Jump to content

vladf

Super Membru
  • Content Count

    1,232
  • Joined

  • Last visited

About vladf

  • Rank
    friendly hater

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    R1200GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Eliminator 250, SV650s, SV1000s, FZ1N, Downtown 200i, WR450f, R1200GS

Recent Profile Visitors

1,693 profile views
  1. Combinezonul e in stare foarte buna, n-a avut parte de incidente sau cazaturi. Protectii umeri, coate, genunchi si buzunar pentru protectie coloana. Vine cu slidere incluse. Marimea 52, se potriveste unei persoane intre 1.70m - 1.80m si 70-80kg. Contact: mesaj privat pe forum sau 0752.171-178, Vlad. Locatie: Cluj Pret: 650 lei.
  2. Glumesti nu? In conditiile in care majoritatea dh-urilor pe care le intalnesti pe traseu au in jur de 20kg iar un xDuro electric 2019 are 24kg.
  3. Ideea e sa folosesti electric unde ai nevoie, nu intr-una, mai citeste odata exemplul meu de mai sus. In turele cu amici care nu au electric nici nu iau acumulatorul, tocmai deaia acumulatorul are doar 1100km. Deci concluzia ta ca ala ar fi punctul meu de vedere e gresit. Si intrebare, mergi la ski? Daca da, de ce folosesti telescaun/telecabina/teleski? De lenes? Poti urca cu skiurile/placa in spate, ce te opreste? La fel si cu bicicleta, daca merg la downhill, vreau sa fac downhill, nu vreau pentru fiecare 2km coborati sa urc alti 8km. Ideea nu e sa mergi 90km electric 100%, asa te poti uita de acasa la turul frantei sau sa iei o motocicleta, ideea e sa folosesti unde/cand ai nevoie, sa te ajute sa urci panta aia pe care altfel n-ai putea sa o urci sau sa te tii dupa amicii tai cu nivel mai ridicat de energie, etc... Ma repet, nu inteleg de unde ideea ca pica acumulatorii dupa 30 de incarcari si ma citez: "A mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul" Deci, trece pe 8 ani acumulatorul si autonomia inca e la 60-70% din cat era la inceput, asta pe o bicicleta care a costat 500 euro, despre ce vorbim?
  4. Aceeasi placere ca si cu orice alta motocicleta doar ca fara zgomot inutil si vibratii. Aceleasi chestii se ziceau si despre Tesla cand a aparut si uite ca lumea nu se mai intoarce la motoare conventionale. Ai incercat? Care e esenta? Intelegi ca poti opri motorul cand vrei tu? Pentru unii bicicleta e un mijloc de transport, nu doar distractie in timpul liber. Iti dau doua cazuri pentru care am vazut bicicleta electrica foarte utila. 1. Urcat dealuri pentru o tura de coborare prin padure. Unde ma dau eu pentru o coborare de 5 minute trebuie sa urc 8km cu diferenta mare de nivel si fiecare urcare dureaza 40-45 de minute cu pauza de 20-30 minute de revenire. 2. Parcurs distante lungi. Daca mergi la job cu bicicleta, probabil ai prefera sa ajungi cat mai repede si sa nu fi transpirat, plouat etc, o bicicleta electrica iti poate dubla viteza medie in anumite conditii. Exemplu aici: https://connect.garmin.com/modern/activity/3564303442 , cu vant din fata fara asistare nu puteam tine mai mult de 10kmh, ploaia m-a prins doar cand am ajuns acasa. Care pret nu si-l justifica? Bicicletele electrice ieftine se gasesc si la 2000 lei iar bicicletele cu autonomie mare pe la 1000-1500 euro. O bicicleta ieftina iti da 30km autonomie de asistare pe 2/3 din putere, a mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul. O bicicleta scumpa are 50-130km autonomie in functie e asistare, un acumulator nou costa 500euro si te tine cativa ani buni
  5. Sa fii sanatos si sa-ti repeti asta, important e sa-ti dai cu parerea, nu sa te informezi, pana acum iti iasa.
  6. https://www.quora.com/Tesla-owners-after-you-got-used-to-your-new-Tesla-was-it-worth-it-Would-you-buy-another-one-Why-or-why-not Acum ca suntem pe motociclism.ro, sa vedem ce parere au expertii despre automobilele electrie. Pana acum am inteles ca nu au autonomie, polueaza si se strica acumulatorii. Culmea, toate informatiile sunt pe internet, si anume: Tesla expects the battery to retain approximately 70% of its initial capacity after seven years or 100,000 miles (160,000 km). Ofera garantie 8 ani si pana acum s-a dovedit ca bateriile au retinut mai bine capacitatea de reincarcare decat s-a estimat initial. Referitor la poluare, presupunand ca ar polua per total la fel, e important ca poluarea sa fie eliminata din orase, din locurile unde locuiesc oameni. Daca ai locui intr-un oras unde electricele si hibridele incep sa egaleze ca numar automobilele conventionale ai intelege perfect. Nu stiu ce bicicleta ai cautat tu dar pe un HaiBike Sduro cu motor Yamaha dupa 2200km parcursi autonomia era de 50-60km pe Hi, 80-90 pe Mid si 120-130 pe Low.
  7. Daca tot n-a venit iarna, mergem mai departe. Am uitat sa precizez ca motocicleta are si alarma din fabrica. Si de data asta chiar intra la iernat, 68.000km.
  8. 1. E inmatriculata deja, deci eventual nu trece ITP-ul. 2. De ce n-ar trece ITP-ul?
  9. Daca te referi la cele de inchiriat, toate au nevoie kick. Si oricum, 80%? Eu zic sa fii mai atent ce e pe strada, 80% din trotinete sunt Xiaomi M365, restul sunt e-twow, ES1, ES2 si cateva prostii dinalea ce merg prea tare, majoritatea nu depasesc de fapt 25kmh. Nu toate, dar cele care au nu sunt autovehicule.
  10. Nu e considerat autovehicul pentru ca are nevoie de "kick" sa porneasca motorul, practic se porneste prin prin efortul utilizatorului, la fel cum nici bicicleta electrica nu e considerata autovehicul pentru ca e nevoie sa pedalezi pentru a folosi motorul.
  11. Nu am facut nimic special dar din ce am vazut lumea se plange ca nu functioneaza cablul cu care a venit, deci daca ai incercat cu cel din pachet, fa inva o incercare cu firul de la telefon. Daca nu, incearca sa verifici cu un multimetru daca ai tensiune pe conector.
  12. Spuse el, Ursuleinen, scris ca in buletin. Nimic mai simpatic decat un pseudo-inteligent, suficient de scolit sa analizeze psihologic un grup dar incapabil sa inteleaga ortografia limbii romane. Pari nehotarat ... sau schizofrenic.
  13. Desi solutia e faina, nu prea se potriveste decat daca ai SUV mare sau Pick-up. Marea majoritate a masinilor au capacitate de incarcare pe carlig de 85kg, pentru rack de genul ai nevoie de 300kg pe carlig.
  14. Si ai taiat 35% din pret la prima strigare, ce inseama arogantele ieftine :)))
×
×
  • Create New...