-
Număr conținut
54 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Motocicleta
'09 KTM EXC 250 SD
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
Vlad_xev's Achievements
Newbie (1/14)
-
Buna tuturor, E o colega de-a mea de munca. Totul ok, mai mult speriata. Motorul a fost preluat de alti colegi si dus in siguranta dimineata. Multumim Neo pentru ajutor in recuperarea cheilor. Se dovedeste din nou cat de uniti sunt motociclistii. Bafta tuturor, Vlad
-
Închirieri, căutări, oferte de garaje
topic a răspuns lui Vlad_xev în zombiul BUCURESTI - discutii generale
Salut, Caut garaj, sau boxa, sau orice spatiu unde pot tine motoreta in siguranta. Daca ar exista si spatiu sa ma misc pentru o eventuala mentenanta ar fi ideal. Zone: Sector 4: Obregia, Brancoveanu, Piata Sudului sau in sectorul 6: Dr. Taberei, Valea Argesului, Valea Ialomitei. Daca sunt colegi ce au loc sa imparta un spatiu e foarte bun si asa. Orice ... Multumesc frumos, Vlad -
Traiasca nenea Jumba. Multumesc ! Asta era sfatul pe care-l cautam
-
Salut si La multi ani, In nebunia cautarilor pe acelasi subiect.. trebuie sa imi schimb si eu pistonul acum, am gasit cele de mai jos. Poate va ajuta. *sursa: http://www.motoxparts.co.nz/p/ktm-250-exc-piston-kit-wossner (tabul SPECS) " What size piston grade (A,B,C) would be advise able to fit to a used 2-stroke cylinder that is in good condition. It’s not hard to work out. 98% of the time a piston the same size, .01mm smaller or .01mm larger than the one that has been removed from the engine will work fine, as long as the cylinder bore is in good condition. (Read above what .01mm measurement is) Cylinder bores wear mostly right at the top at (ring wear). So over 80-90% the bore is normally unworn, this is where installing a too large of a piston to may course a problem (going from a A to a C) as it may decrease the piston to bore clearance in 80-90% of the bore below the minimum clearance required. What normally happens if a to large pitson is fitted the piston will lock/seize in the cylinder bore due to insufficient piston to bore clearance. It is better to have a bit more piston to bore clearance (-.01mm) than to have to less, as having to less the piston will seize in the cylinder and that is not good as it will destory the cylinder. That should be a no brainer when you think about! So the answer to what size should I purchase to install in my used cylinder? Is very simple - Any one from 1-2-3 below will be work fine (as long as the cylinder bore in good condition that is) 1 - The same size the piston that was removed will be fine 2- Piston that is .01mm larger = lets say the old piston was 66.35mm, than a 66.36mm piston will be fine in most cases. (say 66.35mm is a A size piston, you can use a B size 66.36mm) 3- Piston that is .01mm smaller = lets say the old piston was 66.35mm, than a 66.34mm will be fine. (say 66.35mm is a B size piston, you can use a A size 66.34mm) Note: piston grades go up in .01mm, most pistons A is the smallest grade, than B is only .01mm larger, and than C is .01mm larger than B. We could go on and on about piston to bore clearance, but above is all you basically need to know about selecting a piston. We try to make it easy for all to understand and not make out it is harder than what it is, some people like to make it is a big job but it is not at all. Two strokes have old long style piston skirts so .01 of a mm makes no different to performance, piston to bore noise or how long the piston will last. I know I used to grade piston to bore clearances and machine cylinders every day for 25 years. So I do know what I’m talking about. " La mine e al 3-lea piston (nou, cota A, si acum al 3-lea). Initial eram decis sa iau cota B, gasind pe foarte multe platforme recomandarea asta pentru motoare cu 50h + ... (a mea are 146h, primul piston schimbat la 80h). Acum parca as merge tot pe cota A. Banuind ca sunt destui ce s-au mai lovit de "problema" asta, va multumesc pentru opinie Sa ne auzim cu bine in noul an ! Vlad
-
Salut Andrei ! Cu riscul de a parea troller ... nu pot intelege un lucru. Mai e un pic si se face luna de cand iti bati capul cu subiectul. Colegii ti-au raspuns cat au putut de la subiect. In loc sa pari ca vrei sa dai lucrari de control s.a.m.d., nu e mai simplu sa dai o fuga pana la Jumba / Demonu' / R.A.M.S., in oricare ordine vrei, sa iti faca o diagnoza cum trebuie ? Nu trebuie sa faci si reparatia ... doar o diagnoza. Sunt unele lucruri pe care nu le putem rezolva singuri ... Nu de alta, dar poate vrei sa te dai si tu ceva vara asta ... Succes, si te asteptam la o tura cu 2T-ul.
