Tocmai pentru ca batranica mea(gsxr 750 de 19 anisori) nu are senzor de benzina m-am documentat cum sa ii fac eu unul.Principiul e simplu.
Un termistor pus in rezervor pe post de senzor rezerva si inseriat cu un bec.
Cand e scufundat in benzina termistorul e rece, - > becul stins,
cand este deasupra nivelului de benzina termistorul se incalzeste, rezistenta interna ii scade -> se aprinde becul - > yuppy fugi la benzinarie si alimentezi.
Problema apare la variatiile de temperatura, astfel ca daca benzina din rezervor se incinge mai mult atunci si termistorul se incinge -> ii scade rezistenta interna si se aprinde becul de rezerva indicand fals, asta pe langa cazurile in care becul de rezerva palpaie haotic(atunci cand termistorul este "stropit" de benzina)
Pentru rezolvarea belelei de mai sus se folosesc doua termistooare inseriate astfel cel de jos va fi mereu scufundat in benzina si va elimina erorile date de cresterea temperaturii benzinei plus ca elimina si palpaielile haotice.
Mai multe informatii poti gasi aici http://forum.allaboutcircuits.com/showthread.php?t=47707
Este chiar si o schema cu un comparator si doua termistoare ca cele folosite de motorul tau.
Sfatul meu este sa nu modifici valorile termistoarelor daca nu stii ce faci.