Jump to content

R4DIKL

Super Membru
  • Content Count

    675
  • Joined

  • Last visited

About R4DIKL

  • Rank
    Membru

Contact Methods

  • Yahoo
    name_bye@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Yamaha Tricker XG250, Yamaha XT600E
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Scuter Motowell, Honda CB600F Hornet

Recent Profile Visitors

1,188 profile views
  1. Salut, Garcya. Spune-mi, te rog, ce presupune aducerea acestei bicle? https://bestelectricbikesmade.com/product/ancheer-waterproof-electric-bike-ness-e-bike/
  2. Anuntul era valabil la nivelul anului 2015, dupa 1000 de km parcursi si a fost uitat pe site-ul de vanzare, cu optiunea de republicare automata. De atunci si pana acum a trecut o viata de om (daca gandim in vieti de motociclisti) si opinia s-a schimbat. Se mai intampla, nu? Si inca am Trickerul si nu, nu este de vanzare.
  3. Salutare, Dupa ce m-am dat cu trotineta electrica vreo 2 veri m-am gandit sa mai fac o achizitie dintr-un considerent important. Nu pot incarca trotineta la serviciu pentru ca nu ma lasa cu ea in interior. Asa ca vreau sa fac o noua achizitie, o bicla, care sa-mi permita detasarea bateriei si incarcarea acesteia separat. De ce 20"? Pentru ca este foarte manevrabila, mai ales pe zone aglomerate unde nu pot folosi (sau nu vrau sa folosesc) modul electric. De ce pliabila? Pentru ca o pot arunca in masina si sa o iau unde vreau eu. Asa ca, sintetizand va rog sa-mi dati ceva idei fata de cerintele pe care as vrea sa le intruneasca agregatul, respectiv: - Putere motor 250W-350W - Capacitate baterie: 8-10 Ah - Sa duca in mod full electric la 25-30 Km/h - Sa am o autonomie decenta pe full electric de vreo 40 Km iar in mod asistat 60 km - Sa aiba frane bune (saboti sau disc, nu conteaza, important este sa se opreasca la timp) - Pliabila - Roti de 20" - Eventual ceva amortizari (nu este un must) - Angrenaj mecanic decent (nu cu un singur pinion, dar nici cu 10, cred ca 4-5 pinioane ar fi suficiente) - Ideal angrenaj ascuns in butuc dar nu cred ca este posibil si cu motor electric si cu caseta pinioane ascunsa in butuc Buget: cat este nevoie in limita bunului simt, fara sa fiu nevoit sa-mi vand mobrele :)))) Ce am vazut eu: Xiaomi Himo C20 - caracteristici bune dar nu se pliaza decat partial Xiaomi Himo Z20 - se afla in stadiu de productie, probabil ca livrarea va incepe undeva in sept, prea tarziu. FIIDO D4s - buna bicla, dar nu se detaseaza bateria FIIDO 11 - super tare, dar este inca pe indiegogo, nu am timp Mai sunt niste dracii interesante dar cu roti de 14-16". Mi se pare usor hazardat sa iei o gura de canal denivelata Aveti ceva idei? Multumesc.
  4. Au un fel de hublou semi-sferic din plastic ca sa poata "admira" peisajul urban.
  5. Am vazut sistemul de prindere de la Bermude. Este interesant si clar cutia se instaleaza mai repede, dar problema este ca Norauto nu mai functioneaza in RO. Referitor la LEVUP nu vad un asa mare impediment, cel putin pentru mine. Este vorba de a monta si demonta cutia, de 2x/an pentru ca altfel eu nu o voi lasa pe masina tot timpul. Gata. Am rezolvat-o. Este adevarat ca am depasit bugetul dar cosciugul este net superior celor vehiculate mai sus. Baietii m-au asigurat ca diferentele sunt majore, de la sistemul de prindere pana la sistemul de inchidere, intarituri cu sine de metal, abs mai gros, dubla deschidere... Dracovenia arata cam asa, iar detalii gasiti aici.
  6. Ieri am fost la dealer sa fac revizia de 1000 de km si am vazut intamplator o cutie portbagaj instalata pe o masina. Este vorba de LevUp Cube 470. https://www.portbagaje.ro/produse/cutie-portbagaj-levup-cube-470-argintiu-mat/7991/ Pretul mi se pare decent iar sistemul de prindere este unul "rusesc", nu cu sistem click, care mi se pare foarte vulnerabil. Are doua incuietori laterale iar ca sa deschizi cutia trebuie sa apesi simultan pe butucul fiecarei incuietori. Mi se pare tentanta optiunea...
  7. @Cavaleru Multumesc pt detalii. @juld5 Asa este. M-am gandit si eu la asta dar, din fericire, pot lasa cutia undeva la tara.
  8. @all Va multumesc pentru opinii. Mi-ar servi un volum mai generos, ceva la 400 L minim. Masina mea practic nu are portbagaj decat pt un troller mai mare si un sac, sau doua trollere mai mici, iar noi suntem 4. Am vorbit cu un vecin care are Bermude 300. Este f multumit si are un pret de achizitie decent+5 ani garantie. Despre Thule am auzit numai de bine, dar nu se justifica investitia pt 2 plecari pe an cu bagaje aferente unui concediu. Barele deja le-am luat odata cu masina de la reprezentanta. Problema este ca nu am gasit niciun nr de telefon activ de la Norauto cei care vand modelele Bermude. Am auzit si eu ca ar fi plecat din Ro, iar in situatia asta s-ar putea sa ma indrept catre alt brand, mai putin Thule. Ideea de SH nu ma incanta. Nu stiu cat a flambat, dansat pe alta masina si nu vreau sa risc sa cada cosciugul in mers. @Cavaleru Al tau ce volum are?
