-
Număr conținut
44 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
adrian.baltariu
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Iasi
-
Carnet moto din
2009
-
Motocicleta
Aprilia RSV Mille
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda VTR 1000 F ('00); Honda VTR 1000 F ('97); Suzuki SV 650N ('04);
Billy Boy's Achievements
Newbie (1/14)
-
Stai relax Tsunami,ca de la tine n-am nici o pretentie. Clementa? in ce context 'amice' ?) Ce fumezi? ca vreau si eu... Uite, spre uimirea ta, eu imi doresc sa se aplice LEGEA la fel pentru toti. Si oricum,dupa ce-ai patit iti inteleg antipatia si ura fata de majoritatea mobristilor..... Comportamentul unor persoane este usor de intuit (Atat comportamentul cat si cauzele ce-au dus la genul asta de comportament...) \/ peace...
-
Cuvintele autonomie si ZX12R nu au ce cauta in aceeasi propozitie ))
-
chestiile pe care le spui le consider mult prea aberante raportate la perceptia mea asupra acelor lucruri/aspecte.... Nici nu stiu de unde sa incep si unde sa termin cu argumentele, asa ca voi zice "pas". Daca tu consideri ca in tara asta ti se ofera ceea ce meriti, ceea ce platesti,etc, atunci iti doresc bafta in ignoranta ta in continuare.... Esti genul de om care chiar daca ti-as prezenta argumentele, si ti-as si desena, tot ai refuza sa le crezi. O discutie cu tine este ca lupta cu morile de vant. Bafta. Apropos Tsunami, in lumea asta in care trebuie sa fim toti corecti si mereu cand patim ceva ,ca motociclisti, e vina noastra mereu (Cum afirmi tu), ce parere ai despre cazul asta: Ce vina a mai avut motociclistul? ca nu s-a uitat in oglinda cat era oprit? sau ce-ar mai fi putut sa faca? Sunt curios cum il mai scoti aici...
-
Eu am folosit toamna asta VFR ul lui Thunderbyte (de pe forum). El are un VFR 750 de prin 94 cred, dar e facut naked, schimbat complet,chiar si cadrul de codita cu tot cu codita. Mie sincer imi place motocicleta. Are suficienta putere pentru ce vreau sa fac cu ea. Ce-i drept,desi a lui e foarte compacta, se simte greutatea ei, de fapt MASA. Mai ales la manevre pe loc. Repet: se simte, asta nu inseamna ca e un impediment. Eu fiind atras de motoarele in V, chiar im place atat cum trage, cat si cum s-aude V4 ul.. Nu mi s-a parut sa se plafoneze prea tare in ture inalte...dar unui impatimit/obisnuit de 4L , i se poate parea.... Ce-i drept, estetic, cum vine stock,nu ma da pe spate si pare cam balena.....insa daca iti place ca motorizare,etc... poti baga ceva banuti in ea sa ti-o faci cum vrei. Sper sa fii mai multumit de actuala achizitie si la cati mai multi km
-
JCDenton: tu parca ai avut un VFR 800 albastru,nu? Generatia '98-'02. Cum de-ai trecut de la ala, la asta... Ca-n esenta,sunt cam la fel de vaci ambele Ce te-a nemultumit la VFR?
-
Nu da doar exemplele negative. Mi se pare infantil. Ii vedem cu totii pe astia,si cred ca e limpede unde gresesc si cum gresesc. Ok, depasesc viteza legala cu 25 km/h pe un drum unde am vizibilitate, nu am trafic si ma opreste politia si ma amendeaza. Bun, dar de ce nu spui nimic despre starea drumurilor omule? tu te uiti ce e pe STRADA? Tu cand ai iesit ultima oara din casa? Nu exista un PETEC de asfalt drept, normal. Peste tot sunt santuri,gropi. Peste tot sunt soferi care-mi taie calea si-mi pun viata in primejdie. Cu RCA uri expirate, cu masini care n-ar trece ITP nici in Congo,cu tot felul de cazane etc... Deci eu daca vin si scriu pe forum nemultumit ca am luat un Radar pt 25km/h in plus fata de limita legala sunt un fel de 'plangacios', un 'ipocrit',nu? sunt un 'nelegiuitor'. Dar cei care lucreaza la drumuri si nu le semnalizeaza,riscand sa-ti rupi capu la orice viteza (fie ca-i legala fie ca-i ilegala), cei care-ti taie calea, cei care merg fara permis, cei care te accidenteaza si fug de la locul faptei...ETC ETC pe aia cine ii mai apostrofeaza? Nu ti-ai pus intrebarea ca poate unii dintre noi,cei care preferam sa NU mai oprim la radar pt un k.k.t. de amenda pt 20-30 km in plus intr-un sat gol in campie,si-asa mai departe, poate s-a umplut si la noi paharu si ne-am saturat de gabori agramati,care stau doar la spaga, de drumuri pline de cratere, de soferi fara permis pe care nu-i intreaba nimeni nimic, de oameni care comit infractiuni mult mai grave si sunt trecuti cu vederea..... Cand legea o sa se aplice la fel pentru toti si cand o sa avem conditii UMANE de circulat, sau la nivel european, atunci sa vii sa ne tragi de maneca daca nu respectam ceva sau daca ne plangem ca suntem sactionati... Pana atunci de ce sa ma las de motociclism? De ce sa ma las de ceva ce-mi place? Nu mai bine fu.t in stanga si in dreapta si-mi urmaresc interesul? Se numeste adaptare la conditiile de mediu....la situatia creata...
