Jump to content

Razvee

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Razvee

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj - Napoca
  • Motocicleta
    None
  1. Nu e de la emag, circula de ceva vreme si cel mai probabil e un keylogger cum a spus fratzyk.
  2. Razvee

    Recomandari

    Vezi cu Hornetu limitat, este o varianta care-i limitabila (57kw din fabrica), dar este varianta cu 70+ kw din fabrica, care desi poate fi limitat, s-ar putea sa nu fie in legalitate (citeste legea pt A2). Limitarea poate fi in mai multe moduri facuta (citeste pe net), si in majoritatea cazurilor se poate delimita.
  3. Razvee

    Recomandari

    Pe mine ma sufla la 1.75 cu 80KG de pe o banda pe alta, nu e de vina constitutia ta. Ideea e sa-ti alegi motoru care-ti place, nu ca e greu sau usor. Nu te pune nimeni sa te urci pe un Ducati Diavel sau Triumph Rocket 3. Ideea e sa mergi si sa incerci sa stai macar pe ele, si sa te decizi dupa. Iar legat de greutate? ZX-10R are 190-200 KG. Ai impresia ca-l poti controla? Au zis multi asa, si nu le-o prea iesit. Ia un motor care-ti place, fiabil (daca nu vrei sa stai pe sub el mai mult decat pe el), si cu care sa te plimbi si sa-ti faci damblaua, ca la asta se rezuma pana la urma urmei nu?
  4. Razvee

    Recomandari

    Mai sunt o tona de motoare pe langa alea. Eu ti-am zis parerea mea (neavizata de altfel), insa eu unul asa am facut. Ai youtube plin de clipuri daca esti curios de chestii, si banuiesc ca te descurci si singur. Baga aia 400 euro in echipament si nu lua un motor scump (iar parerea mea, dar ce sa-i faci), si pe cat posibil necarenat, cu crashbar-uri sau alte protectii.
  5. Razvee

    Recomandari

    Eu zic sa nu te multumesti numai cu atat, parerea mea. Da un search pe google (ca tot e moca), si mai cauta-ti niste modele, eventual te uiti de niste piese, faci si tu o comparatie cum am facut si eu, si multi altii cand si-au cautat motocicleta, citeste topicurile de pe forum (ca nu s-au obosit oamenii sa scrie degeaba), vezi ce hibe are fiecare, ca sa stii la ce sa te uiti cand o cumperi... daca o cumperi de la distanta, vorbeste cu omu s-o testeze, sa n-ai surprize, zi-i exact la ce sa se uite, yadda yadda, te prinzi tu.. Seara faina.
  6. Razvee

    Recomandari

    Preturile stau cam asa (la mine): - 1000 motorul - 300 transportul - 200 inmatricularea Plus minus la fiecare (nu se da exact) Daca citesti mai sus, o sa vezi de cand am motorul. Limitate in tara probabil o sa gasesti, dar la suprapret. Limitate in afara gasesti fara batai de cap. Piese... ca la orice motocicleta, scumpe, poti oricand da un search pe google. (la unele mai mult decat la altele) Reviziile depind de service, deci e inutil din nou sa vorbim aici. Grija daca-ti cumperi limitata, da un telefon la RAR sa existe omologare pentru ce-i trecut in talonul de Germania, sau de unde o iei.
  7. Razvee

    Recomandari

    Nu stiu ce posibilitati ai, dar eu am un CB500, din 97 fabricatie, 98 prima inmatriculare, luat din Germania, in Octombrie 2014. (adus prin Adrian, fac si eu putina reclama ) Ca putere, are 30 cai (25 kw), limitat, in acte si pe motor, de tras trage mai mult decat am eu nevoie, l-am scos la plimbari prin oras, pe langa, si mai departe (cca 300km). Nu stiu ce ai simtit tu cu miaru' ala, dar pentru mine, ca primul motor, si asta mi s-o parut agitat.. in special la inceput. La drum lung am avut destula putere cat sa nu incurc pe nimeni altcineva (sper), insa oricum mai mult de 100 deja e risipa de benzina (esti pe la 5000 ture acolo cu ea limitata, nu stiu cum e fara). Ca pozitie, eu nu am ghidonul original (deocamdata), si pozitia e destul de dreapta, nu stiu cum e cu cel original. Motocicleta e extrem de confortabila si manevrabila (in special in oras), si sincer eu unul sunt foarte multumit de ea.
  8. Multumesc frumos, o sa fac rost de un alt releu si o sa pun in practica ce mi-ati spus mai sus. O seara buna! - Razvan
  9. Probabil asa voi si face. Nu consider ca merita 500 lei pe unul nou.
  10. In manual sunt trecute valorile, iar pe unul din pini permite sa mearga curentul in ambele directii, ceea ce imi spune ca regulatorul s-a dus. Pe de alta parte, i-am dat jos bucata de cauciuc in care sunt puse circuitele si miroase a ars.
  11. De montat ma descurc, e relativ simplu. Pretul e putin cam mare pentru mine acum, multumesc. Are cineva idee de ce ar fi putut crapa?
  12. Buna ziua! Am cumparat acum o luna o motocicleta Honda CB500 din Germania. Odata ajunsa in tara, am intocmit toate cele necesare s-o pun legal pe strazi si am facut cateva iesiri. Doua trei zile mai tarziu, spre surprinderea mea m-am trezit cu un comportament ciudat la pornire. Daca o porneam la buton electromotorul scotea un zgomot "obosit", precum in cazul unei baterii moarte, apoi se auzea un carait puternic. Am presupus a fi bateria moarta, am dat vina pe frig, am urcat-o pe un redresor, a doua zi am mers s-o pornesc, si spre surprinderea mea a pornit la sfert. Am pus mana pe manual sa vad ce ar putea fi stricat, si am ajuns la concluzia ca poate fi dus alternatorul, releul de incarcare sau bateria. Am masurat ce voltaj are la baterie cand ar trebui sa incarce (de la 1000rpm la 4000rpm) si avea 13.4 cea mai mare valoare. Am lasat-o asa si am continuat sa circul cu ea, toate bune, frumoase, pana cand, acum cateva zile, am avut surpriza sa patesc la fel. Am pornit-o impins, am mers turat cu ea vreo 15km, apoi am oprit-o si am repornit-o, insa nu se incarcase deloc. Ajuns acasa, am testat curentul ce venea de la alternator, si releul de incarcare, conform manualului, si am constatat ca pe 2 pini nu se respectau valorile (pe unul nu trecea deloc, iar pe unul circula curentul si invers). Concluzia logica pe care am tras-o de aici e ca s-a ars ceva in el. Acum vin intrebarile mele: 1. Care ar putea fi cauza la defectarea releului? Stiu ca e o intrebare foarte vaga, si pot fi o multitudine de posibilitati, dar orice idee care mi-ati putea-o oferi m-ar ajuta sa-mi rezolv problema. Ar fi pacat sa cumpar unul nou si sa-l prajesc deoarece n-am rezolvat cauza. 2. Are cineva de vanzare o bucata?(modelul este SH633-12) Unul nou trece de 500 lei, si nu prea m-as incumeta la o asa investitie, nestiind ce ar fi cauzat problema. Multumesc anticipat! - Razvan
  13. Vreau sa ii multumesc domnului Adrian pentru seriozitatea de care a dat dovada. Colaborarea a decurs excelent, si acum sunt proaspat posesor de Honda CB500. Recomand! - Razvan
×
×
  • Create New...