Jump to content

vladf

Super Membru
  • Posts

    1,640
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 1290 SA-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Eliminator 250, SV650s, SV1000s, FZ1N, Downtown 200i, WR450f, R1200GS, KTM 1290SA-S

Recent Profile Visitors

2,607 profile views

vladf's Achievements

  1. Presupunand ca in final ar fi exact aceleasi emisii, nu consideri un mare beneficiu faptul ca ele nu intra direct in plamanii tai?
  2. Eu nu am vazut nici un SM in realitate care are roti pe 17inch si camere, toate jantele sunt tubeless ready iar costul nu e mare. Am avut ceva Excell fara camere pe WR.
  3. Scuze ca raspund tarziu, acum am vazut doar mesajul. Aplicatia e foarte picky, am urmarit o gramada de tutoriale sa fiu sigur ca nu fac nimic gresit dar merge prost si atat. Problemele pe care le-am gasit eu intr-o ora de teste au fost asa: - Uneori nu vrea sa porneasca active track pentru ca e prea jos, adica la vreo 10m, alteori porneste fara probleme. - Porneste active track-ul dar drona nu misca deloc, te urmareste pe ecran si te pierde cand ii iesi din campul ei vizual. - Am patit sa faca doar miscari de rotatie, te urmareste dar nu vine dupa tine, practic te pierde cand incepi sa te indepartezi. - De multe ori incepe active track-ul si te cauta haotic, cand isi da seama ca te indepartezi in lateral incearca sa compenseze si se intoarce prea brusc si te pierde in directia opusa. - Dintre toate problemele cea mai nasoala a fost ca am pierdut comunicatia cu drona de doua ori, din fericire era doar in hover, altii au patit in mers si au ramas fara ele. Acum, ca sa ofer datele complete, contrast in subiect (eu) si mediul inconjurator era destul iar aplicatia DJI facea track perfect in Quickshot.
  4. Nu prea cred, Mini 3 e in total alta gama de pret fata de Mini 2 la momentul lansarii. Cred ca ar fi mai multe sanse sa lanseze un Mini 3 non pro dupa epuizarea stocului de Mini 2. Prin vara ma gandesc sa iau si eu un 3, am asteptat mult ca SDK-ul sa suporte si Mini 2 (pentru Active Track) si am cumparat Litchi in momentul in care au anuntat suportul, aplicatia fiind o mare mare dezamagire am si vandut drona asteptand 3-ul cu Active Track nativ si portrait mode.
  5. Stiu ca-ti plac bullshiturile astea "SOCANTE" dar... Utilajul ala poate ridica 35 tone, adica 70.000 pounds, ceea ce inseamna ca duce 500.000 pounds in 7 treceri. Acum trecand mai departe: Presupunand ca extragem 60.000 tone de litiu din 25 milioane de tone de pamant excavat (am luat media) asta inseamna 416 tone de pamant excavat pentru tona de litiu adica 416kg de pamant excavat pentru 1kg litiu. Ar insemna undeva la 5 tone de pamant excavat pentru 12kg de litiu, cat e necesar pentru o baterie de 70kWh. Ceea ce inseamna ca intr-o trecere, un CAT dinala poate ridica echivalentul a 7 baterii de Tesla. Binenteles ca astea sunt calcule extrem de simpliste dar ce scrie sub imaginea pusa de tine e clar o mizerie facuta sa-ti casti gura si sa zici "ai sa-mi bag in ele electrice". Daca am gresit vreun calcul, mi scuzi.
  6. Nu doar ca nu ramane blocata, ea e gandita sa nu ramana blocata de fapt, ma rog, asa sunt gandite furcile mai scumpe, au un sistem de blow-off cand forta aplicata e prea mare. Cele ieftine se pot strica in schimb.
  7. A folosit cineva asa ceva? https://www.amazon.com/BPA-Racing-Motorcycle-Chain-Slack-Adjuster/dp/B085MM81R8/ref=asc_df_B085MM81R8/?tag=hyprod-20&linkCode=df0&hvadid=507996238788&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=3895562623547004703&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9023859&hvtargid=pla-1289693815827&th=1
