Jump to content

R4DIKL

Super Membru
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

About R4DIKL

  • Rank
    Membru

Contact Methods

  • Yahoo
    name_bye@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Yamaha Tricker XG250, Yamaha XT600E
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Scuter Motowell, Honda CB600F Hornet

Recent Profile Visitors

1,008 profile views
  1. Cred ca este cea mai buna solutie. Doar sa nu uit ca trebuie sa deschid masina in doi timpi. Many thanks.
  2. Macar cobor sa pun o folie in geam sa nu ninga/ploua in interior pana dimineata Asta e doar un aspect. Nu sunt interesat musai de pornire remote, ci de avertizari in timp real. Spre exemplu, la birou un gigel a dat cu spatele in masina mea si a atins-o tot in spate. Avarii minore, dar pe care ar fi trebuit sa le platesc din buzunar pentru ca gigel vroia sa demareze in tromba. Am iesit fix in fata lui, chiar cand se pregatea sa plece. Norocul meu a fost ca e strada cu sens unic si pentru a pleca trebuia sa treaca pe langa mine/prin mine. Mi-a dat vreo 200 de lei pentru lampa stop si s-a terminat cu bine.
  3. Salut, colegi. Ca orice posesor de agregat nou responsabil m-am gandit sa instalez o alarma (cu pager) pe Suzeta mea. Masina are un fel de alarma dar care nu porneste decat in situatii extreme: deschidere de usa, pornire motor. In schimb, nu stie de socuri, proximitati, inclinari. Avand in vedere ca in viata de zi cu zi se intampla mai degraba incidente ca cele de mai sus am purces sa caut o alarma cu pager. Am pe o alta masina o alarma Eaglemaster 8 care este si acum functionala, inclusiv cu pornire remote si are vreo 7 ani. Buna la de toate. Atingeri, avertizare usa deschisa, vizualizare zona trigerita... M-am gandit ca si la Vitara ar merge dar era doar un vis frumos. Am vb cu dealerul sa-mi recomande un furnizor/service agreat ca sa nu am probleme cu garantia pe partea electrica si am intrat in legatura cu unul dintre ei. Aici surpriza mare. Pe masina asta (si pe multe altele de ultima generatie) nu merge instalata nicio alarma pentru ca trebuie schimbata nu stiu ce interfata a computerului de bord, singura exceptie fiind o alarma Viper care vine cu un modul care se ataseaza electronicii existente pe masina. Alarma costa vreo 2000 de lei, modulul vreo 900, plus manopera=3000+. Saracia de Eaglemaster a costat vreo 500 de lei + manopera si functioneaza perfect. Ma indoiesc ca Viper imi face clatite si cafea peste noapte ca sa le servesc la micul dejun si sa merite banii astia si intrebarea ar fi daca mai am alternative la Viper. Sigur ca am Casco, dar ma gandesc ca e mai usor sa arunci un ochi pe geam sa vezi daca un pusti a dat cu mingea pe capota decat sa constati craca inghetata pe parbriz dimineata, iar tu sa fi dormit linistit visand la Ibiza. Multam.
  4. Daca nu va fi zapada, organizatorul s-a obligat prin contract sa restituie avansul. Nu as avea vreo pierdere in sensul asta, doar promisiunea esuata catre copil.
  5. Pai tocmai asta e ideea. Vreau sa o las singura si nu am unde sa ma duc. Ca sa ma intorc in Bucuresti iar peste 5 zile sa fac din nou drumul pana la Straja mi se pare aiurea... Nu stiu cum e iarna in Obarsia Lotrului. Am gasit niste oferte interesante de cazare acolo dar am aflat ca in afara de Aro 244 cu garda la sol de juma de metru si gume cramponate nu prea circula nimic pe acolo.
