si a trebuit sa iau dita groapa ... ca idiotu nu putea sa mai astepte 10 metrii ... si daca evitam groapa facea cunostiinta cu un pom. Dupa mine cea mai mare greseala a unui motociclist va ramane faptul ca nu are inainte de permis de motor, permis de auto, ca sa invete cum gandeste un sofer si sa stie sa se pazeasca ... sa nu depaseasca in oglinda in care nu se uita un sofer (cea din dreapta cand e pe banda 1, ca are trotuarul langa, sau in cea din stanga pe ultima banda cand are contrasensul in stanga) sau sa incerce sa adapteze viteza la conditiile de trafic si pur si simplu sa incerce sa se gandeasca ca pe lumea asta sunt multi prosti si nesimtiti. Nu stiu daca voi stiti ca e o gluma ... ca exista 3 prioritati ... de dreapta ... de smecher si de gabarit ... si ca de smecheri si de gabarit e bine sa te feresti u in primul rand ... de smecher ca sunt idioti si de gabarit ca e mult mai greu de controlat.
×
×
  • Creează nouă...