  9. Salutare. Mi-am aruncat un ochi pe diferite modele de portbagaj auto. Preturile variaza de la cateva sute de lei la peste 1000 de Euro. As vrea sa-mi iau ceva decent, dar sa nu fiu nevoit sa depasesc un buget de 1000-1200 de lei. Stie cineva ceva despre modelele Bermude de la Norauto? Sau aveti vreo propunere alta decat Thule? Multumesc.
  10. Cred ca este cea mai buna solutie. Doar sa nu uit ca trebuie sa deschid masina in doi timpi. Many thanks.
  11. Macar cobor sa pun o folie in geam sa nu ninga/ploua in interior pana dimineata Asta e doar un aspect. Nu sunt interesat musai de pornire remote, ci de avertizari in timp real. Spre exemplu, la birou un gigel a dat cu spatele in masina mea si a atins-o tot in spate. Avarii minore, dar pe care ar fi trebuit sa le platesc din buzunar pentru ca gigel vroia sa demareze in tromba. Am iesit fix in fata lui, chiar cand se pregatea sa plece. Norocul meu a fost ca e strada cu sens unic si pentru a pleca trebuia sa treaca pe langa mine/prin mine. Mi-a dat vreo 200 de lei pentru lampa stop si s-a terminat cu bine.
  12. Salut, colegi. Ca orice posesor de agregat nou responsabil m-am gandit sa instalez o alarma (cu pager) pe Suzeta mea. Masina are un fel de alarma dar care nu porneste decat in situatii extreme: deschidere de usa, pornire motor. In schimb, nu stie de socuri, proximitati, inclinari. Avand in vedere ca in viata de zi cu zi se intampla mai degraba incidente ca cele de mai sus am purces sa caut o alarma cu pager. Am pe o alta masina o alarma Eaglemaster 8 care este si acum functionala, inclusiv cu pornire remote si are vreo 7 ani. Buna la de toate. Atingeri, avertizare usa deschisa, vizualizare zona trigerita... M-am gandit ca si la Vitara ar merge dar era doar un vis frumos. Am vb cu dealerul sa-mi recomande un furnizor/service agreat ca sa nu am probleme cu garantia pe partea electrica si am intrat in legatura cu unul dintre ei. Aici surpriza mare. Pe masina asta (si pe multe altele de ultima generatie) nu merge instalata nicio alarma pentru ca trebuie schimbata nu stiu ce interfata a computerului de bord, singura exceptie fiind o alarma Viper care vine cu un modul care se ataseaza electronicii existente pe masina. Alarma costa vreo 2000 de lei, modulul vreo 900, plus manopera=3000+. Saracia de Eaglemaster a costat vreo 500 de lei + manopera si functioneaza perfect. Ma indoiesc ca Viper imi face clatite si cafea peste noapte ca sa le servesc la micul dejun si sa merite banii astia si intrebarea ar fi daca mai am alternative la Viper. Sigur ca am Casco, dar ma gandesc ca e mai usor sa arunci un ochi pe geam sa vezi daca un pusti a dat cu mingea pe capota decat sa constati craca inghetata pe parbriz dimineata, iar tu sa fi dormit linistit visand la Ibiza. Multam.
  13. Daca nu va fi zapada, organizatorul s-a obligat prin contract sa restituie avansul. Nu as avea vreo pierdere in sensul asta, doar promisiunea esuata catre copil.
  14. Pai tocmai asta e ideea. Vreau sa o las singura si nu am unde sa ma duc. Ca sa ma intorc in Bucuresti iar peste 5 zile sa fac din nou drumul pana la Straja mi se pare aiurea... Nu stiu cum e iarna in Obarsia Lotrului. Am gasit niste oferte interesante de cazare acolo dar am aflat ca in afara de Aro 244 cu garda la sol de juma de metru si gume cramponate nu prea circula nimic pe acolo.
  15. Saluatere. In plina iarna sunt nevoit sa-mi omor vreo 5 zile de concediu, in perioada 7-12 ian. Trebuie sa-mi duc fata intr-o tabara de ski, la Straja. Ca sa impac utilul cu placutul m-am gandit sa-mi iau nevasta si sa haladuim si noi putin, intr-o oarecare proximitate fata de tabara (1, 2 ore distanta). De stat in Straja nu vreau. Am fost vara si este absolut anost. Probabil iarna este ceva animatie, dar cum nu mai schiez de multisor nu am vreo atractie deosebita fata de partie. As sta intr-o zona linistita unde sa pot iesi la plimbare 1-2 ore pe zi si sa am parte de putina relaxare. M-am uitat pe harta si am vazut: Petrosani, Lupeni, Vulcan, ceva mai departe Obarsia Lotrului, Hateg, Hunedoara. Nu as vrea sa stau in orase, dar nici in creierul muntilor. Ideea este sa pot pleca din locul de cazare repejor, daca este cazul, si sa am acces la ceva market pentru una alta de papa. La drum voi fi cu o Vitara allgrip si sper sa pot atinge majoritatea punctelor de interes. Daca stiti vreo locatie in sensul celor descrise va rog sa imi faceti si mie sugestii. Nu sunt pretentios. Cazarea sa fie decenta la pret, curata si in cazul in care gazda mai si gateste ar fi perfect. Multumesc.
×
×
  • Create New...