Shuriken
Membru-
Număr conținut
95 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Piatra Neamt
-
Motocicleta
Z1000 SX
Informații profil
-
Motociclete detinute
SV 650S 2002, Gsx-R k5 20Th Anniversary, FZ6 Fazer 2004 , Zx6-R 2008, Z1000SX 2011
Shuriken's Achievements
Newbie (1/14)
-
Am trecut ieri pe langa locul accidentului, cu vreo cateva minute dupa si nu intelegeam de ce erau masini de politie acolo. Acum am aflat.. R.I.P.
-
Ma bucur ca fosta mea motocicleta a ajuns la tine. Sa te bucuri de ea si sa faci cat mai multi kilometrii fara incidente Asfalt uscat !
-
Frumoasa jucarie si spor la achizitii. Poti sa-mi spui ce pret a avut busonul la ulei, ca arata interesant si cred ca m-ar interesa si pe mine unul pentru un K5. Poti sa-mi lasi un PM.
-
Erau dereglati doi senzori, STV-ul si STVA-ul. Dupa calibrarea lor (secretul il detine TNG ) si sincronizarea clapetelor de acceleratie Gixerul meu aniversar toarce ca un motan pe soba calduta TNG FTW ! He he he
-
Multumesc mult TNG. Un om cum rar e dat sa intalnesti. P.S. Se poate inchide topicul.
-
Se poate un numar de telefon pe privat TNG ?
-
Am reglat relantiul cand motorul era cald. Relantiul este inconstant, dupa ce s-a incalzit motorul, fluctueaza cand la 1200-1300 ture.. cand la 900. Se tureaza usor pana la rosu. Presupun ca sunt in regula stranse. Am sa verific inca odata acest aspect. P.S. Mi se pare ca are si un consum relativ mare pentru ca mi s-au innegrit destul de repede bujiile si da rateuri destul de des pe decelerare. Am uitat sa mentionez ca este un Gixxer 20Th Anniversary si are evacuare completa Yoshimura de fabrica
-
Salutare. Am un Gsxr de 600 din 2005 care imi face niste probleme. In momentul in care o pornesc la rece sta turata pana la 2000 de ture in jur de 1 minut maxim doua.. apoi scade relanti-ul pana aproape de 800-900 si da sa moara, desi temperatura motorului este in jur de maxim 20 grade . Uneori patesc acelasi lucru si la cald. Aveti idee ce poate fi ? Multumesc anticipat » Post actualizat in 21 Mar 2015 14:35 Am uitat sa mentionez ca revizia este complet facuta la ea.. inclusiv bujii schimbate si puse recent.
-
Am dat aproximativ 200 euro pe 3 carene, licitatie pe Ebay Germania. Erau putin scarmanate dar unde lucrez am service si cum imi place sa am motorul impecabil, mi le-au facut de zici ca-s noi.
-
Merge Link-ul. Am sa-l studiez inainte sa ma apuc de montat una alta. Eu as vrea sa-mi pun evacuare sub sa ..cum e la unele ninja-uri, daca nu ma insel dupa 2006. Am cautat ceva pe net, am gasit..dar nu arata asa cum as vrea eu. Cred ca am sa ma las pagubas si-o sa-i torturez pe astia din oras cu al meu Leo Vince carbon modificat. Eu la a mea nu mai zic cat am investit ..ca zicea lumea ca-s nebun, nu dau preturi dar insir unele lucruri : pabriz biondi negru, manete short lever, untertail custom, cumparat carene inferioare din germania ( am 3 carene - daca te intereseaza pot vinde 1) acum am luat amortizorul, vopsit electrostatic elemente de aluminiu, pentru lookul dorit.. etc. Lucruri care nu vor fi apreciate de un alt cumparator, ca tot o oferta de 1200-1300 euro o sa primesc. Pentru banii astia nici macar nu m-as sinchisi sa-i raspund la mesaj. >
-
Multumesc Vlad, Sincer sa fiu, n-am mai asteptam sa-mi raspunzi la intrebare si mi-am facut rost de amortizor de Zx6r 2004 la un pret super bun. Incerc sa-l montez zilele astea si sa ies putin cu motorul pe weekend..daca-mi permite vremea . M-ar bate gandul sa-mi fac si swap-ul pe fata, chiar daca este vreo cativa banuti, dar am inteles ca este un rulment de la furca de gixxer ( am impresia ca ce-l inferior - sper sa nu zic vreo bazaconie ), care nu este exact ca cel de SV - are alt diametru interior (parca). P.S. Nu merge link-ul pus de tine. P.P.S Vis-a vis de ce spuneati voi anterior, cu vandutul unui SV dupa ce ai bagat ceva bani in el, chiar nu merita sa-l dai pe "doi lei". Am simtit-o pe pielea mea cand am vrut sa-l vand ..si-am fost luat peste picior, pt ca erau niste poze ceva mai vechi decat cum arata acum motorul si na, forumul e plin de carcotasi . Am sa-l tin ca motocicleta de suflet, ca tine
-
Salutare, Am citit rand cu rand toate postarile voastre aici si sunt de-a dreptul captivat si bucuros ca am gasit niste pasionati de SV care sa se incumete sa il duca la nivelul urmator. Si eu am un SV din 2002 si am mers de cateva ori pe pista si vroiam sa-i fac niste modificari legate de suspensie si frane, ca intr-adevar, la capitolul asta are carente. Alt mortizor pentru spate nu se potriveste , decat cel de zx6r 2003-2004 ?
-
Genial proiectul si rezultatul este pe masura. Bravo !
-
Inca o iesire de la Piatra Neamt
topic a răspuns lui Shuriken în Mitrea Andreiul POZE & FILME din iesirile enduro
Frumos...taare frumos !!! -
Si cum se pot comanda de aici ? Cine aduce in Romania ?