-
echipament enduro cross
topic a răspuns lui Vlad_xev în adi_bul Discutii generale enduro si motocross
M-ai masurat ? -
SOFT ENDURO-CURTEA DE ARGES- "PRIETENEASCA " 100%
topic a răspuns lui Vlad_xev în ENDUROSTOREul COMPETITII OFFROAD 2014
Ce e cu procentele astea pe tine Vali ? Ai inceput sa te sperii si tu de ploaie ? Ne vedem sambata, pe ploaie sau uscat.. indiferent. -
SOFT ENDURO-CURTEA DE ARGES- "PRIETENEASCA " 100%
topic a răspuns lui Vlad_xev în ENDUROSTOREul COMPETITII OFFROAD 2014
.. si cu-ncredere m-am dus Multi anuntati, putini ajunsi. Multi din cei anuntati s-au speriat de ploaie. Eu am ajuns sa merg singur din toata gasca noastra.. ce sa vezi, nu a plouat . Relativ senin, fara ploaie pe traseu. Terenul excelent, grip cat cuprinde. A plouat ieri si un pic inainte de start azi dimineata, exact ce trebuia sa faca traseul interesant. Cateva coborari unde nu prea puteai sa stai calare oricat m-am chinuit. Ca si anul trecut, marcat la perfectie, trebuia sa fii orb sa te pierzi.. O zi frumoasa tare ! Vali & team: niste gazde exceptionale. Si acum visez la gratarul lor. Ne vedem pe 28.06. ! @ Vali: poate pe 28 dai si 2-3 speciale mai speciale pe urcare, ca pe coborare sunt -
SOFT ENDURO-CURTEA DE ARGES- "PRIETENEASCA " 100%
topic a răspuns lui Vlad_xev în ENDUROSTOREul COMPETITII OFFROAD 2014
noi venim maine 100%. -
SOFT ENDURO-CURTEA DE ARGES- "PRIETENEASCA " 100%
topic a răspuns lui Vlad_xev în ENDUROSTOREul COMPETITII OFFROAD 2014
Anul trecut a plouat toata noaptea inaintea turei. Chiar si in conditiile astea, a doua zi am reusit sa fac lejer traseul, vorba vine lejer ... in cca 6 ore. Si atunci eram incepatorul incepatorului (nu ca acum as fi mai breaz ) -
SOFT ENDURO-CURTEA DE ARGES- "PRIETENEASCA " 100%
topic a răspuns lui Vlad_xev în ENDUROSTOREul COMPETITII OFFROAD 2014
Abia astept ! Mi-a placut mult anul trecut, prezent si anul asta ... -
Donatii - DOAR OFERTE!
topic a răspuns lui Vlad_xev în csteliaul Discutii generale enduro si motocross
-
XMRaid Enduro Festival - Cislau 2014
topic a răspuns lui Vlad_xev în ness26ul COMPETITII OFFROAD 2014
O zi frumoasa, enduro cu adevarat. Nu ma asteptam ca namolul sa ne puna atatea probleme; e adevarat ca nu am fost nici la voi, nici la Monteoru pe namol si nu ma asteptam la asa ceva . Dar, la final de zi intradevar o experienta de neuitat. Ovidiu&team o organizare exemplara, bravo !!! Va multumesc pentru ajutor pe traseu, recunosc ca nu as fi terminat o tura fara sprijinul vostru. PS: nu stiu ce-ati pus in sarmalele alea, extraordinare ! -
Nop. Vezi poza mea. Dupa tubul asta descris de tine, vine un soi de ghidaj. Iesirea din Ghidajul asta e curbata, si in capat acolo se infileteaza capul ala de reglaj, pentru acceleratie. Eu am rupt portiunea unde se infileteaza .. in fine, nu vreau sa poluez topicul, noi doi putem discuta live pe subiect