Sari la conținut

eugenjnr

Membru
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    adrian_eugen@ymail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    bmw r1200 rt lc
  • Numar Moto
    b.....

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki gsxr 600 Ducati Monster 600 '98

Vizitatori Recenți Profil

816 citiri profil

eugenjnr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bun, in seara asta s-a definitivat si a doua achizitie in marea familie de motociclete din garaj. Beta Alp 200 2013 pentru a mea sotie. @DIU 46multumesc mult pentru sugestie, de fapt multumesc tuturor pentru sfaturi. Acum urmeaza o perioada lunga de initiere intr-ale enduro. In continuare raman deschis la sfaturi, critici, sugestii in ceea ce priveste alegerile facute si cele ce urmeaza. Asfalt uscat! Sau ma rog, ce se ureaza celor care practica enduro
  2. Nu sunt interesat de modelul acesta, multumesc frumos!
  3. 350 freeride mi-am luat. O sa vad cum o sa decurga povestea, este prima motocicleta enduro pe care o iau, sunt la inceput de drum si de acum o sa tot invat. Acum, daca tot sunt aici si scriu, poate ma indrumati spre cineva care vinde o Honda 230 crf. Nu gasesc nicaieri si nu imi dau seama daca gresesc eu ceva in cautare sau chiar nu exista la vanzare nicaieri. Deja m-am lovit de problema cu bateria, am pornit-o impinsa, urmeaza sa o schimb. Poate este o intrebare tampita, dar fiind incepator intr-ale enduro poate intelegeti Eu pe al meu freeride 350 pot sa montez kick start?
  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Ktm freeride 250 nu am gasit prin Ro, cel putin nu pe site-urile cunoscute de mine. O sa incercam sa ne asezam pe un tricker sa vedem cum il simte, dar daca gasesc un freeride clar este prima optiune. De aceea nici nu ne grabim prea tare. In legatura cu 350 4t, sper din tot sufletul sa nu ai dreptate pentru ca tocmai ce am semnat actele pentru unul din 2015 pentru mine. Multumesc inca o data!
  5. Salutari! De ceva timp eu cu sotia din dotare ne tot gandim sa ne cumparam doua capre pentru ceva distractie off road. Toate bune si frumoase, doar ca pentru doamna o conditie fara sanse de compromis este ca motocicleta ei sa fie inmatriculabila. Problema este ca nu reusesc sa gasesc ceva confortabil pentru inaltimea ei (1.59 m). De aici si topicul acesta in care va cer ajutorul: exista vreo posibilitate sa gasesc ceva, nu pe masura ei, dar care sa ii ofere un oarecare grad de confort in ceea ce priveste inaltime si care sa se poata inmatricula? Bugetul ar fi undeva intre 3 si 4000 euro, mentionez ca ea are cateva iesiri la activ cu o yamaha yz 85. Multumesc anticipat!
  6. Problema cu turistii de vara din Kaprun si Zell am See o cunosc destul de bine. Deja urmeaza sa schimb traseul pentru a sari peste Kaprun. Cat despre Chamonix, cred ca o sa optam pentru 2 nopti ca sa avem timp si de Aiguille du Midi ( cum bine spuneai nu va fi vorba numai despre viraje) Sper ca peste doi ani sa ma pot abona si eu la o tura organizata de tine. Pana atunci sper sa nu regret deciziile luate in legatura cu traseul asta. inainte de plecare o sa postez varianta finala, bineinteles o sa tin cont de toate informatiile voastre!
  7. Salutare tuturor! Va multumesc pentru sugestii, RGA as vrea sa il fac invers fata de sensul normal pentru ca asa ar face mai mult sens pentru traseul stabilit de mine si de sotie. Nufenen pass, adaugat . Kaprunul l-am adugat in ideea in care vom mai face cateva trasee de acolo, pe care le-am facut pe 4 roti si visez de mult timp sa le fac si pe 2 roti si pentru o zi de relaxare la spa-ul din statiune. De cand am postat prima oara, s-a conturat mai mult ideea sa trimitem motocicleta ori la Bergamo, ori la Nisa pentru ca oricum as structura drumul de dus, iese prea lung, nu neaparat pentru mine cat pentru a mea pasagera. Aceleasi variante de transport le-am primit de la niste amici, asa ca o sa ii contactez pentru mai multe detalii. Stiu ca traseul este destul de lung, dar in anii ce vor urma probabil nu voi mai ajunge atat de usor pe doua roti in partea aceea a Europei si as vrea sa acopar locurile care intr-adevar merita. Inca o data multumesc pentru sugestii si daca mai sunt, nu ezitati sa le scrieti pe aici!
