Sari la conținut

tomcip

Membru
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    kawasaki ltd450
  • Numar Moto
    bz....uas

tomcip's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. tomcip

    Kawasaki EN500

    luat și primit semnalizatoarele.... acum am înțeles de ce mi le-ai oferit pe amândouă... fac o combinată și îl montez imediat!!!
  2. tomcip

    Kawasaki EN500

    ar fi perfect. ținem legătura
  3. tomcip

    Kawasaki EN500

    da.., știu... nu știu din ce motiv... nu reușesc să comand. (am destulă experiență cu shopping-ul online.., extern).. la finalizarea comenzii îmi dă o eroare în limba germană..., pe care am tradus-o frumușel cu google translate.., și îmi zicea ceva de genul că au limitat numărul de produse per coș de cumpărături (am încercat și cu două semnale.., și cu un singur semnal).. iar acum nu mă mai lasă să mă loghez.. are ceva eroare.. o să mai încerc.. se pare că le cam merge prost site-ul.
  4. tomcip

    Kawasaki EN500

    are cineva un semnalizator de genul? nu prea se găsesc deloc.. se oferă recompensă
  5. tomcip

    Kawasaki EN500

    așa mi-a spus și mie omul ăsta.., care mi-a făcut mobreta. (acum am adus-o). benzină în motor.., greșeala mea....,am vrut să spun că ieșea pe tobe afară.., mirosea ca la rafinărie în spate. oricum... ce i-o fi făcut.., ce nu i-o fi făcut.., am adus-o de la Urziceni.. vreau să spun că NICIODATĂ nu a mers motoreta mai bine.., NICIODATĂ nu am avut top speed de 150-160... iar motocicleta se simțea ca o regină pe șosea la 120-130. (înainte viteza de croazieră era de 100)!!! de ce a mers prost??? se pare că nivelul în carburatoare era scăzut.... nu am intrat prea mult în detalii... acum am ulei 15w40 (foloseam 10w40)..., și se pare că merge bine până la 20w50... rezervorul e curat.., după electroliză!!!! superb!!
  6. tomcip

    Kawasaki EN500

    carburatoarele sunt la curățat cu ultrasonice... rezervorul.., în sfărșit va suferi o electrocutare controlată (electroliză)... uleiul/ flitru va fi schimbat (era plin de benzină în motor...). compresia a fost verificată (e în parametrii de fabrică, presiune de 14)!!!! acum încerc să urc ceva poze cu carburatorul.
  7. tomcip

    Kawasaki EN500

    am ajuns acasă (Bz)... acum e în service
  8. tomcip

    Kawasaki EN500

    Știe cineva un service bun în Sibiu? Kawasaki meu.., m-a adus aici de la Buzău..., cu un consum oribil(dublu), de ieșea benzina pe tobe afară. Deci trebuie umblat la carburator. Mulțumesc.. Aș a avea nevoie mâine dimineață.., sau undeva până în ora 1200.
  9. tomcip

    Kawasaki EN500

    Pornește greu la rece... Și are un zgomot foarte urât la pornire.,fier pe fier. Am găsit un bendix la 150 roni..
  10. tomcip

    Kawasaki EN500

    Vă salut... Am o problemă la pornire.. Se pare că s-a tocit bendix-ul la LTD-ul meu din 1988.. Pornește foarte greu când e rece motorul. Unde pot găsi ceva nou...?? Mulțumesc.
  11. tomcip

    Kawasaki EN500

    luat Dunlopurile!!
  12. tomcip

    Kawasaki EN500

    SFAT m-am hotărât pe două seturi: http://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-140-90r15-tl-70h-rear/ http://anvelopemoto.eu/dunlop-f24-100-90r19-tl-57h-front/ ăsta e primul ”set”: total ron 890.., cauciurile un pic mai grele.. (nu știu cum e influențează mersul). de asemenea, nu prea e set.. http://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-r-tl-140-90-15-70h/ http://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-f-tl-100-90-19-57h/ al doilea set:total ron 800, cauciucurile mai ușoare..., este set... sincer nu am auzit de firma asta Heidenau păreri?
  13. tomcip

    Kawasaki EN500

    Jerycho... am găsit și deja am comandat discul... prețul a fost ok... (480ron).., în condițiile în care cel original costa 2500 (îmtr-adevăr.., nu prea se merită)... acum mă tot uit la cauciucuri... și nu reușesc că iau o decizie. » Post actualizat in 10 Apr 2015 04:20 foarte bune site-urile.... de asemenea.., și pe wemoto, găsești cam de toate.
  14. de unde ai luat cauciucurile? și eu sunt în căutare... și parcă nu aș vrea un cauciuc cu un DOT din 2011.
  15. tomcip

    Kawasaki EN500

    susțin ideea unei întâlniri între posesorii.., de LTD450, EN500...!! dacă nu se reușește cumva.., vă invit la întâlnirea de la Siriu.., de comunisme.., ataș.., etc. lume bună.., motociclete pe măsură.., pălincă.., gulaș.., peisaj superb.. distracție garantată! » Post actualizat in 02 Apr 2015 18:15 în spiritul reviziei de primăvară.., am constat că trebuie plăcuțe, plus disc pe față.. am căutat pe ceva site-uri.., dar nu am găsit discul. are cineva o sugestie de unde l-aș putea comanda? moto: LTD 450, an 1988. mulțumesc! » Post actualizat in 02 Apr 2015 18:33 în spiritul reviziei de primăvară.., am constat că trebuie plăcuțe, plus disc pe față.. am căutat pe ceva site-uri.., dar nu am găsit discul. are cineva o sugestie de unde l-aș putea comanda? sau are cineva pe ”stoc”?? moto: LTD 450, an 1988. mulțumesc! » Post actualizat in 02 Apr 2015 18:35 în spiritul reviziei de primăvară.., am constat că trebuie plăcuțe, plus disc pe față.. am căutat pe ceva site-uri.., dar nu am găsit discul. are cineva o sugestie de unde l-aș putea comanda? sau are cineva vreun disc.., plăcuțe pe ”stoc” ? moto: LTD 450, an 1988. mulțumesc! » Post actualizat in 05 Apr 2015 13:57 încă ceva... cum aflu dacă pot monta cauciucuri tubeless pe LTD-ul meu?? ce caracteristici ar trebui să aibă geanta?? la o căutare după model.., (www.cauciucurimoto.ro).. mi-a dat ca rezultare și cauciuri TL. precizez că roțile nu sunt spițate.. p.s. îmi pare rău de multi-postul de mai sus. rog un moderator să șteargă primele două posturi identice.. mulțumesc!
×
×
  • Creează nouă...