-
Număr conținut
532 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Carnet moto din
1996
-
Motocicleta
VN 900 Custom special edition 2011
-
Club
Free rider
Informații profil
-
Motociclete detinute
MZ 250, Honda Dominator, Yamaha SZR 660, Yamaha XT660Z Tenere
newprofiler1978's Achievements
Newbie (1/14)
-
Turul HD 2014, din nou in Weil am Rhein. Anul asta am testat: Ultra Limited impreuna cu fata mea. O motocicleta... foarte frumoasa! Extrem de manevrabila (in ciuda greutatii sale), putere... un sound de exceptie! GPS, radio... Pentru cei care mananca km multi... foarte multi, este un VIS! Eu mi-am revizuit oarecum bugetul si am zis sa optez pentru Breakout dar am vrut sa il testez inainte de a ma face sclav la banca! Si cum Breakout-ul nu era disponibil decat abia dua o ora, am zis ca mai am timp de o tura, asa ca am mai testat si night-rod-ul special. Sincer... nu m-a impresionat. Se conduce frumos... sound-ul asa cum vine ea din fabrica nu m-a dat pe spate... Ma rog, chestie de gust! Dupa care... in sfarsit BREAKOUT!!! EXTRAORDINARA! O motocicleta de vis (cel putin pentru mine)! Are efectiv tot ce-ti trebuie. M-au pacalit un pic la inceput cifrele alea de pe displai care se tot jucau pe acolo de am crezut ca ''mi-au dat deja un exemplar bulit''... pana sa imi dau seama ca era... turometrul digital. In stanga display-ului iti arata in ce treapta esti iar in drerapta... turatia... Deh, taranul de mine!!! Singura chestiune de care as putea sa ma leg /dar nu o fac pentru ca nu ma deranjeaza) este legata de viraje. Daca o inclini prea mult... dai cu scaritele de asfalt ( ca si la VN 900 Custom). In poza se vede cum verificam zgarieturile de pe scarite... Am plecat ingandurat dar increzator ca ziua in care o sa am Harley-ul meu se aproprie. Si de plecare, fata mea a''a testat'' 72-ul
-
1-4 mai 2014: International Vulcan Rally, editia a 10-a, Olanda!!!http://tickets.vulcanriders.net/
-
Salutare tuturor! Varianta online nu are toate articolele pentru ca (logic) nu ar mai cumpara nimeni revista, care nu este tocmai ieftina (5€)!!! In editia online poti vedea cuprinsul si anumite articole, alese pe criterii care mie imi scapa. Am vazut ca articolul cu motorul lui Roby nu este in editia online. Si da, este doar in limba germana... Bafta si km cat mai multi fara incidente! Salutare tuturor, avand in vedere ca lumea nu putea sa dea de articolul cu pricina, mi-am calcat pe bugetul de cumparaturi de saptamana asta si am luat revista (care s-a si scumpit la 6€/editia), am pozat articolul cu motorul lui Roby si... il aveti mai jos! Daca nu reuseste nimeni traducerea, am sa incerc pe weekend! Bafta si asfalt uscat! Inca odata FELICITARI ROBY!!!
-
Apare lunar la chiosc (in Germania)! Editia online o gasesti AICI!
-
Din pacate am fost tinuti prea mult timp cu pumnul in gura! Ne este frica si de umbra noastra! NU stim, nu putem si poate nici nu vrem sa ne revoltam! Din punctul meu de vedere tocmai de aceea lucrurile merg asa cum merg la noi in tara! Mai degraba cautam o pila, o relatie... decat sa ne cerem drepturile sau sa facem ca lucrurile sa mearga cum trebuie! Suntem intr-un cerc vicios pe care doar noi si copii nostrii il pot rupe! Roby este roman! A creat ceva extraordinar in Spania (cu ceva ajutor nemtesc din cate am citit) la fel cum a creat si Coanda, Barncusi sau Eliade... in Franta!!! Din aceasta cauza am zis ca este un plus pentru Romania! Eu unul ma mandresc cu faptul ca un roman a aparut in Bikersnews cu o asa motocicleta! P.S. m-ai facut curios si recitind articolul, am vazut ca peserichea din poza este in titile goale si in fofoloanca goala... nicio steluta... nimic - Probabil difera editia de la o zona la alta...
-
Pei stii si tu cum sunt nemtii astia... ) O mare realizare pentru Roby dar si pentru Romania!!! Sincer, imi place rau motorul pe care l-a facut si sper sa aiba posibilitatea sa mai faca! CHOPPERS FOREVER! FELICITARI ROBY!!!