  8. Salutare tuturor, Pe 3 august planuiesc sa plec spre Nisa, de unde as vrea sa incep traseul efectiv prin Alpi. Am structurat traseul in 4 etape mari si anume: 1. drumul pana la Nisa, care va fi pe cea mai rapida ruta, si va include transport cu trenul din Viena in Feldkirch(granita cu Elvetia) 2. Route des Grandes Alpes, ~680 km prin 18 passuri din Nisa pana in Thonon les Bains( Elvetia ) 3.Berna-Grimsel pass-Furka pass-Gotthard pass-San Bernadino pass-Stelvio pass-Grossglockner-Kaprun 4.Kaprun-Viena-Bucuresti As aprecia daca cineva care a facut a doua etapa ar putea sa imi dea niste sfaturi despre cum as putea structura cei 680 km in asa fel incat sa nu ma grabesc foarte rau, dar nici sa nu pierd prea mult timp pe traseu. O alta idee ar fi fost sa imi trimit dihania cumva pana la Nisa, iar eu sa aterizez acolo si sa incep direct, fara cei aproape 3000 km de mers pe autostrada pana acolo. Este cineva care a facut asta? Ma poate indruma cineva spre o firma serioasa care sa asigure transportul in conditii decente de siguranta? Orice alt sfat in privinta traseului este binevenit. precizez ca in afara de route des grandes alpes si o parte din passurile din Elvetia, restul obiectivelor le-am parcurs cu masina. De asemenea, precizez ca este primul traseu de peste 2000 km, in afara tarii pe care il fac cu motocicleta, un Bmw r1200rt 2016. Multumesc tuturor anticipat, Eugen N
  9. Buuun! Dupa 3 luni de la producerea accidentului, astazi am confirmarea celor de la Auto Bavaria ca au intrat banii pentru reparatia motocicletei. Cei de la service, inca o data o spun, au fost super profesionisti, am fost anuntat de absolut fiecare pas, s-au miscat extraordinar de repede cu reparatia si au fost foarte intelegatori cu vizitele mele repetate pentru a obtine informatii pe care nu erau obligati sa mi le dea. Cei de la Euroins si-au indeplinit partea lor, despagubirea pentru echipament de 3600 ron parca, a venit la scurt timp dupa deschiderea dosarului, iar despagubirea de 30200 ron pentru reparatia motocicletei a fost achitata catre service in termenul legal de 30 de zile de la depunerea cererii de despagubire. Ce nu am apreciat deloc la ei a fost ca nu am putut sa obtin absolut nici o informatie de la ei, nimeni nu stia absolut nimic, sunt varza la capitolul comunicare si profesionalism. Insa concluzia este ca si-au indeplinit partea de contract, respectand termenele legale si fara sa se puna problema sa fiu despagubit cu doar o parte din suma. Acum astept o zi calda in care sa pot sa iau pe roti motocicleta de la service. Multumesc colegilor de pe forum care mi-au dat sfaturi si mi-au oferit ajutorul. Daca cineva are intrebari despre orice etapa prin care am trecut, raspund cu cea mai mare placere in masura in care pot. Asfalt uscat si cat mai multi kilometri fara evenimente neplacute!
  10. Pe 21 decembrie am inregistrat cererea de despagubire. Daca scazi zilele libere de Craciun si revelion mai au la dispozitie cateva zile. Intr-adevar, nu stiu daca au la dispozitie 10 zile in total sau 10 lucratoare. Astazi sau luni vor face plata, conform spuselor doamnei de la call center.