-
In acest topic uscatura este conducatoarea Hummer-ului. Si crede-ma, are un 'talent' de a include in tagma uscaturilor aproape pe toti.... daca depasesti viteza legala cu 25 km in localitate ,automat treci in registrul sau de 'uscaturi'...
-
Am observat in toate postarile tale un fel de atitudine de 'biker' razvratit impotriva celorlalti 'bikeri'. In toate postarile (indiferent ca-s discutii libere, sau pe marginea unui accident/incident etc) observ ca ai un ton arogant prin care apostrofezi motociclistii. la o prima vedere, un ochi ne-antrenat te-ar confunda cu un conservar sub acoperire, sau chiar cu un gabor sub acoperire. Esti ca un fel de Gica-Contra in toate topicurile unde 'binevoiesti' sa faci risipa de 'eruditie'. Este limpede pt toti ca padurea noastra este mult prea plina de uscaturi (ma refer la comunitatea moto si la toti posesorii de motoare din Romania). Dar nu cred ca ti-a lasat vreunu gravida sotia/prietena incat sa fii asa pornit in toate postarile tale pe motociclisti. Nu vin cu cliseul ala obosit sa fim uniti (ca si motociclisti) in orice ineptie, dar totusi am avea ceva de invatat de la taximetristi sau tigani,care sunt ceva mai 'uniti',atunci cand situatia o cere... Mie mi-e destul de clar tiparul de motociclist roman,asa cum il vezi tu,un fel de loser care nu are respect pt nici o lege, pt nici o limita de viteza, care eventual nici nu-si intretine motocicleta, merge fara acte,ITP, eventual si beat. Dar stai linistit,ca nu suntem toti asa. Daca nu suntem de-acord cu anumite legi (aberante, in opinia mea,si nu numai) nu inseamna ca suntem niste 'nelegiuiti' toti si niste 'razvratiti' impotriva sistemului.. Nu e nevoie sa-mi raspunzi sau sa-mi argumentezi ceva, pur si simplu imi pari un hater destul de ieftin prin atitudinea pe care o ai in anumite situatii/cazuri pe forum.... \/ peace
-
@Lotru: SI VTR 1000 SP1/SP2 parca avea distributia pe pinioane,spre deosebire de sora sa, F-ul,care o are pe lant,nu?
-
-
http://www.ebay.co.uk/itm/400427706218?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Ca sa dai 100 eur pe un set de oglinzi zgariate/belite,doar ca scrie Rizoma pe ele...nu stiu, plm....
-
n-am nici o inclinatie catre mecanica, dar verifica totusi releul ala de ponire si sigurantele . am un prieten cu gsx-r 750 si la fel patea. i se oprea din mers.
-
depinde de pachet. daca-s din alea slim,mai lungi,s-ar putea sa ai probleme ))
-
xsebi: s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Printre cele mai misto SV uri de la noi... Apropos,daca mai esti in Iasi, da un semn , poate iesim la o miscare s-o admir live.
-
Nu vreau sa par o placa stricata, dar chiar ar fi bine sa respecti ce spune manualul. (btw: ai vrut sa zici "depinde" in loc de "conteaza" cred ) Daca fabrica recomanda 10W-40 nu vad nici un motiv sa pui 15W-50 decat nu stiu,daca stai intr-o zona cu temperaturi foarte ridicate constant, prin Africa undeva..... Eu mi-am schimbat motorul la motocicleta, recent, si am pus intai (de proba) Motul 5100 10W-40 (desi manualu recomanda 15W-50). L-am pus pt ca n am gasit in momentu ala 15W-50. De atunci merg cu uliul ala (10W-40) (adica de 3 saptamani). Dar intentionez sa-l schimb urgent...cu 15W-50 (cat recomanda manualul).Nu e problema acum,pt ca oricum inca e rece afara, dar vreau sa-l schimb. Important e sa pui vascozitatea impusa de manual si sa-l verifici MEREU, REGULAT. Asta e mai important decat daca pui Motorex,Motul, Bel Ray etc... (parerea mea)...