Sari la conținut

alcalu

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    GSX R 600 K1 / DRZ 400S K1

alcalu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pe mine m-au oprit in urma cu o saptamana la Unirii, au blocat toata circulatia sa ma traga pe dreapta de pe banda a treia, zici ca eram dat in urmarire prin Interpol! Cica era "actiune de verificare a documentelor deoarece s-a constatat ca multi conducatori moto nu le au asupra lor", opreau tot ce trecea pe doua roti. Tu pe unde erai cand ti-au luat talonul?
  2. Salutare tuturor, Am o intrebare cu privire la ''iernat'', este sau nu indicat sa mai pornim din cand in cand motoretele pe parcursul iernii? Mentionez ca mea sta in garaj neincalzit, am scos bateria si am bagat-o la loc cald si uscat, daca am inteles corect ar fi indicat sa o si incarc din cand in cand. Intreb de pornit pentru ca m-au pus pe ganduri niste postari anterioare legate de uleiuri, vascozitati si uzura care apare la pornirea motorului, ma gandesc ca daca sta ''pe uscat'' pana la primavara... Invatati-ma Sarbatori Fericite!
  3. Salut, Te pot ajuta cu toba stock de K1
  4. Salutare tuturor As da oricand 10 lei ca sa vad pe viu ceea ce era in parcarea de la SMAEB. Daca ceea ce era in hala de la Romaero poti sa vezi oricand online, ceea ce era afara nu avem ocazia sa vedem prea des in Romania, m-am plimbat cu mare placere printre ele si le-am admirat pe fiecare in parte indiferent din ce categorie faceau parte. Am vazut pe multe dintre ele pasiune, pasiunea proprietarului si stim cu totii ca pasiunile costa multi bani si mult timp.
  5. Daca am inteles corect, te referi strict la clema, imi dau seama ca probabil nu am fost destul de clar, e rupta toata urechea deci nu as avea pe ce sa construiesc clema, oricum, ingenioasa ideea. o sa incerc varianta lui TNG. Va multumesc pentru sugestii.
  6. nu sunt strain de scule, asa voi face.
  7. Salutari tuturor. Apropos de surubele... scriam duminica trecuta ca am doua suruburi lipsa la carene dintre care unul datorita clemei de prindere de pe ram-air, asa era de cand am luat motorul, rupta. Imi puteti spune va rog daca exista si alta varianta in afara de inlocui ram-air-ul?
  8. Mi-a permis timpul fiind duminica Multumesc pentru urari, la fel va doresc si eu tuturor. stiam eu ca nu sunt sigurul. Intr-o gafa asemanatoare am rupt si eu oglinda din dreapta, nu s-a mai inteles nimeni cu mine in ziua respectiva de suparat ce eram.... Nu am vrut decat sa impartasesc si altora ce am patimit, sunt convins ca mai sunt si altii care citesc forumul fara sa intervina si poate mai invata de ce anume sa se fereasca. Despre colegul meu pot sa-ti spun ca a fost in ceva timp in coma profunda si ca apoi a fost reconstruit ''piesa cu piesa'' de medicii ortopezi de la Budimex + 1 an de stat in pat. Consider ca a avut un noroc imens pentru ca singurele sechele sunt de ordin fizic, altfel este intreg la minte, lucid si e cel mai bun din echipa lui. Si eu am fost salutat de odata de un choperist si evident ca i-am raspuns, nu vad de ce nu as face-o dar am citit tot felul de tampenii pe tema asta.
