Sari la conținut

darkrunner

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    11-11-2011
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 750
  • Numar Moto
    PH-14-CUY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSF 400 Bandit Suzuki GSX-R 750

darkrunner's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dragilor si Dragelor.. Ma bag si eu in seama...am o batranica de 750 cc....la anul face 20 de ani. Ce sa zic de ea...o iubesc ca e a mea. Trage "bini di tat", mai mult de 205 nu am mers, ca ma lua vantul, m-a iertat de cateva ori....dar la fel m-a si tavalit de vreo 3 ori(multumesc carenelor care au aparat blocul motor de sparturi si alte alea). In rest....nu stiu ce sa spun despre ea....la anisorii ei nu am ce sa-i reprosez....poate faptul ca nu ma simt deloc confortabil in oras cand iesim.....e ca si cum as avea un lamborghini si l-as chitaii doar in viteza a 1 a. P.S. Pe viraje e dementiala
  2. Tocmai pentru ca batranica mea(gsxr 750 de 19 anisori) nu are senzor de benzina m-am documentat cum sa ii fac eu unul.Principiul e simplu. Un termistor pus in rezervor pe post de senzor rezerva si inseriat cu un bec. Cand e scufundat in benzina termistorul e rece, - > becul stins, cand este deasupra nivelului de benzina termistorul se incalzeste, rezistenta interna ii scade -> se aprinde becul - > yuppy fugi la benzinarie si alimentezi. Problema apare la variatiile de temperatura, astfel ca daca benzina din rezervor se incinge mai mult atunci si termistorul se incinge -> ii scade rezistenta interna si se aprinde becul de rezerva indicand fals, asta pe langa cazurile in care becul de rezerva palpaie haotic(atunci cand termistorul este "stropit" de benzina) Pentru rezolvarea belelei de mai sus se folosesc doua termistooare inseriate astfel cel de jos va fi mereu scufundat in benzina si va elimina erorile date de cresterea temperaturii benzinei plus ca elimina si palpaielile haotice. Mai multe informatii poti gasi aici http://forum.allaboutcircuits.com/showthread.php?t=47707 Este chiar si o schema cu un comparator si doua termistoare ca cele folosite de motorul tau. Sfatul meu este sa nu modifici valorile termistoarelor daca nu stii ce faci.
  3. darkrunner

    Suzuki Gsx-R 750

    Salut, a incercat cineva o modare a sistemului de aprindere pentru acest model? Si cand spun modare ma refer la inlocuirea bobinelor de inductie si a fiselor cu fise de tip COP( coil over plug). M-ar interesa de la ce model se potrivesc.
  4. Multumesc pentru Sfaturi!Am schimbat furtunul si s-au rezolvat problemele . Urca mult mai frumos in ture, merge motorul mai rotund, si nu stiu daca mi se pare dar dupa ce am dat o tura cu ea am observat ca se schimba vitezele mult mai usor decat inainte.Mai trebuie totusi un reglaj fin...eventual si o schimbare de filtre intrucat de la 3000 rpm parca coboara un picutz mai greu pana la 1200 rpm....dar doar atat cat sa ma bazaie pe creier.... Nah...cum garajul meu e in aer liber...a venit ploaiasi a trebuit sa intrerup activitatile...Oricum rezultatul e pe masura. Device-ul asta merge chiar foarte bine. Multumesc inca odata tuturor pentru sfaturi. Off topic: Furtunul dintre vasul de lichid si pompa de frana trebuie sa fie dintr-un material special sau se poate folosi un cauciuc ordinar(furtun de benzina)
  5. Am incercat din nou sa-mi sincronizez carburile, de data asta urmand toate sfaturile. Totusi fara succes. Coloana de ulei(10w40 de 45 de cm) se ridica intr-o parte din ce in ce mai mult. Am vazut lucrul asta pe ambele perechi de carburatoare indiferent de cum conectam dispozitivul(cu/fara coliere).Ce-i drept cand puneam colierele coloana de ulei urca mai greu. Mai incerc, voi schimba furtunul cu ceva mai gros, si revin cu rezultate.
  6. Ulei sa pui tu pe discurile de frana ....eu am avut pe discurile fata ulei garla cand mi s-au dus semeringurile de la furca...si nu mai vreau...a fost o senzatie de neuitat. Deci de aici e beleaua (eu merg mai mult pe ploaie plus ca a mai stat si in ploaie )....multumesc de sfat credeam ca e ceva in neregula cu sistemul de franare.
  7. Sunt modelul pt moto meu ('94 GSXR 750) uzate nu sunt si totusi cand pun frana spate scartaie, in special cand franez mai brutal
  8. La mobra mea se aude un scartait metalic cand franez spate, iar placutele sunt proaspat schimbate. E normal?
  9. Multumesc de sfaturi. Nu am cititi ultima parte a mesajului tau legata de coliere la racorduri, decat dupa ce am testat aparatul si imi tragea uleiul intr-o parte de tot....Dupa ce il modific revin cu rezultate
  10. Salut tuturor, Am un GSX-R 750 din 94 pe carburatie, si vreau sa imi fac un dispozitiv de sincronizat carburatoare, modelul comparator (furtune cu ulei in ele). Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi la constructia lui? Ma refer aici la cat de lungi sa fie furtunele, cat de mare sa fie coloana de ulei in ele, si daca e neaparat nevoie de supape pentru reducerea vibratiilor de nivel. Mentionez ca nu sunt nici pe departe expert in ale mecanicii dar imi place sa surubaresc eu cand vine vorba de "Suzi"
  11. darkrunner

    Suzuki Gsx-R 750

    Fain motorul, si eu tot GSX-R 750 am dar din 94 in mare la fel ca a ta, dar modelul cu furca albastra.Ca motor mi se pare super ok pentru drumuri lungi si pline de viraje unde se apleaca demential. Sa o stapanesti sanatos!
×
×
  • Creează nouă...