Jump to content

vladf

Super Membru
  • Content Count

    1,514
  • Joined

  • Last visited

About vladf

  • Rank
    friendly hater

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 1290 SA-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Eliminator 250, SV650s, SV1000s, FZ1N, Downtown 200i, WR450f, R1200GS, KTM 1290SA-S

Recent Profile Visitors

2,250 profile views
  1. Comparand cu un SV650 (V2) mi s-a parut extrem de enervant ER6-ul, vibra destul de tare ghidonul iar bordul intra in rezonanta cu motorul fix pe la jumatatea turatiei maxime. Nu as zice neaparat ca sunt deranjante dar nici ceva placut, iti mai amortesc putin degetele dupa drumuri lungi. Referitor la ABS, da, poti strange maneta fara sa sari in cap, un lucru destul de important la inceput cand probabil vei avea tendinta sa strangi maneta din panica.
  2. Adevaru-i ca asteptarile erau mici de tot, inca n-am intalnit profesor de sport care a ales meseria asta dintr-un alt motiv decat ca era prea prost pentru orice altceva.
  3. Ca sa "ieie" grade de ofiter trebuie sa termine ori Academia de Politie la zi ori aceeasi la fara frecventa pentru politistii in activitate. Se mai poate ajunge ofiter ca si profesionist, gen inginer it ori profesor de sport (Lucian, *wink*) angajat la un inspectorat.
  4. Drama queen. Dupa ce ti-ai vomitat frustrarile pe topicul asta si fata de acest "frate" motociclist decedat, tot tu de dai lovit cand iti spune unu ca esti dus cu bidonul. Ãia, da, din pacate. Dar cand te gandesti ca ãia ca tine ii educa pe viitorii politisti, nu te miri ca ajung cum ajung.
  5. Nimic, era zapada si pamant relativ moale sub. Foarte atent daca ai fi ai vedea o urma mica pe crash bar. Practic, e "cazut de pe cric", cum ar spune baietii.
  6. Cornering ABS n-am probat inca dar cornerning lights merg si pe jos.
  7. Imi vine greu sa cred, pasionatii de Harley cauta modelele "adevarate", cruiserele mari care vibreaza si nu au foarte multa tehnologie. In Europa, Pan American-ul e D.O.D. iar piata din SUA e in scadere, precum si popularitatea HD. Din punctul meu va fi un fel de Moto Guzzi V85, stii ca exista si ai vazut-o candva, undeva, ti-ar placea dar nu ti-ai lua.
  8. Am configurat noul 1290 si vine pe la 24700e cu toate ornamentele PowerParts, bare de protectie, TechPack, cutiile KTM si sa PowerParts. Sensibil mai ieftin decat un Multistrada dotat similar. Ca design, as alege KTM-ul in fiecare zi. Carena frontala supradimensionata a Ducati-ului si pozitia inghesuita nu ma atrag deloc. Ca si confort, mi se pare ciudat ce spui, am facut 12k km in 5 luni, cel mai lung drum cu pasager si bagaje fiind de 15 ore, nici eu nici pasagerul n-am avut cosmaruri. Dupa primii 150km deabea daca-mi activez inapoi TC-ul.
  9. Senzational. Incredibil. Cata cunostinta intr-un singur om. Am spus ca s-a facut prea mare, n-am spus in cat timp, nu? Daca ai avea un lant care se intinde in 3000km, ai zice ca e un lant de rahan dar daca s-ar intinde in 30.000km ai trece cu vederea si ai considera ca e normal, e consumabil. Sparge-ti semintele in alta parte.
  10. E important sa vezi ce forma ai nevoie, s-ar putea cele de la Icon sa nu iti vina. De lasat, da, se lasa mult. Am avut un Airframe acum cativa ani si la ceva vreme s-a facut prea mare.
  11. Stare excelenta, folosita foarte putin pe motor (3000km), cumparata de la Dementor. Fara zgarieturi sau urme de uzura, protectia termica de carbon a fost infoliata din prima zi. Se livreza in cutia originala. Compatibilitatea cu alte modele poate fi verificata aici: https://ktm-parts.ro/powerparts/45386-akrapovi-slip-on-line-ktm-6070597900033.html Locatie: Cluj Contact: PM si numar de telefon pe PM. Pret: 600 euro
  12. Incearca sa umfli o anvelopa cu gura, explicatia e in postul lui easy. Eu il folosesc la bicicleta, trotineta, moto si masina, e un compresor foarte bun.
  13. Intre timp am dat Mini 2-ul de un perete, adica ma rog, s-a dat, zburam aproape (~1m) de un bloc si la un moment dat a pierdut vreo 5 sateliti si a virat dreapta, s-a dat destul de tare de perete, si-a ciobit elicile, s-a rabatat un brat si s-a zbatut pe jos pana s-a oprit. Ma declar impresionat de cat de rezistanta e, i-am deschis bratul, am pus-o pe pamant si Take off! A zburat lejer, tremura doar putin dar s-a rezolvat dupa ce i-am pus elicile noi. Concluzia, atentie incepatorilor cand va apropiati de cladiri.
  14. Cu placere, daca le mai prinzi la pret bun eu zic sa incerci, confortul e mult peste mansoane incalzite.
×
×
  • Create New...