Jump to content

popicadi

Membru
  • Content Count

    462
  • Joined

  • Last visited

About popicadi

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Monster S4
  • Numar Moto
    PPC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ducati monster, peugeot speedfight, honda pantheon, Aprilia Leonardo 300, suzuki burgman k7, Ducati Monster S4

Recent Profile Visitors

942 profile views
  1. Nefiind microbist atunci cand e vorba despre fotbal si eu intreb despre steaua-dinamo-rapid
  2. un 120 o sa am si eu de dat in primavara ca acum nu are rost sa le schimb...
  3. Am avut Monster de 600 iar acum am Monster 916 S4. Diferenta e imensa! Intre monstere am avut ceva maxiscutere si cand m-am hotarat sa trec din nou la motociclete cam ce zici tu am avut si eu in vizor dar la fel cum au zis si ceilalti nu are sens sa schimbi 600 tot pe 600 decat daca e mult mai nou, sau km mult mai putin. La mine cautatul altor marci a functionat pana cand am zis ca hai sa vad si monstere. 696-le mi-a parut unealta perfecta pentru castrare si am zis pas la monstere mai noi care se incadrau in buget. Fz8 sau fazer 8 imi parea o alegere ok dar intretimp am gasit s4-ule si asta a fost.
  4. M-ar interesa sa-mi aduc motorul din Bucuresti la TImisoara sau Arad. Ai vreo escala?
  5. Salut! Ai cumva un drum bucuresti-Timisoara sau Arad ? Ma intereseaza pentru o motocicleta. Multumesc!
  6. 2020 - 1 MM , 2 Dovi. Se mai intersecteaza cate un Rins, cate un Quart, cate un Viniales la fel ca anul acesta. Sper sa nu am dreptate dar faptul ca unii au mers bine 3 curse nu prea imi zice multe.
  7. MM imi pare tot mai mult un fel de Sergio Ramos al motociclismului....
  8. Sa-i excluda din compionat ca sa faca din nou Doftorul spectacol !
  9. Din descrierea ta parca ai vrea sa iti zicem sa iti cumperi de 50 cmc Comparatie intre pantheon 125 cmc si 150 cmc. Cel de 150 cmc era mai rapid cu vreo 3 lungimi de ,,scuter,, si top speed probabil cu vreo 5 km/h mai mult. Concluzia e simpla daca te satisfac te satisfac la fel , daca constati ca iti sunt mici, la fel de mici iti sunt amandoua. Personal as merge si pe cel de 125 , unul din motive fiind faptul ca pot fi conduse cu B-ul in tot mai multe tari (sper si la noi) astfel ca ar fi mai vandabil cand vrei sa il schimbi.
  10. Depinde ce vrei mai mult : sa fie practic sau sa fie doar placere. Cu burgmanul cu un parbriz inalt poti sa si fumezi pana pe la 110 km/h. Poti sa mai cumperi una alta de prin oras. Cu nakedul simti fiecare musca si fiecare adiere dar nu se poate compara ca placere cu maxiscuterul. Eu am 36 de ani si dupa 8 ani de maxiscutere m-am reintors la motociclete dar nu consider ca am pierdut nimic in acest timp.
  11. La 400 cmc nu cred ca bate cineva burgmanul. Pozitia e foarte joasa si comoda. Nexusul are o falsa pozitie sport rezultata dintr-o sa inaltata. Sa nu mai punem la docoteala spatiul de depozitare de la burgman : doua casti integrale plus geaca manusi.
  12. NU cred ca va fura nimeni. Eu la polo alimentez cu aprox 55 litri de la orice statie chiar daca rezervorul e de 45 l in carte. Are o supapa pe care o actionez cu partea metalica a furtunului si se aude cum iese aer si intra si motorina care e pana sus pe traseul rezervorului.
  13. Prima e prima si mai ales in fata lui Rossi, de aceea imi pare ciudat ca Rossi sa fie omul zilei. Suzuki a devenit foarte competitoare iar din perspectiva varstei sper ca Rins sa ajunga cel putin la performantele lui Dovi.
×
×
  • Create New...