Sari la conținut

radiusG

Membru
  • Număr conținut

    292
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

966 citiri profil

radiusG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, motorul merge si trage ok, problema se manifesta doar daca o turez pe loc . Relantiul imi sta pe la 1.300, dar daca o turez usor peste 5-6 mii, relantiul se duce la 1000 si parca da sa moara..cateodata isi revine in cateva secunde, dar cateodata chiar moare..Deci repet, in mers se comporta normal, trage si se tureaza ok, doar daca o turez pe loc face asa....care credeti ca ar fi problema?
  2. urmeaza s o duc in service si s o las acolo pana se rezolva » Post actualizat in 05 Apr 2018 06:36 se pare ca releul "nou" ''China" s a ars dupa 50 de km, si a luat si statorul dupa el
  3. urmeaza sa testez / inlocuiesc al treilea electromotor, si statoru...daca face la fel macar pot elimina aceste piese ca si ''problema''. la fel si cu bateria si releul de incarcare . apoi sa verfic toata instalatia electrica..
  4. Si ce ar fi de facut, in cazul in care asta e problema?
  5. O sa merg la un mecanic cu sfaturile primite aici. Inca o chestie ciudata. Problema se manifesta doar dupa ce motorul se incinge IN MERS..adica pot s o las la relanti sa ajunga la 100 de grade, o opresc, si porneste imediat. » Post actualizat in 01 Apr 2018 14:05 acu vreo ora jumate am montat o baterie nou nouta pe motor...mi a pornit fara probleme...dupa un drum de 10 km am oprit la un popas sa mi iau o cafea 15 minute..m am urcat pe motor..si surpriza..bateria nou nouta incarcata bine era din nou moarta..m am invartit pe acolo vreo juma de ora, dupa care am incercat din nou sa pornesc si a luat o...m am grabit spre casa ..cu 500 de metri inainte sa ajung la garaj, mi s a stins si bordu in mers..motoru se comporta normal..am zis what the fuck..mi s a ars bordu sau ce..am ajuns la garaj, am oprit., am repus contactu, si bordu merge..in schimb acum am si un F1 in bord de toata frumusetea..nu am mai incercat sa pornesc..am bagat o in garaj si sper sa i dau de cap cat de curand...frums inceput de sezon )
  6. adica releul de pornire? mi a zis cineva ca si asta ar putea fi cauza..dar de ce se comporta ca si cum bateria e moarta..ca imi moare si bord si becuri si tot, cand vreau sa pornesc
  7. o sa mai incerc cu al treilea electromotor..daca face la fel, inseamna ca problema e din alta parte...doar sa fi nimerit eu 3 electromotoare la fel de "bune"
  8. de doua opri am dus-o la mecanic sa mi "umble" la electromotor...prima oara doar mi l a desfacut sa se uite mai bine la el, l a montat inapoi, si a mers perfect vreo doua luni...a doua oara am dus o sa mi schimbe electromotoru cu altul sh...si la fel, mi a mers perfect o perioada, apoi a luat o de la capat
  9. da. undeva sub 14 la relanti,.14.10 - 14.30 in accelerare. releul de incarcare e nou, de abia montat
  10. Nu reusesc sa scap de o problema : cateodata porneste foarte greu la cald...se comporta ca si cum bateria e moarta..mai nou nu vrea sa mai porneasca deloc pana nu astept vreo 20 de minute sa se raceasca..nu face asa tot timpu...am schimbat electromotoare, baterii, relee incarcare, degeaba...cand ii pun o baterie noua, merge bine o perioada, vreo 2 luni de zile, dupa care problema revine... la fel si cu electromotorul..am luat unu second hand, l am montat, si a mers perfect o luna- doua...apoi aceeasi problema...daca stiu sigur ca bateria e buna si releul incarca bine, tind sa cred ca electromotorul e de vina, nu mai functioneaza cum trebuie cand se incinge . Am iesit ieri la o plimbare scurta, mi a pornit la sfert dimineata, la fel si dupa vreo doua opriri de tigara...la a treia oprire, bateria e moarta de tot... am asteptat jumate de ora, si a pornit imediat. As lua un electromotor nou, care cica nu i asa ieftin, sa mi iau de o grija, dar pentru asta tre sa stiu 100% ca el e de vina, sa nu arunc alti bani degeaba. Mi s a spus ca ba e electromotoru, ba e bateria, ba am un consumator, ba e ceva legat de compresie
  11. Va salut. tocmai am schimbat releul de incarcare la un gsxr 750. Imi incarca in jur de 13.80 - 13.90 la relantiu si in accelerare se duce pe la 14.10 - 14.30... Unui prieten cu un gsxr600 ii incarca in jur de 14 - 14.20 la relantiu, dar in accelerare scade pana pe la 13.20...El zice ca asa e normal...Imi poate spune cineva cum e "normal" sa incarce ? eu stiam ca in accelerare trebuie sa incarce mai mult..
  12. m am riscat...si am ajuns cu bine...tinand cont ca a fost prima iesire pe anu asta, am lasat o usor, nu am trecut de 90.. as fi putut sa duc doar roata, dar am lasat o in service pentru o revizie generala.
  13. Va salut..Am un trancanit la roata din spate, si mai mult ca sigur am vreun rulment spart pe acolo...Azi vreau sa ma duc s o las la service, undeva la vreo 30 de km de mine...Pot merge cu motoru pana acolo, sau sa l urc pe platforma? Ar exista posibilitatea sa mi se blocheze roata in mers ?
  14. Va salut. Am schimbat bujiile de vreo cateva zile (ngk cr9e), fara sa stiu ca bujiile vechi erau din acelea iridium (am motoru din 2015 si nu am umblat niciodata la bujii) . De atunci, motorul imi merge cam "aiurea" . Merge tremurat, se simte tremuratu in ghidoane, si in decelerare din ture mari am niste explozii in toba de mi tremura si casca in cap . E o problema cu bujiile? Modelu asta cere neaparat iridium? Am inteles ca din cauza bujiilor nu se arde benzina cum ar trebui si ajunge in toba
  15. ieri am dat airboxu jos sa vad mai bine ce i acolo. tocmai imi aparuse FI ul in bord, si se vedea ca acele clapete nu lucreaza cum trebuie, cand puneam contactul. Am uns/curatat acele cabluri care ies din "cutiuta" aia, iar cand am repus contactul, a disparut FI-ul si clapetele mergeau bine .. dar eu fiind mai pesimist, ma indoiesc ca s a rezolvat doar prin ungerea acelor cabluri.
×
×
  • Creează nouă...