  9. Salut TNG si respect pentru tot ce am citit despre tine. Citesc forumul inca din iunie anul trecut cand mi-am facut elan si am luat ''A''-ul. Stiu ce se vor grabi toti sa spuna, K1 pentru primul motor e prea mare, prea puternic, etc..... nu va contrazic, ideea este ca nu am 18-20 ani cu hormonii in fierbere, am luat-o usurel, i-am acordat respectul cuvenit si la fel am de gand sa si continui, nu mi-am luat motor ca sa demonstrez cuiva ceva, l-am luat ca sa ma simt eu bine si trebuie sa va spun, asa cum spun tuturor, ca ma simt extraordinar de fiecare data cand ma dau, n-o sa uit niciodata cum m-am simtit cand m-am dat jos dupa prima tura (care n-a durat mai mult de 15 min.) ). Poate pe unii o sa-i plictisesc cu povestea mea dar mie mi-a placut intotdeauna sa citesc povestile altora, din fiecare am mai invatat cate ceva asa ca o voi scrie si eu pe a mea. De ce am ales vitezana? Pentru ca asta mi-a placut cel mai mult dintre cele pe care scoala de soferi mi le-a prezentat. Am inceput prima lectie pe un stramos enduro, Honda XR 125 parca, a fost ok, am continuat cu un chopper Suzuki Marauder de 250, imi placeau mult motoarele chopper dar cand m-am dat pe el am simtit un puternic sentiment de PLICTISEALA. Apoi a urmat minunea, Honda CBR 125, ALTA VIATA, m-a dat pe spate desi (stiti cu totii cum sunt motoarele de scoala) era o drujba pe care inainte sa-mi vina mie randul sa ma dau pe ea, o busise frontal o gagica in poligon Am terminat scoala pe un Suzuki GS 500 pe care am dat si examenul. M-am abtinut maxim si am tinut neaparat sa ma vad mai intai cu permisul in mana si abia apoi sa acihizitionez motorul, nu ma dau banii afara din casa asa ca bugetul era de 2000 de Euro cu eventualitatea extinderii cu greu la 2500 cel mai probabil prin credit. Din pacate nu aveam prieteni ''motoristi'', doar un mult mai tanar coleg de serviciu care dupa ce si-a rupt toate oasele, mai putin doua, intr-un accident de motor (clasic, avea peste 200 kmh si i-a taiat unu' cu masina calea) mai stie cate ceva despre acest domeniu si mi-a mai dat cate un sfat dar fara sa se implice prea mult. El mi-a vorbit despre Suzuki ca fiind un motor fiabil si care mi s-ar potrivi desi mi-a spus si el ca e cam mult sa incep cu motor de 600. I-am spus si lui ce le-am spus tuturor, ca nu ma grabesc nicaieri si ca nu am nimic de demonstrat nimanui. Si uite-asa am ajuns la partea in care sunt convins ca toti veti spune ca am fost inconstient, n-o sa va contrazic dar asta e, ce e facut nu se mai poate sterge. Ma setasem clar pe GSXR 600 K1-K3, motivul fiind injectia, citisem pe ici pe colo ca la carburatie problemele ar fi mai multe si mai dese, o fi sau nu adevarat, voi stiti mai bine. Am vazut un prim motor in bucuresti, un K1, nu combinatia clasica alb-albastru, cel cu negru, albastru si galben, in poze arata extraordinar, in realitate mai trecuse ceva timp peste motor, cauciucurile erau mai uzate, aparusera si niste zgarieturi dar nu astea au fost problemele care m-au facut sa nu-l iau, in fond luam un sh de 11 ani, n-avea cum sa arate perfect dar frana spate era moarta, furca plangea pe ambele parti, pe ambele parti ale motorului se scurgeau diverse si erau probleme si cu actele, era radiat de doi ani din Teleorman dar nu era inmatriculat in Bucuresti plus povestile pe care mi le-a spus vanzatorul mi-a mirosit foarte urat si am renuntat, mai ales ca cerea 2500 + actele, RAR si toate alea.... dar am ramas cu gandul la combinatia respectiva de culori. Am vazut apoi un anunt pentru un K1 identic, cerea 2200 pe el, inmatriculat si cu ITP valabil, cu minciunile de rigoare, gen vopsea, carene, stickere originale, 22.000 km, si toate consumabilele schimbate de 400 km, in poza arata de vis.Si unde credeti ca era motorul? La Alba Iulia!! Si ce credeti ca am facut?? Am sunat, am intrebat daca pretul este fix, mi s-a spus ca negociem, ne-am inteles la 2000 si ghici ce? (aici veti spune ca am fost inconstient) M-am dus singur la Alba Iulia (chiar nu aveam cu cine sa merg si oricum nu avea cine sa ma ajute in acest sens) sa-l vad si l-am si luat. O sa sar peste cateva detalii care nu cred ca sunt foarte importante, o sa va spun ca am dat o tura cu el, e total aiurea sa zic ca mi s-a parut ca merge ok in conditiile in care habar nu aveam cum sa masor asta, am vazut totusi un semering plangacios la furca, un surub lipsa la carena in rest arata binisor. L-am adus acasa intr-un microbuz, totul s-a intamplat in 24h. Acum urmeaza partea ''interesanta'' a povestii, mai