Sari la conținut

adi_b

Super Membru
  • Număr conținut

    685
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SM
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    GasGas ec 200.
  • Numar Moto
    nemontat.

Vizitatori Recenți Profil

1.042 citiri profil

adi_b's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Deci Mani aduce Romania pe cea mai inalta treapta a podiumului: locul 1 la clasa Malle moto!!!! Locul 29 la general. Bravo! Bravo! Bravo! Inca o surpriză la acest Dakar e locul 1 la general,Honda! R.I.P Paulo
  2. Mani a zis ca a vrut sa se opreasca si el insa erau deja mai mai multi rideri opriti si 2 elicoptere,nu a stiut ca e chiar atat de grav. Ce link e asta?
  3. Da,din pacate Paulo sa dus.... Cu cateva etape in urma,dca nu ma insel ,cu doua isi schimbase motrul in mijlocul desertului. Butuza a abandonat. Mani Gyenes merge bine ,lider la clasa Malle Moto ,si 35 la general. Ma gandeam ca sunt mai multi fani Dakar pe forum,poate sunt dar sa demodat forumul cu ataea grupuri moto pe facebuci?
  4. Exists topic deschis pe subiectul asta?
  5. Oare cati km are motorul in 2019?
  6. Dupa 800 km merge perfect. Pt cine mai citeste postul.
  7. Da,l.am curatat cat am putut de bine,nu prea stau bine cu timpul sa reusesc sa il fac luana si bec. Dar am pus un filtru nou,cu corp transparent si o sa monitorizez in timp daca mai apare ceva rugina. Ce benzina folosesti 95,99?
  8. Era o expresie mai populara,ancraseaza bujiile,daca nu mai porneste si le dau jos sunt ude si dau scanteia pe langa electrod. Aseara am stat 5 ore pe motor,am dat jos carburatoarele,le-am curatat bine de tot,am vrut sa ii modific si nivelul benzinei dar plutitorul are corpul integral din plastic si nu am cum. Ce am gasit suspect a fost particule foarte fine de rugina,care s-au depus pe cuiul pontou si prin urmare nu cred ca imi inchidea bine si intra benzina in camera de ardere. Am schimbat filtrul,bujiile. Aveam bujii iridium,le.am curatat si am probat iar,si merg surprinzaror de bine,am lasat motorul sa merga cateva minute bune,dupa care le.am dat jos,numai una era mai uda dar acum pe pistonul nr 4. Probabil era mai obosita bujia respectiva. Nu am riscat si am pus bujii noi,Denso,ca idee astea denso nu au asa putetnica scanteie de noi cum au cele iridium folosite. Acuma ramane sa vad cum se va comporta.
  9. Sper ca e ok unde postez topiul asta. Motorul meu imi arde bujii in continuu pe cilindri 1 si 2. Carburatoarele le.am sincronizat cum arata in manual si nu cu manometre,de sunat suna f oj si relantiul e curat. Recent am reglat si supapele. Am schimbat si bobinele intre ele si face la fel. Ce sa verific? In plan am sa verific nivelul benzinei din carburatoare si cuiele pontou. Daca aveti vre-un sfat ,il astept.
  10. Mai greu cu vopsirea daca nu e spatiu adecvat dar sunt multumit. Urmeaza slefuirea cu 1500 si apa ,dupa polish. Am ramas placut surprins de pistonul de la Parkside.
  11. Enduro is my life,da ,am pus ,acuma vedem ce si cum ,si daca e sa fie mai lung raportul am sa pun 15. Multa lume am vazut ca se da cu 15-46. Voi ce raport aveti?
  12. Salutare,de origine sunt endurist dar dupa o ocazie unica am achizitionat o hinda cbr 600 f4 1999. Am dat 250e pe ea,are 30.000km. O sa pun poze treptat in functie de upgrade-ul facut. Poate primesc si ceva sugestii. De cand am luat-o am facut urmatoarele chestii: -curatat si sincronizat carburatoare -baterie noua -bujii noi -schimb ulei si filtre -manete noi,mai scurte( de la enduro mi se trage obsesia asta) -parbriz colorat -raport pinioane schimbat,mi se pare ff lunga in raport,am pus 14 in loc de 16 pe fata. Nu fac drumuri lungi doar plimbari ocazionale. Urmeaza sa o vopsesc pt ca e negru mat oribil. In curs de intinerire:
×
×
  • Creează nouă...