Sari la conținut

Stefan.G-P

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti si prin imprejurimi
  • Carnet moto din
    27.11.2012
  • Motocicleta
    Hornet 07
  • Numar Moto
    Tip C

Informații profil

  • Interests
    Munte

Stefan.G-P's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Si la hornetul meu (2007, injectie) creste temperatura cand stau pe loc. In mers sta la 78-79*, cand opresc la semafoare, stopuri etc urca pana la 102-103 si cupleaza ventilatorul. Vara trecuta, la 35* temp. exterioara, in mers statea la 80*, pe loc la 105. In oras atinge 100* in cateva minute, indiferent daca temp exterioara este de 8 grade sau 35... Eu unul consider ca acest comportament este normal, atata timp cat nu depaseste valorile mentionate. (manualul spune ca termocupla deschide la 92*, iar temperatura safe este pana la 122*). Poate aflu ca o fi o problema si la a mea )
  2. Nu am avut noroc pe google, cel mai recent manual care l-am gasit era pt Hornet 2006 (m-am uitat numai dupa manuale gratis). O sa ma uit si pe torrente, poate am noroc. Daca nu, ma gandeam sa contactez reprezentanta Honda Romania. Credeti ca e posibil sa imi trimita ei unul ? O idee de pret pt manualul respectiv aveti?
  3. Salutari din nou Am ajuns cu ea la un cunoscator si, aparent, nu e nicio problema... din ce am inteles eu, fiind motorul incins, ledurile au ramas aprinse putin mai mult timp decat trebuia. Modelul e Hornet 2007 (am scris asta la profil). Avand in vedere ca manualul ei e in italiana si eu nu stiu aceasta limba, nu am putut sa il citesc (mai omor Google Translate din cand in cand pe tema asta). Poate ca daca il citeam, aflam ca e posibil sa ramana ledurile aprinse putin mai mult Multumesc din nou pt ajutor.
  4. Multumesc de sfaturi. O sa ma duc acum sa verific nivelul prin ochiul acela. Pot sa pornesc motorul ca sa incalzesc uleiul sau sa verific doar la rece? (nu de alta, dar sunt 2 sfaturi contradictorii mai sus si as vrea sa fiu sigur). Schimbul nu l-am facut eu, insa persoana respectiva se pricepe cat de cat, fiind in domeniu. Revin cu noutatile. ps. Fum nu am observat sa scoata, ulei s-a pus cat scria in carte, nu s-a schimbat si filtrul de ulei Update. Nivelul uleiului prin ochiul ala este la maxim.
  5. Salutari! Am si eu o intrebare / nelamurire. Am achizitionat o Honda Hornet si, la momentul achizitionarii, a fost facut schimbul de ulei. Astazi, a ramas aprins ledul rosu (cel care indica probleme) + semnul de ulei pe afisajul digital (nivel scazut ulei). Avand in vedere ca din momentul achizitiei si pana azi am parcurs aprox 580km, care ar fi cauza pentru care uleiul nu mai este la nivelul necesar? Mentionez ca nu am observat urme/pete de ulei pe/sub motor. Multumesc anticipat, S PS. Scuze daca trebuia sa postez la sectiunea service
  6. Salutari! Stefan, 26 de ani, Ploiesti, Hornet 2007 Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...