Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


vladf

Super Membru
  • Content Count

    1,130
  • Joined

  • Last visited

About vladf

  • Rank
    friendly hater

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    WR450f

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Eliminator 250, SV650s, SV1000s, FZ1N, Downtown 200i, WR450f

Recent Profile Visitors

1,374 profile views
  1. Bun, usturoi si noroc e tot ce-mi trebuie, liber la incarcat in rest :)) De cantar nu-mi fac griji, sunt bagaje multe si voluminoase, nu grele. Nu stiam doar daca e in vreun fel limitat cat poti sa incarci masina, gen daca e problema sau nu ca luneta e acoperita sau daca legal am voie sa umplu masina pana in spatele scaunului, ca o duba. Stiam eu c-am intrebat in locul potrivit :))
  2. Pana la urma, din ce vad, masina are in dotare si suporti pentru montare plasa in spatele scaunelor, deci asta-mi rezolva problema. Mersi de raspunsuri!
  3. Deocamdata da, n-am in plan sa revin in viitorul apropiat/indepartat.
  4. Pe scurt, umeaza sa plec din tara si am de gand sa fac asta cu masina personala pentru a-mi putea transporta mai usor toate prostiile ce le-am adunat de-a lungul timpului. Oare ar fi problematic sa traversez Ungaria - Austria - Germania - Olanda cu o masina break incarcata, a.k.a. cu bancheta rabatata si bagat in ea in nesimtire? Exista legislatie in sensul asta? Stiu ca la un moment dat, prin Germania politia oprea si oferea plase despartitoare pentru cei care nu aveau montate dar cam atat.
  5. Taxele nu se pun neaparat pentru a face ceva din banii adunati, se pun pentru a descuraja cumpararea, folosirea si producerea vehiculelor poluante. Hai sa iti dau un exemplu: Opel Insignia GSI (2.0 diesel bi-turbo), de la 32.900 euro in Romania. ( https://www.opel.ro/autovehicule/passenger-cars/all_vehicles.html ) Acelasi Opel Insignia GSI (2.0 diesel bi-turbo) in Olanda costa... de la 74.999 euro. ( https://www.opel.nl/apps/Configurator/Insignia/Default.aspx?series=GSI#configurator/public/start ) Oare ce fac Olandezii cu banii incasati de pe taxe? Nimic, ca nu da nimeni banii pe Insignia cand o Tesla costa 60.000
  6. Aici standardele, pe scurt, da, sunt putin diferite, pentru motociclete fiind mai putin restrictive. https://www.transportpolicy.net/standard/eu-motorcycles-emissions/#Euro_4_and_5 Aici te contrazic. Euro 2 are limita la 5.5g/km. Euro 3 are limite de emisii de CO la 2.3g/km, Euro 4 in schimb, are limita setata de CO la 1g/km. Diferentele se pastreaza si la HC si NOx. Avand in vedere ca majoritatea masinilor dupa 2000 sunt euro 4 (benzina) iar parcul auto din Romania are o vechime medie de 16.2 ani, inseamna ca media e Euro 4. Ei, hai sa numaram cate motociclete sunt macar euro 3, si din ele cate mai au catalizator (deci fara euro). Pentru amuzamentul tau, refa calculul cu urmatoarele date, motocicleta euro 2 vs masina euro 4, consum de 5% pentru motocicleta si 12% pentru auto.
  7. Sa incerci sa dai peste nas cuiva cu un selfie cu motoarele altora e tastaturism de alt nivel.
  8. Foarte faine locurile, o mica sugestie daca-mi permiti, deschizi prea tare umbrele si aplici prea mult sharpness. devine obositor sa privesti pozele. Succes!
  9. Degreseaza foarte bine si din ce am vazut nu pare sa atace plastice sau sa pateze aluminiu. Se gaseste in Lidl la aprox. 5 lei, ca si Insect Remover.
  10. vladf

    Accident pe A3

    ă... nu chiar. Uite, Grossglockner. Stalpisori de beton si hău imediat dupa, sute de metri de hău. In rest, perfect deacord cu taxarea, as prefera sa platesc 30 euro sa urc TF-ul pe asfalt curat, sa opresc intr-o parcare amenajata, sa pot sa-mi las echipamentul in lockere si sa mananc undeva civilizat.
  11. Nu a fost niciodata 800 euro, pretul ei de lista a fost 599 euro (UVP), redus probabil dupa primele 6 luni spre 400 euro, asta daca s-a vandut vreodata la banii aia macar. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, gasesti informatiile astea pe forumurile de profil din Germania. Referitor la cel ce vinde bicicleta aia pe ebay, daca urmaresti putin forumurile (si feedback-ul lui) vei vedea ca nu vinde "doar o bicicleta" ci vindea in masa bicicletele astea, deci probabil din fabrica. Referitor la bicicleta, o fi cea mai buna, nu stiu. Pe mine m-a zgariat doar incercarea asta de a atrage neinitiati cu sume fabuloase, gen tiganii care-ti vand cutite in parcare la 150 lei cu eticheta de 300euro.
  12. https://www.ebay.com/itm/28er-Cycletool-static-race-Alu-Rennrad-Fahrrad-Mod-2016-ehemal-UVP-599-EUR-/351326933237 Nu trebuie sa o dai la jumatate, ceri cat vrei pe ea. Eu combat doar cei 800 euro dati... suntem deacord amandoi ca n-ai dat atat, asa-i?
  13. E 350 euro noua in Germania. Eu nu zic ca n-ai dat 800 euro... dar sunt absolut sigur ca n-ai factura de 800 euro pe ea In Germania, la 800 euro cumperi bicicleta noua echipata cu 105 si furca de carbon. https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-r1-105-713829
×
×
  • Create New...