Jump to content

Aurelian Schiopu

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Aurelian Schiopu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

99 profile views
  1. Mai stie cineva ceva de colegul implicat in accident?
  2. Comanda e data la inceput de feb, pana ar ajunge la ei, se duce termenul si mai dau banii pe transport si nici nu imi fac stornarea. Mi-am asumat asta, nu ma grabesc nu imi ghiortaie matele de foame dupa banii astia. ICON Sacred - vândute.
  3. Salutare, De vânzare 2 perechi de cizme moto pentru doamne si domnișoare . Ambele perechi sunt noi nouțe nepurtate, doar probate. BOGOTTO Zora Waterproof - luate de pe FC-Moto mărime : 37 preț : 350RON motiv: vin bine ca lungime dar se preteaza pt un picior un pic mai grosuț. Le puteam da la retur dar cand am văzut că ma costă aproape milionul am zis pas. ICON Sacred - luate de pe moto24 mărime : 35.5 preț : 200RON motiv: soția are un picior 35 altul aproape 36 Se pot proba în zona Militari - Păcii. Trimit prin curier cu plata transportului în avans. Anunțurile se găsesc si pe OLX, daca doriți mai multe poze. Telefon: 0770.151.161
  4. Banii aia i-am avut, cu aia am defilat. Mai aveam ceva rezerve dar i-am pastrat pt echipament pt mn si soție si am mers pe un motor mai ieftin. Oricum am dat pe echipamente mai mult ca pe motor. Eu ma tot uit la DanDanTheFirman ca tot face reviewuri la accidente, si mai inveti una alta.
  5. Am trecut de dimineață pe la 9 cu motorul pe langa, cu soția în spate și ne-a lăsat un fior pe șira spinării că nu pare un accident din care scapi pe propriile picioare sau măcar in cărucior. La jumatatea lui septembrie 2019 mi-am luat A-ul dupa 12 ani de B. La început de octombrie am luat motorul si la careva ore dupa zburam prin București cu viteze mult prea mari, chiar si pt mașină , dapăi pentru motor ca începător. Am avut norocul ca la 4 zile dupa ce am luat motorul am avut un accident din pricina unei stimabile doamne ce mi-a tăiat calea cand deja eram in frânare la 15-20kmph, am blocat roata pe față, am virat, motorul a picat pe o parte si mi-a prins vârful tălpii si mi-a rasucit-o la spate. Accidentul asta m-a linistit f f mult cand am vazut ca doare in draci sa cazi cu motorul la viteze mici, dapăi la viteze cu 3 cifre. Acum cu cauciucuri noi vad ca iară încep să prind coajă și să ma dau la ea deși stiu ca skillul nu a crescut prea mult. Și azi vad accidentul in drum spre munca, pe o strada pe care ii dau cam tare si ma strecor printre mașini și imi dau seama ca sunt un pic inconstient si ca ar trebui sa aplic mai mult regulile lui DanDanTheFireman... SEE(Search Evaluate Execute) si sa nu merg cu o viteza mai mare ca skillul meu. Desi legal camionagiul e de vina, motociclistul daca s-a dat la ea si nu i-a oferit camionagiului sansa sa il vada, e la fel de vinovat. E trist si avem de învățat din asta.
  6. Sper ca in sensul bun te refereai Nu sunt vitezoman, nu imi place sa ii dau talpa sa ajung undeva ci eu sunt de principiul enjoy the ride(nu conteaza destinatia si drumul pana acolo). Imi place sa ma simt bine in masina/motor, sa arate bine, sa sune bine si sa imi fac treaba cu ea pentru ca am trecut de mentalitatea aia ca imi iau masina/motor sa agat 2de cu el. Ce sper eu e ca nu imi iau motor si saptamana urmatoare ma trezesc cu el furat
  7. Nu e batut in cuie cel de 250 pentru ca nu stiu/stiam cum e cu dimensiunile, ma mai uitam peste 400-500, doar ca incerc sa evit nakedurile cu motoare de ss care se apropie de 90cp. Ma tot documentez, citesc reviewuri ma uit la reviewuri pe youtube sa le vad si cum geme fiecare cand dai in ele )
  8. Unii mai facem si prostia sa ne luam dupa aspect, imi plac foarte mult cele naked si nu m-as impaca cu ideea de scuter pur si simplu le exclud. Eu vreau si doamna pe strada si buna gospodina si curva in pat, adica si sa arate bine(naked ), si sa se miste frumos si sa tina cu casa. Scuterul e ca femeia aia care tine la tine, iti face ce vrei dar e cam uratica si nu le are cu onduleurile.
  9. Oricat as incerca, KTM, enduro, dual sporturile sau scuterele nu ma gadila deloc cum trebuie si poate o sa imi pun multa lume in cap, dar mie mi se par hidoase Mai citeam despre Honda Hornet 250 ca ar avea motorul de 250 pe cadrul de 600 si merge sa ii pui elemente de la 600 (toba, frane etc) singurul minus fiind ca a fost facuta pt Japonia only In orice caz pana nu pun mana sa le "simt" pe fiecare in parte nu ma pot pronunta, ca acum zic doar din ce ma mai documentez.
  10. Imi place ca aspect atat Bandit400 cat si F650, dar ma orientasem spre 250 din cauza faptului ca sunt "noob" inca si am tendinta sa ma enervez in trafic si de asemenea vreau sa fac naveta cu ea spre munca zilnic => tind spre un consum mai mic Asa daca aveam bugetul + experienta ma bagam la Ducati Monster 600
  11. In primul rand salutare tuturor, Urmeaza sa ma apuc de scoala cat A si ulterior sa imi iau si un motor deoarece m-am saturat sa pierd 2 ore dus/intors la/de la munca cu masina prin Bucuresti. Sa nu mai vorbesc de consumul unui bmw pe benzina in oras. Numai de banii bagati in benzina anul trecut imi luam motor Bugetul este undeva la max max 2000E(fara echipament) Nu sunt asa de mult interesat de motoare de 600+, ma inereseaza ceva cu care sa pot merge la munca, sa fie "begginer friendly", sa se strecoare usor , nu sa tranteasca cu mine si in primul si in primul rand sa fie fiabila sa nu stau cu degetele in ea tot timpul. Eu m-am interesat de una alta si m-am oprit la cateva modele: - Yamaha YBR 250 - Kawasaki Ninja 250r - Honda CBF 250 - Suzuki Bandit 250 (nu prea ma mai atrage asa de mult BMW F650, pentru ca deja am un seria 3 si costa ) Acum totusi intervine problema pentru ca eu am 1.87m si vreo 70-72kg si din ce am tot citit in ultima perioada Ninja si CBFul se preteaza unor persoane de max 1.75m. Ce imi recomandati dintre cele 4 ? Daca mai cunoasteti alte modele de 250 please share (nu sunt interesat de carenate, choppere, scutere) Multumesc,
×
×
  • Create New...