Jump to content

vladf

Super Membru
  • Posts

    1,575
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 1290 SA-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Eliminator 250, SV650s, SV1000s, FZ1N, Downtown 200i, WR450f, R1200GS, KTM 1290SA-S

Recent Profile Visitors

2,434 profile views

vladf's Achievements

  1. Pai motocicleta a venit cu cel original, i-am comandat Givi ca mai ajuta cu turbulentele dar luasem varianta touring si nu m-am asteptat sa fie atat de mare, s-ar potrivi cuiva spre 1.90 inaltime, eu la 1.80 vad prin el pe orice setare. No, asa ca n-am avut de ales decat sa comand si Givi-ul standard. Acu nu-mi dau seama daca nu cumva a fost si putin entuziasm din partea mea avand in vedere ca am si 3 evacuari
  2. Mersi de site, nu stiam de ei. Deocamdata astept sa vad daca a facut cineva upgrade la parbriz mai inalt si poate vrea sa scape de cel mic, daca nu, il iau nou... desi ar fi al 4-lea
  3. Salut, Caut sa cumpar un parbriz de R OEM pentru KTM 1290 Super Adventure 2017+
  4. ADJECTIVE 1. designed, built, or used for traveling off public roads, esp. on unpaved roads, trails, beaches, or rough terrain an off-road vehicle 2. taking place on such roads or terrain off-road racing 3. used for or suitable to an off-road vehicle off-road tires ADVERB 4. on a road or terrain other than a public road to travel off-road Poate tu nu, dar dupa cum cu siguranta nu te-ai prins, nu esti etalon pentru nimic decat in mintea ta. Avem inclusiv aici pe forum un 1290 care a scos timpi mult mai buni pe Adancata decat "raceri" cu pretentii. Miroase aici a besini de "motociclisti adevarati" de n-ai aer. Cu tine nu e niciodata competitie, iesi lejer pe primele 3 locuri oriunde pui degetul, suferi d'un crunt elitism.
  5. Nimeni: nimic. Posesor de orice altceva decat GS: hãhãhã nu poti face enduro cu GS-ul. Se tot bate apa-n piua despre cat de putin capabile sunt motoarele astea pe enduro cand nimeni nu zice ca ar fi de fapt capabile. Ideea este ca motoarele astea sunt de departe cele mai versatile solutii de pe piata, daca ai curajul si minim de pricepere, poti sa te joci o zi intreaga prin noroaie si paduri iar cand te intorci acasa il pui pe sport si-i dai sa zburde de razi de racerii cu gixxere, ah, si mai faci si restul de 500km pana acasa in confort. Binenteles, sunt "Jack of all trades, master of none" dar probabil acelasi lucru se poate spune si despre tine ca si rider. Pentru mine, dupa cateva motoare sport, mi-a fost clar de cand am luat GS-ul ca voi ramane la motoare din clasa asta cat timp nu am nevoie de ceva specializat (circuit, hard-enduro, etc...) sau devin sunday rider.
  6. Poza aia de mai sus reprezinta perfect definitia offroad-ului de fapt, acum ca tu vrei sa stie lumea ca ai gustat din hard-enduro si consideri tot ce e sub penibil... Ma duce cu gandul la genul care cand vrei sa-ti comanzi o Piadina, te convinge ca nu merita pentru ca nu se compara cu aia pe care a mancat-o el cand a fost in Milano. Motoarele astea, cu anvelopele potrivite sunt perfect adaptate pentru offroad cat timp intelegi ca nu sunt capabile de enduro. Iar adventure nu insemana ca trebuie sa fii Chris Birch pe vreun 300exc, inseamna s-o tai pe poteci neexplorate, sa campezi poate, sa iesi de pe sosele ori rute populare. Revenind la topic, cutiile Vario pe care le recomanda Cuki sunt chiar faine cu mentiunea ca sunt destul de bine mai grele decat cele de Alu, iar top case-ul are limita la 5kg fata de 10kg cat au majoritatea aftermarket. Referitor la accidente/motor scapat, s-ar putea sa iesi mai bine cu plastic. Cat timp nu e grav, plasticul se albeste/va ramane doar cu zgarieturi, cele de alu mari sanse sa le indoi si sa apara probleme de genul ca nu se inchide bine capacul sau ca intra apa cand speli cu jetul.
  7. https://www.wexphotovideo.com/blog/tips-and-technique/how-to-create-inception-style-drone-photography/
  8. Jantele cu spite sunt mai grele in general altfel am avea GSXR-uri pe spite, se folosesc pentru rezistenta lor, aliajul crapa. Pe GS, jantele de aliaj au 1kg(fata) si 1.5kg(spatele) in minus fata de cele spitate. Daca esti sigur ca nu il vei baga pe offroad, esti in regula cu aliaj, mai economisesti si ceva bani. Crashbar-urile, probabil ca si rezistenta sunt cam la fel, in schimb ca si finisaj, cele de la Touratech mi s-au parut cele mai faine, Wunderlich din cate stiu sunt de fapt Hepco & Becker care sunt chiar uratele. Referitor la genti laterale, vezi si la Heavy Duties, au un model slim pentru GS, capacitate vreo 35litri bucata.
  9. Mi-am bagat picioarele toata viata, o roata nu ma impresioneaza.
  10. Asta presupunand ca gasesti un sistem de la un producator care-si asuma ca produsul vandut e safe. Nu de alta dar citind printre comentarii vad asta: Stie cineva, frane in V se pot monta? Tot timpul mi-au placut mai mult decat discurile.
  11. Cum sa nu-ti legi casca de lene? Babaiatule...
  12. https://ktm-parts.ro/powerparts/116930-progressive-handlebar-damping-system-phds-ktm-sxs07125200.html Pentru KTM exista ceva de genul, nu pot sa iti spun cat de mult ajuta dar poate gasesti ceva asemanator.
  13. Probabil asa spun/au spus si altii despre cruise control. Ultima tura a fost destul de limitata ca numar de zile asa ca in prima si ultima am facut cate 800km, cam 600km de autostrada in care mi-ar fi placut grozav sa las cruise control-ul sa isi faca singur treaba cand voiam sa merg cu viteza traficului.
  14. @Ribo Mersi! @Adrian M. MultiStrada m-a atras pana am vazut-o in realitate, mi s-a parut meh de atunci incolo, e sub 1250 GSA pe lista mea care e la randul ei sub multe altele. Dar de data asta nu mai caut o motocicleta care bifeaza cat mai multe. Da, intrunirea e Harley. Mi s-a pus pata pe un cruiser, deocamdata generic, n-am studiat prea mult. M-a prins putin biciclitul si n-am mai prea avut timp de ture moto, in plus, am fost recent intr-o tura lunga prin Alpii Austriei si Dolomiti si mi-am dat seama ca pe fiecare urcare as fi preferat sa fi fost pe bicicleta. Deocamdata cel putin, pun touring-ul pe pauza.
×
×
  • Create New...