  6. Saluatere. In plina iarna sunt nevoit sa-mi omor vreo 5 zile de concediu, in perioada 7-12 ian. Trebuie sa-mi duc fata intr-o tabara de ski, la Straja. Ca sa impac utilul cu placutul m-am gandit sa-mi iau nevasta si sa haladuim si noi putin, intr-o oarecare proximitate fata de tabara (1, 2 ore distanta). De stat in Straja nu vreau. Am fost vara si este absolut anost. Probabil iarna este ceva animatie, dar cum nu mai schiez de multisor nu am vreo atractie deosebita fata de partie. As sta intr-o zona linistita unde sa pot iesi la plimbare 1-2 ore pe zi si sa am parte de putina relaxare. M-am uitat pe harta si am vazut: Petrosani, Lupeni, Vulcan, ceva mai departe Obarsia Lotrului, Hateg, Hunedoara. Nu as vrea sa stau in orase, dar nici in creierul muntilor. Ideea este sa pot pleca din locul de cazare repejor, daca este cazul, si sa am acces la ceva market pentru una alta de papa. La drum voi fi cu o Vitara allgrip si sper sa pot atinge majoritatea punctelor de interes. Daca stiti vreo locatie in sensul celor descrise va rog sa imi faceti si mie sugestii. Nu sunt pretentios. Cazarea sa fie decenta la pret, curata si in cazul in care gazda mai si gateste ar fi perfect. Multumesc.
  7. Am facut acest traseu saptamana trecuta: https://www.google.ro/maps/dir/București/Târgoviște/45.1772265,25.6079019/44.9822418,25.6456109/@44.9136119,25.4629705,10z/data=!4m16!4m15!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m5!1m1!1s0x40b2f6bf2770f35b:0xcaaa1bbf5896e8a0!2m2!1d25.4558274!2d44.9118218!1m0!1m0!3e0?hl=en De la Moreni fiecare poate decide daca o ia spre Buc prin DN1 sau prin Ulmi (Targoviste). Provita si Valea Lunga nu sunt de ratat daca tot se pleaca in directia aia. Asa, ca sa mergem pana la Targoviste si inapoi in ideea de a manca o pizza, mai bine o comand pe Foodpanda. In afara de stresul ca ne iese in fata din coloana de pe sensul opus vreun idiot pe liniile drepte, nu ne alegem cu nimic... cred. M-as baga si eu in cazul in care alegeti varianta asta. Am atasat si un printscreen pt cine nu are chef sa deschida linkul de maps.
  8. Cam cat crezi ca as cere pe asta? Sau, daca vrei, ce suma poti sa mai pui, de principiu, la semnul +?
  9. Salut. Pentru ca am postat si in topicul GPS moto si in sisteme intercom si nu am primit decat un singur raspuns ca sugestie, incerc sa deschid un topic separat. As vrea sa aflu parerea voastra in legatura cu o chestiune. Detin un intercom chinezesc cu nume generic Fodsports V6, foarte bun si foarte ieftin, pe care il folosesc de vreo 3 ani fara nicio problema. Se incarca in doua ore si ma tine vreo 12 in utilizare nonstop. Transfera semnalul audio de la GPS, de la telefon (media si apeluri) si de la aplicatiile de navigatie, mai putin de la Waze. Pe acelasi traseu folosit cu Igo, googlemaps, IOS maps, comenzile vocale se aud perfect si in timp real, pe cand la Waze incepe comanda vocala "... in doua sute de metri..." si gata, se pierde semnalul audio. Inutil sa va spun ca am selectat iesirea prin bluetooth din Waze, deci nu este o problema de setare. Pe difuzorul telefonului se aude perfect, dar cand comut pe intercom apare aceasta problema. Mentionez ca nu a facut dintotdeauna asa. Am reinstalat aplicatia de vreo 3 ori, am selectat alta limba si merge perfect, dar cand revin la limba romana, la Gabriela sau Simona, comenzile de trafic se intrerup. Avand in vedere ca toate celelalte aplicatii merg perfect nu-mi ramane decat sa cred ca waze pe IOS 13.1.3 are bug. Mai este cineva in situatia asta? Multumesc. Deci, la toata lumea detinatoare de telefoane apple waze ul se aude perfect prin intercom...
  10. Sfat: daca mobra este pe carburatie (Si inteleg ca asa este) tragi socul maxim, apesi butonul de start fara sa tragi de gaz si dupa ce se stabilizeaza turatia reduci socul cu 30-50%. Te mai invarti pe langa ea, mai pui o casca pe cap, mai tragi o manusa pe mana si mai reduci socul cu inca 10-20%. In niciun caz sa nu lasi socul tras maxim minute intregi. El trebuie redus gradual, pana motorul sta la relanti. Eu uneori daca ma grabesc sar peste etapa soc maxim inchis si plec cateva zeci de metri cu el usor tras, apoi il reduc in mers. Tine cont ca vremea este rece si va fi si mai rece... asa ca rabdare si asfalt (inca) uscat.
  11. Din pacate tot nu functioneaza nici dupa reinstalatea aplicatiei... Ceva idei?
×
×
  • Create New...