Jump to content

yo_nutz

Membru
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

About yo_nutz

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda CBR 650FA
  • Numar Moto
    STO

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER-6n, Yamaha FZ6 S2
  1. Salut, Mai e valabil anuntul cu geaca? Presupun ca e textil normal, nu mesh in zona pieptului, sau? Mersi
  2. Salutare, Tocmai ce am revenit cu motocicleta noua din Germania. Ca Idee, Cristi Nazarov avea dreptate, trebuie sa te duci cu vanzatorul si in cazul meu a ajutat mult. Sunt situatii unde se rezolva prin cei care fac numerele si asigurarea (birourile alea private de acolo), dar fara un cont (cred ca si adresa) de Germania nu ai nici o sansa! Seria de sasiu in cazul meu a fost verificata la Zulassungstelle de functionar, dar aceasta verificare e obligatorie, deci nu scapati de ea. Posibil sa dai de unul mai lenes care sa te trimita sa o faci la o statie de TUV. Pe moto, vedeti ca din april
  3. Ok, rezonabil, pai probabil la urmatorul salariu o sa vreau. Cam cat dureaza din momentul comenzii ferme pana cand ajunge la mine?
  4. Salut, M-ar interesa si pe mine asta: https://www.amazon.co.uk/FERM-CDA1094-Li-Ion-Battery-Black/dp/B0779GPHPB/ref=mp_s_a_1_2?ie=UTF8&qid=1536519112&sr=8-2&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=ferm+12v+battery&dpPl=1&dpID=417TkA2-XkL&ref=plSrch Poti sa-mi spui te rog cat m-ar costa cu totul pana in Bucuresti?
  5. Ai luat de la persoana fizica sau handler? Din ce zona/oras? Oricum, o sa revin si o sa va zic cum a fost.
  6. Multumesc pentru propunere, dar pentru mine asta e si un ultim concediu/tura pe anul asta
  7. Pe bune? Asta e valabil in toate Land-urile/regiunile? Si daca am cont bancar in Germania, scap de bataia de cap dar trebuie sa fac plata prin virament? » Post actualizat in 09 Sep 2018 15:27 Mersi de atentionare, am gasit acum un articol pe tema asta: https://www.wirkaufendeinauto.de/autoverkauf/auto-ins-ausland-verkaufen/ (da, stiu germana). Deci practic la Primaria din Germania pentru numere si impozit se merge impreuna cu vanzatorul (persoana fizica sau cineva de la dealer/händler), corect?
  8. Da, corect, in general la RAR si DRPCIV cam obtii programare intre 1 si 3 sapt maxim, nu cred ca prind nici vreo perioada mai aglomerata (sper). Mersi so far
  9. Salutare, Saptamana viitoare urmeaza sa plec in Germania sa-mi iau o motocicleta (CBR 650F 2014+) si sa ma intorc pe ea in tara. Vroiam sa confirm cu voi ca am inteles bine ce trebuie facut ca acte atat in Germania cat si in Romania si ca nu am ratat/gresit cu ceva. Din pacate multe din informatiile gasite sunt relativ vechi (>=1 an) dar banuiesc ca nu sunt schimbari majore. Oricum ma gandesc poate fi folosit ca ghid pe viitor. Deci, concluziile mele ar fi urmatoarele: 1. Actele in Germania: - contract de vanzare-cumparare - TÜV (inspectia tehnica) valabila. Sunt 2 hartii, una e
  10. Salut, Ai mai avea ceva pe marimea 40? M-ar interesa niste cizme scurte sau lungi ... Mersi in avans
  11. Pai, dupa cum ziceam, mersi de recomandari si as veni cu niste concluzii/clarificari: 1. Greutate max 240 kg, preferabil pana in 800cc dar merge si ceva in jur de 1000 2. De la bun inceput sa fie relativ joasa (<=810 mm) la sa 3. Nu enduro / dual sport, au centrul de greutate sus si as vrea ceva cu centrul de greutate mai jos 4. Cruiserele sunt cam din gama chopperelor deci nu stiu de ce au fost bagate in discutie Daca e sa ma iau dupa preferintele mele si cele spuse de voi as ajunge la urmatoarele potentiale motociclete: 1. BMW F800 ST 2. Suzuki Bandit 650 S 3. Triumph Sprint ST
  12. Mi-am amintit ca NC750 X-ul l-am incalecat la salonul moto si e suuuper inalta. V-Strom-ul presupun ca e la fel si pare a avea centrul de greutate relativ sus. Acu o sa vad, momentan sunt happy ca am reusit sa-mi rezolv FZ-ul, probabil o sa mai aman achizitia pana spre sfarsitul verii. Mersi mult de recomandari, o sa tin cont de ele si mai revin cu impresii daca mai ajung sa testez ceva.
  13. Ambele mi s-au parut cam inalte din pacate si coborate nu cred ca gasesc sa testez si oricum se castiga relativ putin fata de cat as vrea. O sa vad... eventual un testdrive la nc750 daca e...
  14. Salutare, Pai, intr-adevar, cred ca o sa raman undeva pana in 1000cc, vorba voastra n-am nevoie de mai mult si gsx 1250-ul mentionat mai devreme e totusi cam scumpuleanu. Probabil o sa renunt si la ideea de Triumph. Cu CB500x m-am dat anul trecut in Corfu. Dragutza dar slabutza protectia la vant, centrul de greutate cam sus si parca as mai fi vrut cativa cai putere. Ideea cu V-Strom-ul nu e rea, sa vad daca gasesc/prind vreo ocazie sa ma dau cu el si sa incerc si Bandit-ul. Mersi mult de recomandari, o sa tin seama de ele si incerc sa vad pe unde pot sa inchiriez/testez .
  15. Din pacate de VFR post 2014 nu am bani, deci cam pica VFR-ul din discutie din ce ziceti voi. La faza cu farurile pe LED te cred, n-am avut inca aceasta onoare ... Ca experienta, anul asta fac 4 ani de mers pe moto, am avut pana acu Kawasaki ER 6n si Yamaha FZ6 S2 ambele din 2007; dar am mai condus si altele inchiriate. Ture relativ lungi am mai facut, dar max de 1000km, dar cred ca m-as descurca. Oricum ma batea gandul sa iau un eventual kit de lasare din DE si sa-l montez acolo intr-un service just to be on the safe side. Asta nu greutatea nu o vad ca o problema asa mare, mai ales daca ar
×
×
  • Create New...