Sari la conținut

shadow_m

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    HONDA

shadow_m's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. K, mersi anticipat, astept pozele, nu stiu cum sa incarc poze ca postam si eu o poza ceva de genul asta.
  2. Cel de sub carburator o sa-l las asa, are vreo 30 cm si de la bun inceput nu a fost prins de nimic, la carcasa filtrului de aer o sa incer sa-l blochez cu ceva sau poate o sa fac rost de respectiva piesa, iar la agrenajul spate sunt mai mult ca sigur ca asa o fost din fabrica, dar acum apare o alta intrebare, acolo nu se baga ulei sau ceva de genul asta?
  3. Salut, am si eu o Honda Pantheon de 125 din 1998 cu vreo 40k la bord, deoarece l-am achizitionat anul trecut in mai si pt ca nu am permis pentru categorie m-am apucat sa-l refac de la zero ca pentru mine, dar la ansamblarea finala m-am lovit deocamdata de 3 probleme si poate cineva sa ma ajute: 1. Sub carburator am un orificiu in care intra un furtun transparent care la mine e in aer. Acel furtun se mufeaza undeva? Normal asa ar fi, dar mai stiu eu in conditiile in care la mine carburatorul era desfacut cand l-am achizitionat adica partea de sus impreuna cu cablul de acceleratie se desprindea de partea de jos, totusi scuterul functionand chiar daca tragea o galagie de aer fals pe acolo. 2. Deasupara carcasei filtrului de aer este un alt orificiu in care se introducea un furtun la prima vedere, dupa ce am mai cautat un pic pe net am realizat ca acolo se introduce un fel de "BODELCUTA", nu stiu cum s-ai zic. Cum pot sa fac sa remediez problema, daca il astup si gata o sa fie vreo problema sau trebuie neaparat sa caut piesa respectiva. 3. Si ultima problema, langa roata spate, cum te uiti din spate, deasupra este un furtunas de aproximativ 10 cm care e in aer, din ce al aflat si eu e ceva de aerisire, pe acolo nu exista posibilitatea sa intre mizerie si sa afecteze rotile zimtate din interior, si acolo la grup nu se baga ulei sau stiu eu ceva de genul. Astept si eu niste raspunsuri, poate reusesc sa remediez si eu aceste sa le zicem "PROBLEME", nu este graba pentru ca nu am permis si nu ma grabesc absolut deloc, poate stie cineva mai bine si poate sa ma ajute cu niste raspunsuri. Multumesc frumos.
  4. shadow_m

    Primul accident

    Ghinion curat, important e ca nu te-ai accidentat mai rau si mai important de atat e sa te faci bine in cel mai scurt timp si tot ce s-a intamplat e sa ramana o amintire urata. Bafta multa si mult asfalt uscat. Cu stima
×
×
  • Creează nouă...