exact ce am aflat cand am ajuns in cele din urma pe langa oameni care se pricepeau (mai mult sau mai putin as zice eu si mai mult sau mai putin binevoitori). Mai exact, mi-am dat seama din acte ca jegul ala care mi-a vandut motorul era de fapt samsar, avea motorul de cateva luni, proprietarul anterior era de prin zona Moldovei. Am facut actele, am inmatriculat-o si apoi m-am apucat sa vad ce e de facut la ea. nestiind pe nimeni, am cautat un service mai aproape de casa, imi era teama sa ies din prima in trafic, (ieseam noaptea pt ca era mai racoare si mai liber) si asa am ajuns la Kawa Motors pentru a rezolva scurgerea de la furca. Am facut programare si cand am ajuns, m-au intampinat niste fetze destul de dubioase daca ma intrebati pe mine, dar asta era, n-aveam alternativa. S-au uitat baietii la motor, au vazut scurgerea, s-au mai uitat la motor, au zis ca arata f bine pentru varsta lui si au zis hai sa-i dam o cheie. Cand a pornit, au tresarit toti si s-au uitat unii la altii, evident ca m-am panicat un pic, au luat o carpa, au astupat esapamentul cu ea si ghici ce? A murit motorul!! ''merge in trei'' zice unul dintre ei, m-am prins ca e vorba de pistoane/cilindri. Ok, zic, e grav? Zice, nu stiu, trebuie vazut, cel mai probabil trebuie schimbate bujiile!! Ok, zic, vedeti si imi spuneti ca de-aia l-am adus la voi. Am plecat si m-am intors a doua zi, asa cum mi-au spus cei de acolo. Evident ca ma asteptau cu alte ''noutati'' gen: motorul fusese tavalit bine pe partea dreapta, cadrul de bord era usor indoit pe partea dreapta si unul din capacele din dreapta fisurat, evident ca mi-a picat fatza dar pana la urma ce mai puteam face? Am aflat ca macar la capitolul ciclistica nu sunt probleme si ca nu risc sa imi rup gatul pe ea, mai trebuia schimbat si discul de frana de pe spate care era varza, in rest ulei, filtre si placute fusesera intr-adevar schimbate recent. Si bomboana de pe coliva, desi imi schimbasera bujiile si mi-au cerut evident si banii pe ele, motorul mergea tot in trei pentru ca nu-i dadusera de cap. M-a suparat faza asta, cum adica, ai schimbat bujiile, merge tot in trei dar tu ma taxezi?? Pai daca ai vazut ca nu merge, de ce le-ai mai pus si de ce nu ai rezolvat problema, puneai mana pe telefon, ma sunai si imi spuneai, bre, uite cum sta treaba, o facem sau nu, mi s-a parut lipsa totala de profesionalism si am zis ca nu mai calc ever pe la ei. Le-am platit ce era de platit si am plecat, am vazut ulterior ca am ramas fara inca un surub la carena iar acel surub lipsa pe care il vazusem cand am luat motorul era de la clema airboxului dreapta, rupta evident. O sa mai sar peste cateva detalii si o sa va spun ca am ajuns la un nene mecanic, care a constatat ca una din supape era blocata si trebuie schimbata, am comandat piesa noua cu tot ce trebuie, pentru ca mi-a recomandat sa nu iau sh pt asa ceva, a inlocuit ce era de inlocuit si acum merge in patru. O sa va mai spun ca in ciuda celor intamplate, sunt mandru de motoreta mea, sunt incantat ca o am si sper sa nu am ''evenimente'' neplacute pe ea. In incheiere, TNG, ca sa-ti raspund la intrebare, ma agit cu manualul de utilizare pentru ca, desi acum stiu mai multe decat anul trecut, in continuare conder ca stiu mult prea putine despre ceea ce inseamna fenomenul moto, utilizarea unei motorete si desi iti dau dreptate legat de informatiile pe care le contine manualul de service, am citit un manual de utilizare de la hayabusa (pe ala l-am gasit) si am aflat multe noutati despre modul de utilizare. Cum spuneam, nu am avut de la cine sa invat si tot ce am invatat, am cam invatat singur. Poate reusesc sa va si amuz un pic spunandu-va ca nici macar nu stiam ca motoristii se saluta ) si ma miram ca boul de ce dracu ma saluta aproape toti cei cu care ma intersectez )) de unde naiba ma cunosteau?? )) Am mai aflat ulterior ca chopperistii nu-i sufera pe vitezani!!! si alte aberatii de acelasi gen, ceea ce mi se pare o tampenie, fratilor, e loc pentru toata lumea!!! Am sa inchei cu o teorie pe care o am inca de cand am facut scoala de soferi pentru B, ''Scoala de soferi nu te invata sa conduci, te invata doar sa iei examenul pentru permis, de condus inveti sa conduci abia in anii urmatori''. Respect tuturor si sa vina odata vremea buna
  10. Salutare, Ma alatur si eu voua cu un GSXR 600 K1 si vin cu o rugaminte la voi, ma poate ajuta cineva cu un User's Manual pentru motoreta mea? Am tot cautat online dar nu am gasit decat manualul de service.
×
×
  • Creează nouă...