Jump to content

vladf

Super Membru
  • Content Count

    1,389
  • Joined

  • Last visited

About vladf

  • Rank
    friendly hater

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 1290 SA-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Eliminator 250, SV650s, SV1000s, FZ1N, Downtown 200i, WR450f, R1200GS

Recent Profile Visitors

1,929 profile views
  1. Pe statiile alea Motorola iti vede si poza.
  2. Suna la politia glumelor.
  3. Unii spun ca e chiar recomandat, citeste opinia expertilor aici: http://www.daciaclub.ro/Condusul-serpuit-t92793.html
  4. In partea cu toba un brain cap doar.
  5. In cutia dreapta incape, e mai mare decat top case-ul. Ma gandesc ca unii poate locuiesc la bloc iar spatiul de depozitare nu e nelimitat. Uite, eu locuiesc la etajul 7 iar motocicleta o tin la 10 minute de mers pe jos de casa, daca as avea nevoie de side case-uri relativ frecvent, mi-ar fi incomod sa le tot montez/demontez.
  6. Dap, in setari la telefon sunt conectat la LC8 Dashboard, in setari la motocicleta zice ca e conectat la telefon dar totusi ambele aplicatii "KTM My Ride" si "Turn by turn" zic ca sunt not connected. Daca incerc comenzile de pe motocicleta zice "Check phone connection".
  7. Am incercat pe a mea si din pacate nu-mi merge, se pair-uiesc intre ele dar aplicatia nu vede ca fiind conectat.
  8. I-am pus niste culori inutile pe jante, inca nu sunt convins ca imi plac, parca arata mai bine ceva pe interiorul jantei.
  9. Incep sa cred ca tipul din GB pe care-l vazusem pe Stelvio anul trecut era extra precaut cu un motiv.
  10. A mea are sub 5000km, sunt care spun ca si la 600km bat suspensiile. O sa sun zilele urmatoare sa ma programez la o inspectie, oricum vreau sa merg sa-i activez si MSR-ul. Din ce am vazut, nu pare sa existe rezolvare, "asa face toate" dar poate am noroc si se mai rezolva din rulmentul de la jug. Deocamdata sunt incantat de ea, mi-ar fi placut Akrapovic-ul sa nu sune ca o toba stock sau macar silencer-ul sa fie detasabil.
  11. Mersi fain! Asta ar fi problema: https://advrider.com/f/threads/the-clunk-gremlin.1091715/ E plin netul de oameni care se plang iar KTM pare sa spuna ca e o caracteristica a suspensiei, e vorba doar de suspensia WP electronica. Oricum, avand garantie inca un an, urmeaza sa o duc la KTM sa vedem ce spun ei. @Patrick_M, se simte cel mai tare cand dai de o succesiune de bumpuri mici, de exemplu cum ar fi capat Calea Dorobantilor, intersectia cu Teodor Mihali, asfaltul ala denivelat dinainte de semafor. Chestia asta nu se intampla cand furca se comprima ori pe gropi/denivelari mari.
  12. Am gasit pana la urma ce-mi doream, 1290 SAS din 2019, am facut primii 500km cu el si sunt extrem de incantat. Pana acum doua chestii nu-mi plac la el, parbrizul pe care il voi schimba cu Givi si clunk-ul furcii cand se extinde la maxim, ultima ma gandesc ca n-are rezolvare. Intre timp, caut genti laterale originale KTM, daca stiti pe cineva care vinde, dati un semn.
  13. Cata frustrare. Eu vad cinci echipaje in poza, nu mi se pare nimic exagerat. Probabil au venit echipajele din zona plus un echipaj cu ceva superiori in accident fiind implicat un angajat. Probabil doua din ele au plecat destul de repede. Trei - cinci echipaje e normal sa apara la orice accident, unii dirijeaza traficul, altii iau masuratori, etc... Pe banii nostri, as prefera ca fiecare accident sa aiba un numar cat mai mare echipaje, de toate felurile. Uite cum arata o interventie altundeva pentru o masina care scotea fum de sub capota. Au venit in 10-15 minute 20+ echipaje.
×
×
  • Create New...