-
Salutare tuturor, in editia din august 2013 a revistei Bikersnews din Germania ( revista MC si a tot ce tine de rocker scene) este prezentata motocicleta facuta de Roby, sub titlul de: Rumänische Liebschaft: Krasser Eigenbau!!! FELICITARI ROBY!!!
-
-
Merci Radu! Intr-adevar, ieri am mers in jur de 100 km fara sa se mai aprinda! Am verificat ce era mai simplu, uleiul, ca pompa nu cred sa aiba probleme. Daca pompa este defecta sau nu functioneaza la parametrii normali, sta becul aprins tot timpul... si basca ca am abia +3000 km rulati! Pe ploaie am mers de multe ori dar ca joi... Dupa ploaie: Dupa spalat:
-
Salut! Aseara m-am lovit de urmatoarea problema: am condus pe o ploaie torentiala cca. 30 km si mi s-a aprins becul la ulei. Nu s-a aprins tare, ci mai degraba palpaia ca si cum ar fi fost vorba de un scurt. Am ajuns acasa si am verificat nevelul uleiului care este in ordine! Eu cred ca a fost vorba doar de un scurt cauzat de apa, dar... va intreb si pe voi daca v-ati lovit de o asemenea problema. Azi inca nu m-am urcat in sa, dar o sa verifica daca se mai aprinde... desi eu cred ca nu! Bafta!!!
-
Perfecta au ba?!? Preluare http://www.rf-biketech.com/ Pentru diferite proiecte, accesorii si/sau modificari pentru Vulcan avem: Böning Motorräder
-
Harley on tour in Weil am Rhein 5 aprilie... Aniversarea a 110 ani!!! Vreme destul de urata, atmosfera in schimb... EXCELENTA!!! Harley on tour in Bucuresti, 20 aprilie 2013... Vreme frumoasa si motociclete frumoase...
-
Motorcycle Club & Riding Club Education
topic a răspuns lui newprofiler1978 în night81angelul Chopper
http://www.bikersnews.de http://josefblog.ledehcs.de http://www.mfsinnlos.de/colours/1colours.html (pana acum ceva vreme exista www.germancolours.de dar nu mai functioneaza. Erau prezentate pe land-uri toate MC-urile din Germania si chiar MC-uri recunoascute din Europa) P.S. -nu stiu cata lume stie dar in Germania Hells Angels si Bandidos sunt interzise ca MC desi acum cativa ani au facut un "pact de neagresiune" cu avocati & stuff. Si in ciuda acestui fapt i-am vazut pe strazi umbland cu patch negru, greu vizibil pe fondul negru al vestei... http://www.bikerspower.de/ - in Ausgabe 3/2011 este un interviu foarte interesant cu Dr. Valentin Landmann, avocatul HA Switzerland... Il am si daca intereseaza, o sa il scanez si il postez.... (in limba germana) Inchei prin a da urmatorul citat (si asta apropos de forma de protest pe care o vad eu intr-un MC, protest la adresa oranduirii societatii de astazi): ''Numai minciuna are nevoie de sprijinul guvernului. Adevărul stă în poziție verticală pe cont propriu." (Thomas Jefferson, al treilea președinte american, 1743-1826) -
Sincer... Niciodata nu porneste la primul buton (la rece)... La al doilea a pornit mereu indiferent cat de mult a stat pe dreapta! Pun contactul, apas si dupa cateva secunde reiau procedura si porneste!!! Nu stiu exact de ce dar sincer sa fiu nici nu ma deranjaza! Precizez ca asa face doar la rece!!! La cald porneste imediat! Bafta!
-
In Germania singura cerinta este sa ajunga bine la scarite. Atat! Si pe noi ne baraie la cap de un an de zile ca vrea pe motor! Conceptia si modul de gandire romanesc m-a facut sa zic ca o urc in sa la 10 ani, dar... In Germania este... o alta lume! Au o veche cultura moto iar copii sunt in sa de la 6-7 ani! Cand vezi moto aici, te dai imediat la o parte, iar cand vezi copii... Asa ca nici eu nu am facut rabat si am urcat-o pe fata mea in sa la 6 ani si jumatate! Acum facem ture mici cu protectie in spate (cineva cu masina sau moto)!!! Si cam asa o sa facem tot anul asta, dupa care, la anul, o sa incepem cu ture ceva mai lungi si cort in spate... Bafta!