Jump to content

alex123

Membru
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

About alex123

  • Rank
    mare lautar

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alex1654876

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1995
  • Numar Moto
    b67xxx
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    dnepr
  • Interests
    choppers

Recent Profile Visitors

232 profile views
  1. Salut, multumesc tuturor, am rezolvat. Am vorbit cu cineva care mi-a fost recomandat, este cineva care nu este mecanic dar se pare ca stie bine carburatoarele cv. Pentru ca nu am nici eu nici el garaj mi-a zis ca ma ajuta la primavara. Insa stand de vorba mi-a spus ca este posibil sa fie pilot jet-ul prea mic avand in vedere ca doar in ture joase tuseste in carburator iar kit-ul de la Dyno Jet pe care mi l-au montat la harley bucuresti are practic totul in el in afara de pilot jet, nu stiu de ce. Mi-a dat un pilot jet de 48 si l-am schimbat eu dupa ce am stat o juma' de zi
  2. 2005, screaming eagle, filtru de aer am incercat si cu stock si aftermarket, cu ambele face la fel, la Harley "au setat-o" cu ala original. Da rateuri daca accelerez brusc de la ralanti, si daca accelerez in gol, pe loc, fara sa fie in viteza, si in sarcina daca sunt in orice viteza si incerc sa plec brusc din ture joase. Daca o iei cu binisorul merge, dar e frustrant. In ture merge mereu bine. I-au pus aia la Harley si kit de reparatie carburator, bujii noi Harley, degeaba, m-a disperat psihologic Galeriile de admisie si garniturile de acolo arata perfect, sunt ca no
  3. Salut, stie cineva unde as putea regla carburatorul/verifica sistemul de alimentare la un Harley 883 in Bucuresti va rog? In afara de reprezentanta Harley si Metric Motion. La Harley am fost cu ea si dupa aia a mers max la fel, dar pe alocuri mai prost, iar la Metric Motion am sunat si mi-au zis ca fac doar accesorizare. Motocicleta da rateuri la rece, sa zicem ca ar fi normal, dar din cand in cand da si la cald daca accelerez brusc, iar cand se incinge bine in trafic incepe iar mai des. Multumesc.
  4. alex123

    Cadru custom

    Am o motocicleta care este deja pe numele meu. Chopperul va fi facut de la 0, de pe moto inmatriculat nu se va lua mare lucru dar totusi folosesc cate ceva, sper ca intelegi. Merg cu motociclete neconforme de 11 ani si m-am intalnit cu toate felurile de militieni, imi asum riscul. Chiar nu are rost sa faci un chopper custom si sa speri ca omologhezi nush ce..asta e parerea mea. Nu vreau sa fac tiganeala dar nici cu motor S&S sau asemanator nu va fi, sau transmisie scumpa gen baker. O sa iau o motocicleta lovita de afara. Stiu ca nu e simplu, de-aia nu ma apuc singur; teoretic as
  5. alex123

    Cadru custom

    Am inteles, scuze. Partea asta iese din discutie, nu vreu s-o omologhez. Multumesc. frumoasa motocicleta, felicitari de ce ai pus in partea dreapta schimbatorul? n-ai reusit sa-l pui in stanga cu maneta de ambreiaj pe el? imi cer scuze pt off
  6. alex123

    Cadru custom

    Merci, o sa vin si la voi, am mai primit si alte informatii pe pm, multumesc. Trebuie sa spun ca nu sunt de acord, fara suparare. Ce diferenta e intre facut afara si la noi la un rigid daca stii exact ce vrei, toate unghiurile si dimensiunile, ma indoiesc ca nu poate face cineva la noi un rigid care sa mearga. Eu zic ca utilizabil iese, practic sigur ca n-o sa fie pentru ca nu e genul de motocicleta practica cu care sa mergi zi de zi. Eu n-o vreau pentru show dar sigur ca nici pentru daily use. Multam fain tuturor pentru ajutor.
  7. alex123

    Cadru custom

    Multumesc frumos. Basty am vazut ca are site. Bono are? Robby a revenit in tara, si cum poate fi contactat? Scuze pentru atatea intrebari, astea sunt ultimele dupa care ii contactez pe ei.
  8. alex123

    Cadru custom

    Salut Vreau sa fac un chopper in genul celui din poza de mai jos si as aprecia daca mi-ati indica ceva ateliere din Romania care mi-ar putea face cadrul sau rolling chassis pentru roti 10x18 spate, cu pneu 280 iar in fata roata 21x3. Ulterior fac eu toata mecanica. Imi pare rau daca am postat aiurea dar nu ma prea pricep la forumuri si as aprecia ajutorul vostru. Multumesc
  9. salut a mai fost cineva? am auzit ca s-a desfiintat..o fi adevarat?
  10. bine gandit cadru rigid rules daca tot te-ai prins in hora.
  11. da,de el cap-coada..si mai cauta aici pe forum niprul pe care l-a facut de curand sa vezi cum poate sa arate un motor facut la romanica dar pure hand made. later edit: un racer frumos foc
  12. nu stiu cat kit a intrat pt ca pozele sunt luate de pe net,nu e lucrarea mea si rezultatul final:
  13. scuze..am atasat ca bou' si nu m-am mai uitat ce am postat mai incerc odata
  14. e forum public omule,si ne dam cu parerea,nu fi prost.
  15. imi place ca te misti bre..felicitari N-o sa ai probleme cu aripa aia pt ca e facuta pt roata mai mare?(in diametru) spor la treaba desi vad ca ai
×
×
  • Create New...