alipop
Membru-
Număr conținut
81 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Motocicleta
Piaggio X9 500
alipop's Achievements
Newbie (1/14)
-
Multumesc tuturor pentru felicitari si pentru critici deopotriva!!! Inca nu am reusit sa fac un drum mai lung. Pana acum am acumulat numai vreo 200 de km, tinand cont de faptul ca aseara am reusit sa inchei proiectul si astazi am avut un pic timp de probe si reglaje. Forta este deocamdata marita cu cca 20 de cai, adica am cam 60 de cai la ora actuala. Astept sa-mi soseasca un injector de debit marit care sa faca fata debitului de aer. Presiunea la turbina este de 0,5 bari si va trebui sa cresc cu noul injector pana la 0,8-1,0 bari. Consumul de carburant este foarte putin marit, insa va creste considerabil cu noul injector. Demarajul este pana acum mai mult decat satisfacator (0-100 km/h aprox 5 secunde). Nu stiu unde as reusi sa gasesc un dyno pt moto, dar daca as gasi as cam face o proba ca sa pot vb cu dovezi. In orice caz, rezultatele sunt mai mult decat multumitoare pana in momentul de fata. Dupa ce voi mai regla cate ceva pe la el voi reveni cu amanunte.
-
-
Salutare din nou colegilor! Am reusit sa termin proiectul "Scuter Turbo". Iata si admisia completa executata la CSL CUSTOMS Bucuresti. Merge de rupe... Credeti-ma ca asa demaraj mai rar vezi... Poate pe la motoare sa mai simti asemenea plecare...
-
ms Viorel! costurile au ajuns pe la 3000 de roni. turbina in jur de 300 de euroi si restul m-a mai costat filtrul de aer k&n (215 ron), segmentii noi (500 ron), admisia custom (750 ron). restul... acareturi... manopera nu se pune... am facut totul cu cea mai mare placere in 3 zile si nici acelea pline... pana samabata viitoare sper sa fie totul gata. curea am comandat dayco cu kevlar (1200 ron) iar rolele le modific in functie de forta motorului ( le fac pe strung mai grele dupa caz)
-
totul e ok. admisia se executa la csl custom bucuresti. intercooler va fi montat in locul filtrului de aer original. uleiul vine de la sonda de presiune ulei si returul inapoi in bloc pe la dopul cu semnul de punere la punct a motorului. toate au fost facute deja. voi reveni, am spus, cu foto total cu tot sistemul pus in functiune. cat despre forta? dublu fata de original... adica undeva in jur de 60 cp. app... turbina este garrett gtx 12 pt modelul smart de 600-700cmc totul e ok. admisia se executa la csl custom bucuresti. intercooler va fi montat in locul filtrului de aer original. uleiul vine de la sonda de presiune ulei si returul inapoi in bloc pe la dopul cu semnul de punere la punct a motorului. toate au fost facute deja. voi reveni, am spus, cu foto total cu tot sistemul pus in functiune. cat despre forta? dublu fata de original... adica undeva in jur de 60 cp.
-
Chestia aia ingrozitoare imi dubleaza forta... Ai suficienta vana sa facem o intrecere??? Demaraj, viteza, super sprint...orice... Si apoi promisiunea e promisiune... Vreau sa va arat ca pot sa fac si asa ceva...custom power... Ha ha ha!!! Iar am trezit interesul colegilor mobristi...
-
Salutare colegi! Va mai aduceti aminte de mine? Sper ca nu m-ati uitat... V-am promis anul trecut un proiect inovator cu o turbosuflanta montata pe al meu "scuterica" Piaggio X9 500cc. Iata ca visul a inceput sa devina realitate... Atasez cateva foto din procesul de constructie... In scurt timp voi reveni cu proiectul finalizat... (imi place mai mult sa lucrez decat sa pozez si sa postez). Pana data viitoare, asfalt uscat si drumuri bune!
-
da da da eu am stat cuminte azi s-a incheiat vacanta copiilor si am dus fiul la scoala in rest, parte legislativa la greu (teste si iar teste)
-
salutare, salutare! nu te necaji Tibosee! toti invatam din pataniile noastre, a celor care postam pe forum. nu-si au rost nervii si stricarea bunei dispozitii... iar buna dispozitie vine din satisfactiile tale personale, adica acelea pe care le-ai enumerat intr-o postare anterioara (aducerea acelui utilaj la parametrii apropiati de perfectiune). felicitari pt tot ce ai realizat pana acum!!! (ti-o spune unul care a tras din greu ca sa ajunga la perfectiune si care inca mai trage) ce faceti? ati iesit azi din barlog??? parca era anuntata o ieseala...
-
eu unul sunt de parere ca nu ar trebui sa se supere Tibosee, ci mai degraba sa traga invataturile de rigoare: mult mai multa atentie pe viitor la toti si la toate!!! poate ca de aceea eu aleg sa mesteresc singur la orice utilaj din proprietate; nu am incredere in oameni si mai ales in mecanici; ceea ce fac eu sunt sigur (bun sau rau, macar am ce sa invat de unul singur, chiar din experimente) noapte buna Sir!
-
cand am cumparat "fiara", curgea ulei din amortizorul din stanga fata. am cumparat simeringuri noi, am schimbat simeringurile, am pus ulei dupa ochi sau dupa ureche si cred ca nici uleiul nu era special. am folosit ulei hidraulic, dar nu special de amortizoare. la mine operatia nu dureaza mai mult de o ora cronometrat. am tot ce trebuie ca sa fac aceasta operatie si este intr-adevar nevoie sa bag ulei. topaieeeeeeeeeee RAU
-
foarte corect Sir, insa eu am schimbat simeringurile de la furca si nu am stiut ce cantitate de ulei sa introduc la loc... acum ca am aflat de la Tibosee de necazul cu furca fata, imi dau seama ca si eu am aceeasi problema - insuficient ulei in amortizoare (cred ca am pus numai 100 ml) si este neaparata nevoie sa o desfac din nou... sare tare in sus la denivelari si e nesigur pe virajele rapide
-
si apropos de cielo, si eu pateam la fel atunci cand detineam cielo (de prin '95 pana prin '99) la craiova se mergea pe stergerea cu o carpa a dopurilor de la butucii rotii spate si cu "manjirea" cu putina vaselina proaspata a dopurilor ca sa vada clientul ca s-a umblat acolo (bineinteles pastrarea vaselinei facturate de catre "mecanicul meserias"... roman 100%, vb lui Viorel ...
-
subscriu la cele spuse de dvs, Sir! este o operatie destul de pretentioasa si necesita un anumit tip de scule pt efectuare... cu putina atentie si indemanare se poate efectua si in atelierul propriu, conditia de baza fiind sa ai la indemana tot ce este nevoie. am sa comand si eu ulei special pt amortizoare si o sa dezechipez calul cat de curand