Jump to content

Rzv_Tzk

Membru
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Motocicleta
    GS 500 E

Rzv_Tzk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Scuze, m-am exprimat eu aiurea in ultimul reply, ideea e ca din a 2/3-a incerc sa ajung treptat la 1-a, dar neavand in minte treapta in care sunt tind sa dau de mai multe ori in jos si atunci ajung in neutru, nu sare direct in neutru din a 2-a / 3-a.
  2. Odata ce ajung in neutral se comporta la fel ca deobicei (se aprinde si martorul de pe bord); nu am incercat sa dau in sus, dar in jos intra in 1-a. Voi mai face experimente odata ce vremea imi permite incat n-am studiat atat de tare problema. Am observat treaba asta cand nu eram sigur daca eram in a 2-a sau a 3-a si vroiam sa ajung la 1, dar cand dadeam sa accelerez ma trezeam in neutral (nu e mare problema ca intra imediat in 1-a, dar era cam penibil momentul). Multumesc tuturor pentru sfaturi!
  3. Nu-l am de foarte multa vreme, deci pot spune ca asa a facut decand l-am luat.
  4. Cand stiu ca trebuie sa ma opresc total, prefer sa dau in jos pana sunt in 1-a (si in mod normal s-ar opri acolo). Si da, intra in neutru si intre 1 si 2.
  5. Salut, am un GS500E din 94 si mi se pare ciudata urmatoarea treaba: sunt in treapta 1, dau de schimbator in jos si imi intra in neutral. Din cate stiu si am citit si in alte parti, pattern-ul vitezelor este cu neutral-ul intre 1-a si a 2-a, nicidecum 1-a si in jos. Ce vesti aveti referitor la sanatatea cutiei de viteza? Multumesc anticipat!
  6. Multumesc tuturor pentru ajutor! Am decis sa schimb uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si bujiile urmand ca de carburator sa se ocupe un mecanic.
  7. Referitor la "Trebuie scos TOT acel ulei din motor", este deajuns daca incalzesc motorul, scot stutu ala de jos, capacul de la filtrul de ulei si il las asa jumate de zi? Ar fi alta solutie mai eficienta?
  8. Salut tuturor, In iarna aceasta mi-am cumparat prima motocicleta, un GS 500 E din '94. In incercarea de a opri alimentarea cu benzina, din prostie, am selectat pozitia PRI (logica fiind FULL nu poate sa fie, ON nu, PRI ramane) dandu-mi seama dupa aprox 24 de ore ce-am facut. Cand am ajuns in garaj era benzina scursa din carburator (presupun) pe jos. Dupa ce m-am mai documentat (n-am putut sa fac asta inainte), am aflat care ar fi consecintele actiunii mele: http://www.sebastianbargau.ro/2010/09/29/uite-asa-era-sa-mor/ (poate cu extra drama). Am verificat uleiul din baia motorului, si miroase puternic a benzina. Ca urmare, doresc sa va intreb care ar fi pasii remedierii acestei probleme, de la care au trecut 3 luni pana in acest moment, cu specificarea ca nu am mai incercat sa pornesc motorul pana in momentul asta. La ce m-am gandit eu: 1. Procedura de pornire a unui motor infundat (oprita scanteia, dat la demaror cateva secunde) pentru a elimina posibilul exces de benzina din cilindrii, daca refuza pornirea eventual scoase bujiile si uscate. 2. Pornirea motocicletei cateva minute pana la incalzirea motorului. 3. Schimb de ulei si filtru. Sa o pornesc cu benzina aia din baie? Sau totusi sa scot totul la rece, sa bag ceva ieftin iar apoi sa pornesc, si sa-l schimb cu ceva calitativ? Vreau sa stiu daca motorul se poate cala nu datorita supraincalzirii ci a benzinei. 4. Stiti cumva unde gasesc in Timisoara filtru de ulei + o-ring (garnitura)? Va rog sa va distrati pe tampenia mea si sa imi dati cateva sfaturi. Multam!
×
×
  • Create New...