Sari la conținut

krime777

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Kinroad XT150-16
  • Numar Moto
    B-666-SID

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Big Panther

krime777's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. krime777

    Primul accident

    A mai trecut o luna, revin cu continuarea. Scos ghipsul acum 2 zile, bratul este intepenit si umflat dar isi recapata mobilitatea incet incet. Se vindeca frumos.
  2. krime777

    Primul accident

    Continuarea aventurii (dupa o luna cu ghips peste cot) - cu ghips sub cot:
  3. krime777

    Primul accident

    A fost o combinatie de prostia mea (in a merge cu ea pe umezeala cu frig) + prostia mea (in a frana) + prostia subconstientului meu (de-a baga palma la inaintare) + ghinion cat cuprinde. Asta e, sper ca trece tot pan'la sezonu' urmator
  4. krime777

    Primul accident

    Asa e, trebuia s-o iernez, dar m-a mancat Da, damage maxim pentru conditiile alea Numarul a fost ales
  5. krime777

    Primul accident

    "Ma urmarea o gasca de bikeri nervosi. Trageau cu uzi-urile dupa mine in timp ce eu saream peste masinile de politie ...". Oh well, mai bine versiunea reala, chit ca si titlul e usor mincinos. E mincinos pen'ca nu e primul meu accident, nici macar primul accident pe doua roti (am julit un genunchi cu scuterul inainte de moto), dar e primul cu motocicleta. Eu - aprox 90Kg la aprox 1.80m, roman batraior Mobra - aprox 146Kg la aprox 150cc, chinezoaica cruiser Echipament - casca, geaca cu protectii, manusi, blugi. Pe 22 noiembrie dimineata, plecatul la serviciu. Chit ca c-o zi inainte plouase si inca mai era umed pe alocuri, chit ca afara erau 1-2 grade, inconstienta mi-a intunecat (picul de) judecata si m-a tras sa plec cu mobra. La ~100 de casa, prima intersectie (in T), eu cu cedeaza trecerea, cre'ca 5 la ora, singur-singurel. Prima ciupeala de frana, mazga pe jos, o simt ca se duce pe stanga. 2 alternative: las naibii frana si intru in strada fara prioritate sau nu las naibii frana si ne culcam pe-o parte de somnic. La 5 la ora, ce draci sa se intample. Chinezoaica jos mai aluneca vreun metru pe crashbaruri si suporti de coburi. Eu jos, reflexul ma pune sa intind palma sa opresc asfaltul ala care venea spre mine. Piciorul aluneca, poponeata aleuneca, palma zici ca are superglue, unde-am pus-o, acolo a ramas. Cotul peste cap un pic, cateva grade mai mult decat perfect intins. Durere in el cat cuprinde. Raman in poponeata sa ma dezmeticesc, 2 tanti "sa-ti scoatem casca ?" ... "NU" (nu eram in stare sa le explic ca-i cea mai mare prostie pe care i-o poti face unui mobrist). "chemam salvare?" "NU". Ma ridic in picioare, ma ajuta un baiat sa ridicam si ducem chinezoaica pe marginea drumului, tupa-tupa pana acasa, las casca, geaca, manusi (sarumana celui care-a scris postul cu dosar pentru autovatamare), taxi pana la urgenta. La urgenta ... in vreo 2 ore am facut radiografie: Radiusul pleznit, cu fragmente, alea alea, necesita operatie cu placuta si surubele. Imobilizat bratul in ghips temporar, calmante, alta viata. O saptamana mai tarziu (din motive personale, ei m-ar fi operat dupa weekend - in weekend se opereaza doar urgente/fracturi deschise), internat, anestezie generala, trezirea (dupa vreo 2 ore jumate) cu: Aflu cu placere ca placuta si suruburile petrec bine merci la mine in mana, dureri ceva, bucurat ca nu reactionez urat la anestezie generala si ca ma duc singurel la facut pipi si scap de bagat sonde, Dormit in reprize urmatoarele 2 zile la spital. Schimbat bandajul prima data si scos drena: Externat. Ghips de la palma pana peste cot pentru o luna, urmeaza sub cot pentru inca o luna. Urmeaza scos fire intr-o saptamana. Urmeaza recuperare dupa aia. Si cam atat pana acum, va tin la curent mai departe Disclaimer: post scris cu o mana
  6. De Crivit vorbesti. Si eu am cautat, dar flip-up. Din pacate ambele casti sunt doar S, M si L. Cat despre ele, sa stii ca nu-s chiar asa proaste, Am vazut niste discutii pe forumuri pe-afara despre ele si au omologarile de rigoare si pentru EU si pentru UK (unde mi se pare ca-s nitel mai drastice). Evident, nu cred ca se compara cu castile de renume, dar cred ca sunt o varianta mai buna/safe decat no name-uri china. De citit: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=975619&d=0 http://www.geton.co.uk/content/%C2%A330-crivit-flip-helmet-lidl-any-good http://www.therevcounter.co.uk/uk-motorbike-forum/76068-helmet-lidl-open-face-flip-up-crivit.html Bafta!
  7. krime777

    Moped

    Daca a mai fost inmatriculat (inregistrat defapt, la primarie, cu numere galbene) sau daca e adus de nou tre'sa-ti dea cartea rar. Iti trebuie, ca la moto, ITP si RCA. In rest vanzare-cumparare, scos de la circa financiara si mutat la tine (cre'ca e vreo 4 lei pe an impozit) etc.
  8. Stie cineva ce este acel "y" pe albastru ? L-am vazut si pe masini, tractoare cu numar de bulgaria.
×
×
  • Creează nouă...