Jump to content

JCDenton

Super Membru
  • Posts

    4,254
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Din pacate, Bucuresti.
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Mare bandit.
  • Numar Moto
    Murdar si indoit.
  • Club
    Cel mai lung drum acasa.

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GS 500 E, ZR-7S, VFR 800, ZX9R

Recent Profile Visitors

6,344 profile views

JCDenton's Achievements

  1. Dar vai, ce intorsura a luat povestea, de la saracul om a fost omorat nevinovat de "violatorul de babe" , acum e saracul om nevinovat incerca sa il opreasca pe "violatorul de babe" de pe trotineta. Daca nu era inregistrarea video cu trotineta de pe langa axul drumului si cum s-a napustit ala sa il invete minte, se mai putea crede ca in acelasi moment (citez) omul suna la 112, vorbea cu politistii, a fost agresat verbal si fizic (cetateanul ingrijorat statea la semafor pe trotuar) si omul s-a napustit asupra lui (la axul drumului) ca sa protejeze ceilalti participanti la trafic si o familie de arici care era in calea trotinetistului periculos. Deci cumva toate astea s-au intamplat simultan. Deci nu e premeditat, omul se intampla sa fie in fata trotinetistului dupa altercatie, si s-a gandit sa protejeze ceilalti participanti la trafic. Atatea intrebari ... Cum vorbea la telefon cu casca? Cum a ajuns in fata trotinetistului? Cati bani primeste avocatul? Dar ceilalti implicati? Cand nu o sa se mai mute treceri de pietoni din RO imediat dupa accidente?
  2. Mai rau, poate a fost blat pentru a profita de compania de asigurari
  3. Parca ai fi un conservar care vorbeste despre biciclisti sau scuteristi.
  4. De ce, vrea sa își ceara scuze posesorul motorului ca a pus atelajul unde a avut chef?
  5. Felicitari ca te-ai hotarat sa iesi din oras! Partea cauciucata in sus, ochii cat cepele (atentie sporita), bani de benzina si de cazare/platforma just in case. In rest nu uita sa saluti ceilalti motociclisti, cu exceptia alora cu Harli si BMW, ca aia te miros ca esti pe italianca care mai e si de 125cmc (unii spun ca astia miros saracia) si se vor uita in alta parte cand te vor intalni. Succes, pune poze si la cat mai multe ture de genul!
  6. Se adauga si urmatoarele produse, mai discutam la pret pt userii de aici... https://www.olx.ro/d/oferta/olympus-e-pl6-micro-4-3-accesorizat-stare-f-buna-folosit-ocazional-IDeX5kv.html https://www.olx.ro/d/oferta/nautica-n19581g-ceas-barbatesc-sua-japan-movement-IDeW4uO.html https://www.olx.ro/d/oferta/timex-t2f581-classic-in-cutie-IDeW4ln.html
  7. Paguba trebuie suportata de patronul de la cascarabeta aia unde se face ITP. Angajatul ala nu era acolo de capul lui. Dupa aia patronul n-are decat sa caute el sa primeasca despagubiri de la angajatul neatent.
  8. Deci o motocicleta nu are ABS si asta e un lucru bun, ar trebui sa le zicem si astora care fac motociclete azi si care tot baga electronica inutila pe motoarele noi... Parca am mai auzit asta cand nu se mai faceau motorete pe carburatie, alea destinate puristilor. Scopul este sa poti spune ca este un produs pentru cunoscatori, cunoastem textul, se gaseste pe OLX in special. Daca as avea un leu pentru fiecare purist dinasta care mi-a zis mie ca ABS-ul mai mult l-a incurcat pe strada si ca e mai bine fara ABS, si nu in contextul vanzarii unei motociclete. Anyway spor la vanzare si la gasit puristi.
  9. Ar trebui sa ții cont ca o sa cam rămâi cu ea, nu numai ca e v2 care nu e așa atractiv pe piața moto din RO dar mai e și italianca, deși motorul e de japoneza ... dar cumpărătorii o sa o bage in aceiași oala. In rest, sa te ții bine când ii dai gaz