  8. Pai motocicleta a venit cu cel original, i-am comandat Givi ca mai ajuta cu turbulentele dar luasem varianta touring si nu m-am asteptat sa fie atat de mare, s-ar potrivi cuiva spre 1.90 inaltime, eu la 1.80 vad prin el pe orice setare. No, asa ca n-am avut de ales decat sa comand si Givi-ul standard. Acu nu-mi dau seama daca nu cumva a fost si putin entuziasm din partea mea avand in vedere ca am si 3 evacuari
  9. Mersi de site, nu stiam de ei. Deocamdata astept sa vad daca a facut cineva upgrade la parbriz mai inalt si poate vrea sa scape de cel mic, daca nu, il iau nou... desi ar fi al 4-lea
  10. Salut, Caut sa cumpar un parbriz de R OEM pentru KTM 1290 Super Adventure 2017+
  11. ADJECTIVE 1. designed, built, or used for traveling off public roads, esp. on unpaved roads, trails, beaches, or rough terrain an off-road vehicle 2. taking place on such roads or terrain off-road racing 3. used for or suitable to an off-road vehicle off-road tires ADVERB 4. on a road or terrain other than a public road to travel off-road Poate tu nu, dar dupa cum cu siguranta nu te-ai prins, nu esti etalon pentru nimic decat in mintea ta. Avem inclusiv aici pe forum un 1290 care a scos timpi mult mai buni pe Adancata decat "raceri" cu pretentii. Miroase aici a besini de "motociclisti adevarati" de n-ai aer. Cu tine nu e niciodata competitie, iesi lejer pe primele 3 locuri oriunde pui degetul, suferi d'un crunt elitism.
  12. Nimeni: nimic. Posesor de orice altceva decat GS: hãhãhã nu poti face enduro cu GS-ul. Se tot bate apa-n piua despre cat de putin capabile sunt motoarele astea pe enduro cand nimeni nu zice ca ar fi de fapt capabile. Ideea este ca motoarele astea sunt de departe cele mai versatile solutii de pe piata, daca ai curajul si minim de pricepere, poti sa te joci o zi intreaga prin noroaie si paduri iar cand te intorci acasa il pui pe sport si-i dai sa zburde de razi de racerii cu gixxere, ah, si mai faci si restul de 500km pana acasa in confort. Binenteles, sunt "Jack of all trades, master of none" dar probabil acelasi lucru se poate spune si despre tine ca si rider. Pentru mine, dupa cateva motoare sport, mi-a fost clar de cand am luat GS-ul ca voi ramane la motoare din clasa asta cat timp nu am nevoie de ceva specializat (circuit, hard-enduro, etc...) sau devin sunday rider.
  13. Poza aia de mai sus reprezinta perfect definitia offroad-ului de fapt, acum ca tu vrei sa stie lumea ca ai gustat din hard-enduro si consideri tot ce e sub penibil... Ma duce cu gandul la genul care cand vrei sa-ti comanzi o Piadina, te convinge ca nu merita pentru ca nu se compara cu aia pe care a mancat-o el cand a fost in Milano. Motoarele astea, cu anvelopele potrivite sunt perfect adaptate pentru offroad cat timp intelegi ca nu sunt capabile de enduro. Iar adventure nu insemana ca trebuie sa fii Chris Birch pe vreun 300exc, inseamna s-o tai pe poteci neexplorate, sa campezi poate, sa iesi de pe sosele ori rute populare. Revenind la topic, cutiile Vario pe care le recomanda Cuki sunt chiar faine cu mentiunea ca sunt destul de bine mai grele decat cele de Alu, iar top case-ul are limita la 5kg fata de 10kg cat au majoritatea aftermarket. Referitor la accidente/motor scapat, s-ar putea sa iesi mai bine cu plastic. Cat timp nu e grav, plasticul se albeste/va ramane doar cu zgarieturi, cele de alu mari sanse sa le indoi si sa apara probleme de genul ca nu se inchide bine capacul sau ca intra apa cand speli cu jetul.
×
×
  • Create New...