  11. Din ce am inteles eu, acea aprobare prealabila este echivalentul acordului de plata. Ca sa iti dea acest acord inainte de inceperea reparatiei trebuie tu, ca service, sa ai nu stiu ce contract de colaborare cu asiguratorul. In alta ordine de idei, Update 5: Am fost sunat de cei de la service, motocicleta este 100% reparata, astazi sau maine o sa primesc factura, cu care ma voi duce la sediul Euroins ca sa solicit despagubirea. Din momentul depunerii actelor, au obligatia ca in termen de maxim 10 zile sa faca plata. Cei de la Automobile Bavaria au fost cu mult peste asteptarile mele, care erau destul de ridicate, comunicarea a fost excelenta si s-au miscat foarte repede. Pana cei de la Eurioins fac plata motocicleta sta in service si ca sa nu stea degeaba o sa primeasca un set de cauciucuri noi si revizia de 21000 km. Revin dupa ce Euroins plateste factura catre AB.
  12. Am incercat sa nu fac prea multe valuri in ideea in care daca era o situatie ca cea prezenta, adica lipsa mea de informatii, sa nu incerce dupa ce inregistram eu ceva sa lungeasca si mai mult procedura de despagubire.
  13. Update 4: Dupa multe zile de nervi incercand sa gasesc un om care sa imi raspunda la intrebari de la Euroins am hotarat sa fac reclamatie la ASF. Sun si surpriza: nu exista legal termenul de accept de intrare in reparatie. Sunt doua variante 1 Service-ul are contract de colaborare cu Euroins si atunci se da acceptul de plata inainte ca motocicleta sa intre in reparatie; 2 Nu exista contract de colaborare, caz in care service-ul repara motocicleta, imi da factura, eu personal ma duc la sediul Euroins cu factura si cu cererea de despagubire si ei sunt obligati sa plateasca in termen de 10 zile. Deci eu am pierdut aproximativ 2 saptamani incercand sa iau legatura cu cineva care sa imi explice asta. Neintelegerea a aparut in momentul in care cei de la Automobile Bavaria au aflat despre dosarul suspect de frauda. Ei voiau sa primeasca un mail in care cei de la Euroins sa le confirme faptul ca dosarul nu mai este suspect de frauda ca sa se poata apuca de reparatie. Cei de la asigurare au pastrat linistea in ideea ca legal nu este nevoie de acest acord si au mai castigat niste timp pana sa trebuiasca sa plateasca despagubirea. Miercuri i-am contactat pe cei de la service care deja au lansat comanda pentru piese si acum astept sa imi repare nemtoaica. De curand am aflat si eu ca a aparut posibilitatea unui supliment la polita rca care iti permite sa iti repari masina/motocicleta prin compania care te-a asigurat pe tine, dar numai daca nu esti vinovat de producerea accidentului. Adica la primavara rca la Allianz, cu acest supliment, chiar daca va fi ceva mai scump, parerea mea este ca merita daca te scuteste de toata bataia de cap.
  14. Update 3: Iata ca cei de la Euroins trebuie sa faca ceva sa isi ''respecte'' renumele capatat pe parcursul anilor. Dupa ce a mers excelent cu cei de la non auto pentru echipament, nu am mai putut sa iau legatura cu nimeni care sa imi dea detalii pentru dosarul de moto. Am sunat la call center, nu este in masura sa imi dea informatii si nici nu stie cu cine sa vorbesc ca sa imi raspunda la intrebari, am sunat inspectorul de daune de 3 ori, nu mi-a rraspuns la telefon si nici nu m-a sunat inapoi, am incercat si prin e-mail, surpriza nu mi-a raspuns nimeni. Asa ca mi-am refacut programul si ieri am mers la sediul din Pipera. Acolo domnisoara de la receptie mi-a spus ca service-ul trebuie sa retrimita solicitarea de intrare in reparatie pentru ca dosarul a fost la frauda. Am plecat direct pe capul celor de la Automobile Bavaria si cu mine in birou, seful de service a retransmis mailul cu solicitarea catre 3 adrese indicate de domnisoara mai sus mentionata. Ca idee mi-am setat termen 7 zile sa raspunda. Daca nici dupa aceste 7 zile nu imi raspund o sa incep sa fac reclamatii la ASF si OPC si probabli ca voi lua legatura si cu cei care mai sus s-au oferit sa ma ajute cu niste sfaturi. In ceea ce priveste echipamentul, banii au intrat in cont dupa fix 48 de ore, asa cum au spus cei de la Euroins. Motocicleta sta in curte la AB exaact in starea in care a fost adusa de aproape o luna dupa accident. Cei de la Euroins nici macar acceptul de intrare in reparatie nu au transmis catre ei.
×
×
  • Creează nouă...