  10. A, scuze atunci. Sa continuam zic Cică trebuia sa se facă un duel între un ktm 525 exc și un CBR1000R, cele 2 fiind vârfuri ale ciclisticii, și avea sa se hotărască cine o are mai mare, ciclistica, dar nu s-a mai ținut așa ca nu am răspuns, sorry
  11. pokemonii lovește din nou gen... Cred ca criteriile cheie sunt ca se caută o motocicleta de A2, cu toba sa bubuie bine si cu ciclistica buna, in bugetul de 1500 de euro, ca parca așa caută inițiatorul. ( ce sa-i faci, nici trolling-ul nu mai e ce era ) Ca așa cu buget nelimitat găsești multe... Părerea mea e ca la început, nu te va tine pe loc nicio motocicleta din cauza ciclisticii, poate doar dacă e strâmb cadrul sau îți iei ciopar.
  12. Gs500, ER5 (mai bun ca ieR6), CB500, cam orice naked pe care poți pune mâna pana in 600cmc si limitat sa îl poți conduce. la banii ăștia e mai mult vorba de starea in care iei motoreta ca sa poți merge mai mult decât stai pe dreapta, cât sa prinzi experiența pt următoarea motoreta.
  13. Cred ca acum dupa un an ma simt si eu in masura sa vorbesc despre plecatul din RO ... Stateam in timpul saptamanii pe o bucata de drum judetean sau ce (cuvant urat) era, de 5 km, singura varianta intre 2 autostrazi, dum unde se lucra joi la ora 15:00 si eram eu impreuna cu multe tiruri. 5 km facuti in 2 ore, coloana de masini si mai mult tiruri, jmecheri cu gipan care o luau pe aratura sa taie fata la fraieri si tot asa. Normal ca, tot drumul, aia cu gipan, se plang ca la noi in tara e ca niciunde, ironic tare, nu? Mie mi-a luat mai putin si a fost mai usor sa traversez 4 tari in afara de RO, fata de cat mi-a luat sa fac Nadlac-Bucale. De la infrastructura si educatie pleaca tot, nu poti ajunge in timp util unde ai nevoie, o faci periculos pe drumuri ca valea oltului, si cand ajungi la destinatie nu-ti mai arde de nimic. Bine, daca nu era CV19 nici nu ma complicam cu masina, dar astea's vremurile. Iar separat de infrastructura, oamenii, of... sa te duci la primarie in timpul de lucru si sa te trimita la plimbare ca "nu e omul cu stampila azi aici" sau mai exact "tu vrei asa sa te ajut asa pe ochi frumosi?". Ce sa zic, e logic ca in punctul asta pentru oricine incep gandurile evazioniste financiar, ca e clar, cum se zice in Anglia ca daca arunci cu bani in problema nu se rezolva problema de la sine, deci clar problema nu e ca trebuie sa se mareasca taxele (care si asa sunt foarte mari pentru nivelul tarii), ca oricum banii de taxe se duc direct in buzunarele unuia si altuia si nu in beneficiul celor care le platesc, iar daca se duc in drumuri acestea sunt facute de mantuiala ca sa fie paine de mancat in permanenta. Cum s-a mai zis aici, raspunsul la "Daca merita se merita sa plec din tara" (asa cum era original topicul ) depinde pentru fiecare. In cazul meu, strangeam mai multi bani in RO, deci daca era sa iau decizia in functia de bani raspunsul era NU. Ca sa raspunzi "corect" la intrebare, depinde daca ai planuri pe termen scurt sau pe termen lung, in cazul meu am luat-o ca pe o decizie pe termen lung si m-am gandit la ce stabilitate financiara ofera Romania, ce perspective ofera educatia, ce siguranta si calitate ofera sistemul medical, s a m d. Dar daca scopul tau este pe termen scurt, adica sa te imbogatesti repede si sa te intorci in RO cu BMW-ul tau SH pe care nu ti-l vei permite sa-l repari cu piese originale, poate asta ar fi fun o vreme scurta pana se termina banii si atunci constati ca trebuie sa te intorci din nou sau ca "nu se merita sa pleci din RO". Eu zic ca daca scopul tau este pe termen lung si ai pana-n 30-40 de ani, poti incerca sa vezi cum e (nu spun ca e pentru oricine), pentru ca daca merita sau nu, va depinde de contextul tau, scopurile tale pe termen lung, tara pe care o alegi si cate schimbari esti dispus sa faci ca sa te integrezi.
×
×
  • Create New...